Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

Sita Abellán zaprojektowała kapsułową kolekcję dla MISBHV

Nawet jeśli w pierwszej chwili nie rozpoznacie jej nazwiska, to z pewnością, jeśli choć trochę interesujecie się modą, wiecie jak wygląda. Sita Abellán – DJ-ka, kontrowersyjna fashionistka, dobra znajoma Rihanny i, wreszcie, muza i przyjaciółka polskiej marki MISBHV, zaprojektowała dla niej wyjątkową, kapsułową kolekcję, którą lada moment zaprezentuje w Paryżu.

Być może byliście kiedyś na imprezie, na której była DJ-ką, być może słuchaliście jej „seta” na soundcloudzie, a może po prostu widzieliście ją na Instagramie lub w teledysku Rihanny „B***h better have my money”. Sita Abellán to już nie tylko „niegrzeczna techno-księżniczka” , jak nazywaliśmy ją w naszym pierwszym, poświęconym jej materiale. To, dzięki modnej ostatnio estetyce, coraz większa gwiazda świata mody i muzyki, która angażuje się w coraz to nowsze i ciekawsze projekty.

Podczas nowojorskiego tygodnia mody, Abellan szła między innymi w pokazie Jeremy’ego Scotta, była także jedną z największych gwiazd prezentacji kolekcji MISBHV. I to własnie dla polskiej marki, jako jej największa muza i przyjaciółka, zaprojektowała kolekcję, która pokazana zostanie na początku października w tymczasowym showroomie w Paryżu.

Limitowana linia zatytułowana „Pain”, ma zestawiać ze sobą ból i przyjemność – to estetyka bardzo bliska pochodzącej z Hiszpanii Sicie, która w swoich stylizacjach często miesza wizerunek fanki sado-maso, grzecznej dziewczynki i bohaterki japońskiego anime. Japonia to zresztą jedna z największych inspiracji Abellan i motyw przewodni kolekcji stworzonej dla MISBHV. W jej skład weszło pięć projektów- między innymi jedwabne kimono z wyszytym na plecach słowem „Pain”, top i seksowne szorty.Jak mówi sama Sita, głównym założeniem było stworzenie ciuchów, w których dziewczyny będą mogły pokazać trochę ciała, w których będą mogły czuć się pewne siebie, seksowne i po prostu ‚cool’. A patrząc na zasięgi i rosnącą popularność zarówno modelki, jak i MISBHV, wiedzą oni na ten temat naprawdę sporo.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.