Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

Urodowa jesień: redakcja testuje naturalne kosmetyki Clochee

Na własnej skórze sprawdziliśmy dla was kosmetyki ekologiczne marki Clochee. Producent obiecuje i słowa dotrzymuje – wszystkie kremy, balsamy i toniki jakie testowaliśmy, oparte są na naturalnych, polskich składnikach, które nie zawierają szkodliwych dla zdrowia parabenów, olejów mineralnych, silikonów i syntetycznych barwników, a dodatkowo są świetne i bardzo dobrze zrobiły naszym cerom. Zobaczcie, jak dokładnie zadziałały na redakcje Fashion Post kosmetyki Clochee – może znajdziecie coś dla siebie!

Urodowa jesień: redakcja testuje naturalne kosmetyki Clochee
Justyna Duszyńska, współwłaścicielka Fashion Post: Serum odżywczo-odmładzające
Mam skórę mieszaną, która wymaga dobrze dobranych kremów. Lubię lekkie, szybko wchłaniające się produkty, ale nie przepadam za żelami. Serum, które używam jest idealnym połączeniem lekkiej formuły z kremową konsystencją. Świetnie się wchłania, nie obciążając skóry, nawet w tych najbardziej tłustych partiach. Bardzo podoba mi się jego zapach - jest przyjemny, delikatny i naturalny. To kosmetyk, po którym czuję, że moja skóra jest dobrze odżywiona, nawilżona ale nieprzeciążona.

Naturalne kosmetyki to dziś właściwie konieczność. W dobie niemal totalnej degradacji środowiska, nafaszerowanej chemią żywności, absolutnie nie bez znaczenia jest fakt, co nakładacie na jeden z najważniejszych, chroniący nas przed agresywnymi czynnikami zewnętrznym, organ naszego ciała. Mowa oczywiście o skórze. Stanowczo uważamy, że etykiety kosmetyków należy przed zakupami skrupulatnie sprawdzać i dobierać właśnie pod kontem składu (zupełnie tak jak produkty spożywcze). Ilości w jakich nakładamy je na skórę w ciągu naszego życia, są nie bez znaczenia dla  zdrowia – to często powód dla którego nabawiamy się alergii lub podrażnień. Świadomość tego zagrożenia, na szczęście jest coraz większa – dokładnie oglądamy cudowny, „wszystkorobiący” krem do twarzy zanim go kupimy. Coraz częściej, wybieramy marki naturalne lub ekologiczne, z ograniczonym o substancje chemiczne składzie, właśnie takie jak Clochee.

Marka skrupulatnie dobiera składniki wykorzystując wiedzę poprzednich pokoleń, ale także nowinki techniczne. Dlatego w  kremach i balsamach Clochee znajdziecie wyciągi z roślin, ziaren i minerały,  przez dekady stosowane przez nasze babcie. Dzięki współczesnej technice można zwiększyć ich moc, która w działaniu jest porównywalna z wieloma produktami z najwyższej półki. W składach kosmetyków znajdziecie certyfikowane wyciągi na przykład z : cynamonu, róży, limonki, cytryny, kokosa, oraz olej z oliwek, sezamu i migdałów – składniki o wielkiej pielęgnacyjnej i kojącej sile, chociaż całkowicie naturalne. Każdy z nich zapakowany został z poszanowaniem dla środowiska, czyli w oszczędne, biodegradowalne i poddające się resyclingowi opakowania. I to pewnie dlatego, wszystkie z produkty Clochee testowały nam się nie tylko baaardzo przyjemnie, ale również efektywnie.

Partnerem publikacji jest marka Clochee.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.