Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

#WANGSQUAD topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Po tym jak Alexander Wang wraz ze swoją jesienną kolekcją dosłownie wjechał imprezowym autobusem w okolicę Bushwick, teraz stawia na „no after-party”. Projektant właśnie ujawnił swoją najnowszą kampanię, w której rządzą Bella Hadid, Kendall Jenner i… moc seksapilu.

 

#WANGSQUAD  topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Mimo że sformułowanie „no after-party” wyraźnie wyklucza szansę na jakąkolwiek imprezę, Wang jak to Wang i tym razem łamie zasady. Po ciepło przyjętym pokazie jesiennej kolekcji podczas tegorocznego nowojorskiego Tygodnia Mody, amerykański projektant razem z fotografem Juergenem Tellerem oraz ulubionymi modelkami i celebrytkami zorganizował swój własny „afterek”… w postaci kampanii.

Ujęcia Belli Hadid, Kendall Jenner, Lexi Boling, Binx Walton i wielu, wielu innych młodych gwiazd są utrzymane w surowym, nietkniętym, a wręcz nonszalanckim klimacie, charakterystycznym zresztą dla twórczości Tellera. #WANGSQUAD pozuje topless w industrialnych wnętrzach, a całość sesji aż kipi seksapilem i zmysłowością.

Co więcej, projektant znany z bycia wyjątkowym party animal postanowił pozwolić sobie na odrobinę więcej. Jak się okazuje, przy każdym zamówieniu będzie można za darmo otrzymać upominek w formie imprezowych niezbędników– zapalniczek, otwieraczy do butelek czy kieliszków z nadrukowanymi zdjęciami pochodzącymi z najnowszej kampanii.
Czy to oznacza, że od teraz możemy chwalić się tym, że imprezowaliśmy z półnagą Bellą i Kendall?

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.