Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

G by Baczyńska jesień-zima 2016

Zachęcona sukcesem odniesionym w poprzednim sezonie, Gosia Baczyńska po raz kolejny zaprojektowała kolekcję we współpracy z drogerią Rossmann. Składają się na nią ubrania i dodatki na sezon jesień-zima 2016. Projektantka zapowiada, że stroje te mogą być noszone na co dzień oraz na wieczór, a ich dostępność cenowa zachęci każdą Polkę do zakupów.

G by Baczyńska jesień-zima 2016

Jest bez wątpienia najbardziej utalentowaną projektantką w Polsce. Jej ostatnia kolekcja „Back to the Future” zapierała dech w piersiach mistrzowskimi krojami oraz dbałością o detale, a pokaz zebrał same pozytywne recenzje prasy oraz zgromadzonych gości. Teraz Gosia Baczyńska wychodzi naprzeciw potrzebom i pragnieniom wszystkich Polek i oferuje swoje ubrania w bardzo przystępnych cenach. Dzieję się tak dzięki współpracy z drogerią Rossmann. Już po raz drugi na rynku pojawi się kolekcja jesienno-zimowa, w skład której wchodzą odzież i dodatki nacechowane charakterystycznym, kobiecym i pełnym blasku stylem Baczyńskiej.

Kolekcja została zaprojektowana w taki sposób, aby każda kobieta bez problemu mogła tworzyć z niej liczne zestawy i stylizacje. W jej skład wchodzą klasyczne bluzki z falbaniastymi rękawami, cekinowe spódnice i bluzy, miękkie swetry oraz marynarki z ekologicznej skóry. Jest to sporo dodatków w postaci beretów, czapek, rękawiczek szalików, torebek, pasków oraz portfeli. Fani stylu glamour będą zachwycone czarnym kapeluszem z dużym rondem.

„Tegoroczna kolekcja jest kolorowa i daje dużo możliwości stylizacji. Chcę wywołać zachwyt wśród klientek puchatymi swetrami, które doskonale wpisują się w trend boho oraz nawiązują do mojej kolekcji high fashion. Długie rękawiczki uzupełniają i robią ładną kolorystykę kolekcji oraz są uzupełnieniem dla szali i beretów. Zestawy dzianinowe (spódnica i sweter) są natomiast bardzo modowe i dają się świetnie stylizować. Jestem też pewna, że mała, biała torebka będzie hitem!” – komentuje Gosia Baczyńska.

Ceny modeli sygnowanych metką „G by Baczyńska” rozpoczynają się od 19,90 zł i kończą na 169,99 zł. Projektantka zapowiedziała, że jej kolekcja będzie dostępna w salonach Rossmann już od 30 września 2016 roku w całej Polsce oraz w sklepie online. Jeśli podoba Wam się ta propozycja, musicie szybko wyruszyć na zakupy, ponieważ obawiamy się, że szybko zniknie z półek.

Więcej o kolekcji „Back to the Future” możecie przeczytać tutaj.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.