Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.