Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Duet MMC co sezon zaskakuje nas swoimi pomysłami. Tym razem Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na wyrafinowaną prostotę, którą mieliśmy już okazję podziwiać na wybiegu. Teraz marka wprowadza nowe projekty do sprzedaży nie tylko stacjonarnej, ale także internetowej. To nie lada gratka dla wszystkich fanów marki.

 

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.

MMC Studio Design wiosna-lato 2017

Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.

Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.

Czego nie wiecie o marce MMC

Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.