Podsumowanie roku 2016: najlepiej i najgorzej ubrane polskie gwiazdy

Cały rok bacznie przyglądamy się całej branży mody, a szczególnie polskiej. Tworzymy rankingi i zestawienia, które pokazują wam co nam się podoba, a co niekoniecznie. Tym razem przyszedł czas na roczne podsumowanie najlepiej i najgorzej ubranych polskich gwiazd. Niektóre nie będą wielkim zaskoczeniem, ale wyjątkowo postanowiliśmy zaznaczyć też osoby, które pokazują, że zawsze jest szansa na wielką poprawę. Pozostałych nie krytykujemy tak bardzo, a raczej zachęcamy do metamorfozy wraz nadejściem nowego, 2017 roku.

Podsumowanie roku 2016: najlepiej i najgorzej ubrane polskie gwiazdy
NAJLEPIEJ: Anja Rubik
Polska modelka jest nasza duma narodową nie tylko ze względu na osiągnięcia zawodowe, ale także doskonały styl. Nie przyłapaliśmy Anji na żadnej modowej wpadce, co jest warte podkreślenia, ponieważ ubiera się ona sama, bez pomocy jakiejkolwiek stylistki. Przeważnie wybiera francuskie, włoskie oraz czasami polskie marki. Lubi czarne garnitury, skórzane kurtki oraz dopasowane spodnie, które często nosi z botkami lub klasycznymi szpilkami.
ZobaczSchowaj komentarze

Wygraj dwudniowy karnet na festiwal Audioriver (KONKURS)

Już niebawem, bo w dniach 29-31 lipca w Płocku będzie miał miejsce muzyczny Festiwal Audioriver. Dla wszystkich fanów muzyki i mody mamy super konkurs. Możecie wygrać aż sześć karnetów na pierwsze dwa dni imprezy, a warunki uczestnictwa w konkursie nie powinny być dla was trudne. Czytajcie dalej, aby sprawdzić na czym poleca zadanie.

Organizatorzy Audioriver postanowili kontynuować rozpoczętą dwa lata temu ideę targów mody niezależnej. Dla wszystkich fanów polskiej mody przygotowali wydarzenie, które zatytułowali Fashion Nights. Oznacza to, że niezależne marki i projektantów spotkamy w samym sercu festiwalu, przez dwie koncertowe noce.

To jest świetna okazja do wzięcia udziału w kreatywnym konkursie Fashion Post zamieszczonym na naszym Facebooku. Aby wygrać jeden z sześciu dwudniowych karnetów na Festiwal Audioriver należy wymyślić modową współpracę między artystą z line-upu tegorocznego festiwalu i marką biorącą udział w Fashion Nights i napisać uzasadnienie w komentarzu pod postem konkursowym.

Zainspirujcie się naszymi materiałami – już wielokrotnie pisaliśmy o liniach odzieżowych powstałych dzięki współpracy takich artystów i marek jak Rihanna i Puma lub Pharell Williams i Chanel.

Wśród marek, które znalazły się w strefie Fashion Nights mamy ultra kobiecą, sportową markę Cardio Bunny. Są także obecne B.Lu oraz Patiflora, które słyną z bajkowych festiwalowych wianków i opasek. Wśród biżuterii znajdziecie odważne uprzęże od Golden Dust, wzory wydrukowane w 3D z metką Szarejko oraz opatrzona symbolami Sigil Jewels. Swoje kolekcje zaprezentują Kosowska, która specjalizuje się w długich sukniach  i awangardowa AGATA BIREK. Live Heroes oraz Icon pokażą siłę spersonalizowanych ubrań oraz dodatków. Na festiwal wraca Alkopoligamia.com z bluzami i t-shirtami z napisami. Na plaży znajdziemy również kolorowe akcesoria i dodatki od Cherrish, Lootbag i DISKO by Zuza. Najbardziej zapaleni festiwalowicze znajdą ubrania z metką Audioriver. Jeżeli chodzi o zestaw artystów, którzy mogą wejść we współpracę z tym markami, koniecznie zapoznajcie się z line-upem Audioriver.

Docenimy kreatywne myślenie i zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, którego regulamin znajdziecie pod tym linkiem. Zabawa potrwa od poniedziałku, 18 lipca, do soboty, 23 lipca do godziny 23:59, a jego wyniki ogłosimy w niedzielę, 24 lipca. Do dzieła!

Oto pełna lista marek:

AGATA BIREK
Alkopoligamia.com
B.Lu
Cardio Bunny
Cherrish
DISKO by Zuza
Golden Dust
Icon
Kosowska
Live Heroes
Lootbag
Patiflora
Sigil Jewels
Szarejko

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.