Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów

Myśleliście, że z powodu przerwy, jaką Kim Kardashian zrobiła sobie od blasków reflektorów i faktu, że przyszłość programu „Keeping up with the Kardashians” stoi pod znakiem zapytania, najsławniejsza rodzina Ameryki odeszła nieco w zapomnienie? Nie mogliście być bardziej w błędzie. Wielka machina (także finansowa) napędzana niezmiennie przez Kris Jenner kręci się w najlepsze, a przez 12 miesięcy nie tylko obserwowaliśmy, jak młodsze siostry coraz lepiej radzą sobie w biznesie bez wsparcia Kim, a Kendall Jenner potwierdza swoją pozycję jako najbardziej znana modelka pokolenia social media. Nie brakowało także spektakularnych metamorfoz, osobistych dramatów i absurdalnych plotek, które już teraz postaramy się dla was podsumować.

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów
Kim Kardashian (liczba followersów na Instagramie: 89,4 mln)
Pomimo tego, że po niezbyt przyjemnych zajściach z Paryża, podczas których przestępcy związali Kim i okradli ją z wartej ponad 10 milionów dolarów biżuterii, celebrytka mocno usunęła się w cień, jej gwiazda nie przestaje świecić obezwładniającym wręcz blaskiem. To zresztą ciekawy przypadek – ponad 3 miesiące nieobecności w show-biznesie i mediach społecznościowych to wieczność, która w przypadku wielu osób stwarzałaby wręcz ryzyko medialnego zapomnienia. Jednak nie u Kim – owszem, na pewno straciła sporo pieniędzy z powodu nieobecności na wielu imprezach, zleceń, które przeszły jej koło nosa czy braku postów sponsorowanych na Instagramie.

Wszystkie jej biznesy (w tym przede wszystkim mobilna gra, na której zarobiła w tym roku 160 milionów dolarów, aplikacja i emotikony) rozwijają się jednak w najlepsze, a cały świat przebiera z nogi na nogę w oczekiwaniu na pierwsze, publiczne pojawienie się Kardashianki. Zainteresowanie celebrytką z pewnością podsycają także plotki o jej domniemanym rozwodzie z Kanye Westem, który niedawno przeszedł załamanie nerwowe.

W ciągu dziesięciu miesięcy aktywności w show biznesie, Kim w 2016 roku zdążyła „obskoczyć” najważniejsze modowe i muzyczne imprezy, w tym zarówno zimowe, jak i jesienne tygodnie mody, rozdanie nagród Grammy czy majową galę MET, na której pojawiła się w stworzonej specjalnie dla niej kreacji Balmain i z… wybielonymi brwiami. Nie musimy chyba mówić, że look ten był wtedy na ustach całej branży. Dyrektor kreatywny francuskiej marki, Oliver Rousteing, zaangażował ją także do głośnej kampanii na sezon jesień-zima 2016. Kim pojawiła się także w tym roku na sześciu, bardzo ważnych okładkach – „Editorialist” jesień-zima 2016, „Vogue Australia” czerwiec 2016, „GQ” czerwiec 2016, „Wonderland” jesień-zima 2016, „Harper’s Bazaar US” wrzesień 2016 oraz „Forbesa”, z której celebrytka jest zapewne najbardziej dumna. Śmiało można więc powiedzieć, że 2016 był rokiem, w którym Kim Kardashian z nieco głupiutkiej i wyśmiewanej przez wielu celebrytki, stała się pełnoprawną (i nieco wyrachowaną) bizneswoman.
ZobaczSchowaj komentarze

Anthony Vaccarello zawiesza własną markę!

Jego kariera jest ostatnio najbardziej dyskutowanym tematem w branży mody. Młody projektant belgijskiego pochodzenia, Anthony Vaccarello, w kwietniu tego roku został powołany na stanowisko dyrektora kreatywnego Saint Laurent. Do tej pory zastanawialiśmy się jak pogodzi prowadzenie własnej marki autorskiej z pracą dla francuskiego domu mody. Teraz już wiemy, że problem niejako rozwiązał się sam, bo Belg zawiesza autorski projekt na rzecz nowego wyzwania.

Portal „Business od Fashion” dziś podzielił się z czytelnikami informacją, że marka Anthony’ego Vaccarello nie pokaże się na paryskim tygodniu mody w październiku. Decyzja ta jest spowodowana objęciem przez projektanta sterów w domu mody Saint Laurent oraz potrzebie skupienia się na nowych obowiązkach kosztem dotychczasowego, autorskiego przedsięwzięcia.

„To była wspaniała przygoda, ale czuję, że teraz muszę się skupić całkowicie na nowym wyzwaniu” – tak powiedział Vaccarello w oświadczeniu skierowanym do wszystkich zainteresowanych oraz fanów jego autorskiej marki, którą uruchomił w 2008 roku. W pamięci pozostały nam jego seksowne skórzane sukienki, asymetryczne mini i żakiety narzucana na gołe ciało przez jego muzę – Anję Rubik. W międzyczasie podziwialiśmy także jego współpracę z Donatellą Versace oraz marką Versus, gdzie także wykonywał kawał dobrej roboty.

Co zatem zobaczymy w Paryżu? Z pewnością będziemy mogli się przekonać jak Vaccarello poradził sobie z wiosenno-letnią kolekcją dla Saint Laurent, która zostanie zaprezentowana już w październiku. Już pisaliśmy o tym, że to niełatwe zadanie, aby zastąpić wyjątkowo zdolnego Hedi’ego Slimane’a, który wprowadził markę na grunge’owe tory zwiększając wyniki sprzedaży z 707 milionów dolarów w 2014 roku do 975 milionów dolarów w samym 2015 roku. W tym samym czasie Vaccarello także ciężko pracował, podwajając wyniki sprzedaży w „młodszej” linii Versace – Versusie.

Czy talent i estetyka Anthonego Vaccarello wystarczą, aby zadowolić wymagających klientów oraz kapryśny koncern Kering, zarządzający marką Saint Laurent? Projektant zaczyna z czystą kartą, bowiem podjęcie decyzji o wyczyszczeniu mediów społecznościowych ze śladów pozostawionych prze poprzednika, ma utorować mu budowanie zupełnie nowego wizerunku marki. Zatem, trzymamy kciuki za międzynarodowy sukces Vaccarello i mamy nadzieję, że nie skończy się to dla niego całkowitym zamknięciem autorskiej marki, bo byłaby to spora strata.  Wolimy jednak, aby nie brał na siebie zbyt wielu projektów na raz, bo nie chcemy pisać o kolejnym przepracowanym projektancie, który pozywa swojego pracodawcę.

ZobaczSchowaj komentarze

Zrób zakupy w stylu nowych francuskich it-girls!

TOPSHOP

SWETER
ok. 160 zł

CELINE

OKULARY
1057 zl

H&M

SPODNIE

ASOS

BUTY

MANGO

PASEK

MANGO

TOREBKA
69,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.