Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Nie od dziś wiadomo, że najlepsze rzeczy spotykają nas wtedy, kiedy ich nie planujemy, a najlepsze efekty osiąga się często „od niechcenia”. Tym tropem, zupełnie przypadkowo, poszła także marka AllSaints, która początek okresu świąteczno-imprezowego ogłasza nie tylko z przytupem, ale przede wszystkim celebrując przyjaźń i niepohamowaną spontaniczność.

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Zaczęło się niewinnie, od spotkania grupy przyjaciół, który przyprowadzili później swoich znajomych, partnerów i współlokatorów, a sprawy, delikatnie mówiąc, zaczęły wymykać się spod kontroli. Każdy z nas na pewno chociaż raz doświadczył szalonej imprezy, w której to brak planu i organizacji dostarczył niezwykłej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Z dokładnego planu zrezygnowała w tym sezonie także mara AllSaints, która w swojej nowej i otwierającej świąteczno-imprezowy sezon kampanii stawia na szczere relacje, naturalne emocje i spontaniczną zabawę.

Brytyjska marka od początku swojego istnienia, czyli od 1994 roku słynie ze swojego niezależnego ducha i indywidualnie kreowanej wizji mody, promując luz i nonszalancję i oferując produkty, z których wiele zyskało już miano kultowych (tak jest chociażby ze skórzanymi ramoneskami i świetnej jakości t-shirtami). W najnowszej kampanii twórcy kontynuują tę bezkompromisową i odważną wizję, promując przede wszystkim przyjaźń i wynikającą z niej bliskość oraz imprezowe żądze, które, umówmy się, drzemią chyba w każdym młodym człowieku. Oprócz plejady modeli i modelek w świątecznej kampanii AllSaints udział wzięła także Klara Kristin – duńska aktorka, której bezpruderyjny debiut w głośnym filmie „Love” Gaspara Noe przyniósł rozpoznawalność na całym świecie.

Oczywiście, to szczere i nieprzekłamane imprezowe emocje grają w kampanii AllSaints pierwsze skrzypce, ale nie można pominąć też świetnych projektów, w jakie ubrani zostali wszyscy jej bohaterowie. Zimowe propozycje brytyjskiej marki to kwintesencja imprezowego stylu: skórzane spódniczki, błyszczące sukienki, cekinowe chokery, lakierowane płaszcze i rajstopy w motyw dużych gwiazd, a w w przypadku kolekcji męskiej – klasyczne wełniane płaszcze, spod których wystają pokryte czarno-białymi cętkami koszule,  długie wisiorki i swetry z przydługimi rękawami.

Pamiętajcie, że AllSaints od października dostępne jest także w Polsce, a konkretnie na nowo otwartym trzecim piętrze Domu Handlowego Vitkac!

ZobaczSchowaj komentarze

Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Najbardziej znana polska trenerka fitness– Ewa Chodakowska została właśnie gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej adidas Women Must Haves. Ewa chce dzięki niej udowodnić, że aby odnieść sportowe sukcesy nie potrzeba nam wiele– ciało, determinacja i wygodny strój, to tak naprawdę jedyne istotne komponenty.

Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Nowa kampania adidas pokazuje, że wcale nie potrzebujemy wyjątkowego miejsca czy profesjonalnego sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, nasze ciało i oczywiście– motywacja do działania.

Jak powszechnie wiadomo, odpowiedni strój jest nieodłącznym elementem treningu. Nowa kolekcja adidasa została stworzona po to, aby jak najlepiej zapewnić nam pełną swobodę ruchu i sprostać wszystkim wyzwaniom podczas naszych ćwiczeń. Adidas Women Must Haves posiada w swoim asortymencie między innymi biustonosz Halter z wysoko zabudowanym dekoltem doskonale podtrzymujący piersi czy elastyczne legginsy Ultimate, dzięki którym będziemy czuły komfort przez cały czas treningu.

Co ciekawe, kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, citylightach oraz w Internecie, gdzie będziemy mogli podziwiać nowoczesne formy reklamy takie jak cinemagraphy, carousele, instatrapy czy boomerangi.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej kolekcji adidas Women Must Haves koniecznie odwiedźcie adidas.pl oraz Instagram marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.