Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Nie od dziś wiadomo, że najlepsze rzeczy spotykają nas wtedy, kiedy ich nie planujemy, a najlepsze efekty osiąga się często „od niechcenia”. Tym tropem, zupełnie przypadkowo, poszła także marka AllSaints, która początek okresu świąteczno-imprezowego ogłasza nie tylko z przytupem, ale przede wszystkim celebrując przyjaźń i niepohamowaną spontaniczność.

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Zaczęło się niewinnie, od spotkania grupy przyjaciół, który przyprowadzili później swoich znajomych, partnerów i współlokatorów, a sprawy, delikatnie mówiąc, zaczęły wymykać się spod kontroli. Każdy z nas na pewno chociaż raz doświadczył szalonej imprezy, w której to brak planu i organizacji dostarczył niezwykłej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Z dokładnego planu zrezygnowała w tym sezonie także mara AllSaints, która w swojej nowej i otwierającej świąteczno-imprezowy sezon kampanii stawia na szczere relacje, naturalne emocje i spontaniczną zabawę.

Brytyjska marka od początku swojego istnienia, czyli od 1994 roku słynie ze swojego niezależnego ducha i indywidualnie kreowanej wizji mody, promując luz i nonszalancję i oferując produkty, z których wiele zyskało już miano kultowych (tak jest chociażby ze skórzanymi ramoneskami i świetnej jakości t-shirtami). W najnowszej kampanii twórcy kontynuują tę bezkompromisową i odważną wizję, promując przede wszystkim przyjaźń i wynikającą z niej bliskość oraz imprezowe żądze, które, umówmy się, drzemią chyba w każdym młodym człowieku. Oprócz plejady modeli i modelek w świątecznej kampanii AllSaints udział wzięła także Klara Kristin – duńska aktorka, której bezpruderyjny debiut w głośnym filmie „Love” Gaspara Noe przyniósł rozpoznawalność na całym świecie.

Oczywiście, to szczere i nieprzekłamane imprezowe emocje grają w kampanii AllSaints pierwsze skrzypce, ale nie można pominąć też świetnych projektów, w jakie ubrani zostali wszyscy jej bohaterowie. Zimowe propozycje brytyjskiej marki to kwintesencja imprezowego stylu: skórzane spódniczki, błyszczące sukienki, cekinowe chokery, lakierowane płaszcze i rajstopy w motyw dużych gwiazd, a w w przypadku kolekcji męskiej – klasyczne wełniane płaszcze, spod których wystają pokryte czarno-białymi cętkami koszule,  długie wisiorki i swetry z przydługimi rękawami.

Pamiętajcie, że AllSaints od października dostępne jest także w Polsce, a konkretnie na nowo otwartym trzecim piętrze Domu Handlowego Vitkac!

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.