Pluszowe misie w kolekcji Moschino x Sephora

Szykuje się kolejna zaskakująca kolaboracja tego roku. Moschino łączy bowiem siły z Sephorą i tworzy złożoną z siedmiu elementów kolekcję kosmetyków, której motywem przewodnim są charakterystyczne dla marki Moschino pluszowe misie. Uroczo!

Pluszowe misie w kolekcji Moschino x Sephora

Odkąd „Elle Canada” podało informację dotyczącą tej niesamowicie intrygującej współpracy wiele osób zastanawia się czy ta przesłodka kolekcja trafi tylko do kanadyjskich sklepów, ponieważ dokładne lokalizacje, w których będzie można kupić te urocze produkty nie są jeszcze znane.

Jeśli chodzi o samą ideę Moschino x Sephora, dyrektor kreatywny marki– Jeremy Scott, przyznał, że Moschino nawiązało współpracę z francuską siecią, aby młodsi fani lubujący się w jego produktach nie mieli zamkniętej ścieżki do ich zakupu. Sam projektant jest doskonale świadomy tego, jak wielu młodych ludzi podziwiających jego prace nie ma wystarczających środków pieniężnych aby móc sobie na nie pozwolić. Kolekcja ta ma być więc przepustką do świata Moschino za o wiele niższą cenę, przy tak samo wysokiej jakości.

A jakie produkty ma kryć w sobie Moschino x Sephora? Znajdziemy tam paletę cieni, zestaw pędzli w złotym odcieniu, naszyjnik z  pomadką do ust w środku, rozświetlacz oraz paletę cieni w wersji mini w kształcie torebki, a to wszystko utrzymane oczywiście w klimacie pluszowych misiów.

Kolekcja ma wejść do sklepów stacjonarnych i internetowych już w sierpniu. Nie wiemy jak wy, ale my nie możemy się już doczekać tych słodkości!

ZobaczSchowaj komentarze

50 000 par levisów – taką kolekcję zgromadził jeden człowiek

To największa kolekcja dżinsów na świecie, a wszystkie tego samego producenta – Levisa. Jeden człowiek, Jeff Fuller, zbierał przez wiele lat spodnie, by teraz odsprzedać je marce Levi’s. Poznajcie jego historię!

Pozwólcie, że opowiemy wam historię i nie będzie to historia wyłącznie jednej pary spodni, ale całej ich olbrzymiej kolekcji – 50 000 par. Dodajmy, że znalazły się tam modele z lat 70., 80. i 90. Jeff Fuller wielki fan dżinsów i od dziś nieoficjalnego króla Vintage Levi’s, w swojej bezcennej kolekcji posiadał taką ilość – aż pewnego dnia w dość pomysłowy sposób sprzedał je Levi’sowi.

Ale cofnijmy się trochę w czasie. Na temat samego właściciela wiadomo niewiele. Wszystko, co udało się ustalić to fakt, że był technikiem w latach 80., zanim otworzył swój pierwszy sklep w Santa Monica, gdzie jak przypuszczamy narodziła się jego wielka miłość do ubrań amerykańskiego giganta. Mimo, że zamknął sklep w połowie lat 90., nadal kolekcjonował autentyczne, wyprodukowane w Ameryce Levi’s z lat 70., 80. i 90. XX wieku.

 

Pięćdziesiąt tysięcy par później w sierpniu 2016 r, w ostatnim dniu targów MAGIC w Las Vegas, Fuller zwrócił się do Dana Dahla, wiceprezydenta Levis’a z pytaniem czy nie chciałby jej kupić. Choć początkowo Dahla sądził, że to strata czasu, to finalnie zespół pracowników dżinsowego giganta pojechał do magazynu Jeffa poza Los Angeles, i to co zobaczyli na miejscu przeszło ich najśmielsze oczekiwania.

Wszystko spodnie było nienagannie przechowywane w regulowanej temperatura, kontrolowana była wilgotność; każdy szczegół brany pod uwagę w celu zachowania jakości dżinsu – Zespół spędził kilka tygodni przeczesując każdy element, aby sprawdzić stan, sprawdzić, czy jest autentyczny i wykonany w Ameryce, dokonać inwentaryzacji i uporządkować specjalne elementy. Negocjacje trwały kilka miesięcy, zanim Levi’owie wykupili cały zapas za nieujawnioną, ale domyślamy się, że gigantyczną sumę pieniędzy.

To przykład jak z własnej pasji, można uczynić dochodowe zajęcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności