„Plotkara” kończy 10 lat: oto najlepsze stylizacje z serialu!

„Witajcie z powrotem mieszkańcy Upper East Side…” to zdanie, które przez pięć lat powtarzali fani serialu „Plotkara”. Perypetie bogatych dzieciaków z Nowego Jorku dla pokolenia millanialsów stały się tym, czym dla poprzedniej generacji „Przyjaciele” lub „Seks w wielkim mieście”. Nikogo nie powinien dziwić więc fakt, że tylu z nas z nostalgią wspomina docinki Blair, wybryki Sereny, a nawet powłóczyste spojrzenia Dana. Szczególnie dziś, czyli 19. września, kiedy mija dokładnie 10 lat od premiery pierwszego odcinka kultowej serii. Z tej okazji postanowiliśmy przypomnieć to, bez czego „Plotkara” nie byłaby tą samą „Plotkarą” – modę. Styl Blair, Sereny, a nawet małej Jenny, obok intryg i miłosnych dramatów, wielokrotnie grał  bowiem pierwsze skrzypce i na dobre zapisał się w kartach historii telewizyjnych kreacji.

„Plotkara” kończy 10 lat: oto najlepsze stylizacje z serialu!

Jaskrawe rajstopy


Uczennice Constance Billard doskonale wiedziały, że kolor rajstop nie ogranicza się do czerni, bieli i beżu. Purpurowe, jaskrawo czerwone czy w kolorze ultramaryny, pozwalały bohaterkom na odrobinę szaleństwa w świecie intryg, żelaznych reguł i zachowywania pozorów. Z dzisiejszej perspektywy patrzymy na nie z lekkim rozbawieniem, zapominając o tym, że nasza para kolorowych rajstop niczym z „Plotkary” pewnie jeszcze gdzieś leży na dnie szuflady.
ZobaczSchowaj komentarze

Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.