„Pink as fuck”: nowa kolekcja Ani Kuczyńskiej podbije wasze serca!

Tego chyba nikt się nie spodziewał – znana z zamiłowania do czerni Ania Kuczyńska, zaprezentowała właśnie kapsułową kolekcję, której dominującym kolorem został najmodniejszy w tym sezonie, intensywny róż. Nowa linia ucieszy też wszystkich fanów akcesoriów od polskiej projektantki, przynosi bowiem premierę dwóch nowych modeli toreb: Pekin i Hong Kong.

Na róż postawiło w tym sezonie Valentino, Celine i Balenciaga, postawiła także chyba największa wielbicielka czerni w polskiej modzie – Ania Kuczyńska. Utrzymana w najmodniejszym odcieniu cyklamenu limitowana kolekcja akcesoriów, już dostępna jest w sprzedaży w butiku projektantki przy Mokotowskiej w Warszawie i stanowi uzupełnienie kultowej torby Szanghaj.

Torebki, nadal inspirowane kulturą Wschodu i podrożą Ani Kuczyńskiej do Chin, zyskały nie tylko nowy kolor, ale też nazwę: Pekin i Hong Kong. Obie wyposażone zostały w rożne długości uszu dające możliwość noszenia ich na różne sposoby. Dlaczego akurat róż? Jak się okazuje, inspiracją do wykorzystania go w kolekcji nie były wcale najgorętsze światowe trendy, a nowojorska restauracja Pietro Nolita – kameralnej włoskiej knajpki (mieści zaledwie 28 miejsc) i jednego z najgorętszych miejsc wśród ludzi świata mody – podczas fashion weeku regularnie jada tam na przykład Giovanna Battaglia z mężem. To zresztą redaktorkę i ikonę stylu widzicie na powyższym kolażu.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

Zakładając markę modową, każdy projektant stoi przed trudnym pytaniem – jak podbić serca potencjalnych klientek? Przepis Anders jest prosty: łączenie nowych trendów z dobrą ceną oraz świetnym wykonaniem, a w dodatku pięknym Instagramem. Młoda, polska marka może się pochwalić jednym z najbardziej estetycznych profili w naszej rodzimej branży, dlatego zapytaliśmy jaki jest ich przepis na sukces na tej społecznościowej platformie.

Czym różni się prowadzenie Instagrama marki modowej od prywatnego?

W prowadzeniu Instagrama marki nie ma miejsca na prywatę, należy tworzyć spójny content zgodny z wizerunkiem ukierunkowanym na określoną grupę odbiorców. Prywatnie bardziej też kierujemy się emocjami, lepszym czy gorszym dniem, ale na Instagramie firmowym nie ma miejsca na takie rzeczy.

Czy macie jakąś strategię odnośnie zdjęć, które pojawiają się na waszym profilu?

Tak, ta strategia to trzy słowa – naturalne, niewymuszone i spójne zdjęcia.

Zdjęcia z filtrem czy bez?

Stawiamy na delikatny retusz żeby nadać fajny, klimat vintage, jednocześnie nie niszcząc przy tym rzeczywistego koloru ubrań.

 Która marka modowa (polska albo zagraniczna) ma według was jeden z najciekawszych Instagramów?

Jest tak wiele ciekawych instagramów, nie tylko marek modowych, choć to na tematykę modową najbardziej zwracamy uwagę. Uwielbiamy instagram @nanushka – jest interesujący, estetyczny i nie ma tam nudy!

  Jak Instagram pomaga wam dotrzeć do potencjalnych klientek?

„Hasztagowanie”, promowanie postów ściśle określając grupę klientek, tworzenie wizerunku marki i opowiadanie historii poprzez zdjęcia – instagram to na ten moment jedno z najlepszych narzędzi do promocji marki modowej.

Anders Label: marka, którą pokochały polskie blogerki

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.