Pierwszy zapach od Alessandro Michele dla Gucci

Dyrektor kreatywny Gucci stworzył swój pierwszy zapach dla włoskiego domu mody! Jesteście ciekawe jakie nuty zapachowe kryją się w minimalistycznym flakonie? Zobaczcie!

Dyrektor kreatywny Gucci, Alessandro Michele, stworzył swój pierwszy zapach dla luksusowego włoskiego domu mody, a jego kompozycja dołączyła tym samym do takich zapachów jak Guilty, Bamboo, Flora i Gucci. Bloom, stworzony wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych, wyszukanych składników, ale i wygląd flakonu. Sama butelka jest nieprzypadkowa – ma kształt kwadratu o różowym kolorze i wykonana jest z lakierowanej porcelany o minimalistycznej biało-czarnej etykiecie.

Nuty zapachow znajdujące się we flakonie w kolorze #millenial pink to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza, kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach, chiński wiciokrzew i Rangoon creeper, czyli egzotyczna roślina o przepięknych kwiatach.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Twarzami zapachu zostały transseksualna Hari Nef i artystka Petra Collins, które od samego początku są muzami projektanta.

Oficjalna premiera zapachu Gucci Bloom zaplanowana jest na sierpień, ale już od 3 maja perfumy są dostępne przez krótki czas online. Można je zamawiać na Saks.com i Gucci.com, ale w przedsprzedaży dostępnych jest tylko 1000 flakonów, więc trzeba się śpieszyć. Zapach, który trafi do regularnej sprzedaży będzie dostępny w 3 pojemnościach:  30 ml, 50 ml i 100 ml, a ceny zaczynać się będą od 70 przez 92 do 125 dolarów. Nie możemy się doczekać by go powąchać, a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Kristen Stewart w zachwycającej reklamie nowych perfum Chanel

Kiedy Chanel zaprezentowało nowy film z kampanii z udziałem Kristen Stewart, który promuje nowy zapach nasze emocje sięgnęły zenitu. Klip jest niesamowity i założymy się, że nie tego spodziewacie się po reklamach Chanel. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji powąchać tego zapachu niech ten 30 sekundowy klip będzie wspaniałym wprowadzeniem zanim sięgniecie po zapach.

Choć wideoklip trwa zaledwie niespełna minutę, to 27-letniemu reżyserowi Ringanowi Ledwidge udało się wciągnąć widza w wykreowany przez niego świat i poruszyć emocje. Klip zaczyna się spokojnie od leżącej w pościeli Steward, czyli zdawałoby się, że nie będzie się różnił od klasycznych reklam Chanel. Jednak to tylko złudzenie, bo za chwilę wszystko się zmienia i tu podobieństwa z poprzednimi reklamami się kończą. Mamy tu dynamizm, dzikość, rozdzieranie ubrań i niczym nieskrepowaną wolność. W tle słychać piosenkę Beyonce „Runnin”, która dodatkowo nadaje całości tempa i dynamiki.

Jak się okazało ten klip miał pokazać nową odsłonę Chanel. Thomas du Pré de Saint-Maur, globalny szef Chanel Fragrance & Beauty and Fine Watches & Jewellery, w dzień premiery powiedział, że teraz marka chce podkreślać przede wszystkim emocje. „Zamiast zastanawiać się nad swoim życiem zdecydowaliśmy się skupić uwagę na wolności, buntowniczej naturze i pozostawaniu wiernemu sobie” – dodał. To cechy, które uosabiała Gabrielle Chanel i taką wizję marka chce komunikować kobietom. Dlatego do teledysku została zatrudniona Kristen Stewart, która najlepiej uosabia nową wizję.

Nazwany na cześć założyciela domu mody nowy zapach Gabrielle „Coco” Chanel, swoją premierę miała 28 sierpnia i już jest dostępny na chanel.com.

Po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej chcemy go mieć!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.