Pierwszy zapach od Alessandro Michele dla Gucci

Dyrektor kreatywny Gucci stworzył swój pierwszy zapach dla włoskiego domu mody! Jesteście ciekawe jakie nuty zapachowe kryją się w minimalistycznym flakonie? Zobaczcie!

Dyrektor kreatywny Gucci, Alessandro Michele, stworzył swój pierwszy zapach dla luksusowego włoskiego domu mody, a jego kompozycja dołączyła tym samym do takich zapachów jak Guilty, Bamboo, Flora i Gucci. Bloom, stworzony wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych, wyszukanych składników, ale i wygląd flakonu. Sama butelka jest nieprzypadkowa – ma kształt kwadratu o różowym kolorze i wykonana jest z lakierowanej porcelany o minimalistycznej biało-czarnej etykiecie.

Nuty zapachow znajdujące się we flakonie w kolorze #millenial pink to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza, kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach, chiński wiciokrzew i Rangoon creeper, czyli egzotyczna roślina o przepięknych kwiatach.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Twarzami zapachu zostały transseksualna Hari Nef i artystka Petra Collins, które od samego początku są muzami projektanta.

Oficjalna premiera zapachu Gucci Bloom zaplanowana jest na sierpień, ale już od 3 maja perfumy są dostępne przez krótki czas online. Można je zamawiać na Saks.com i Gucci.com, ale w przedsprzedaży dostępnych jest tylko 1000 flakonów, więc trzeba się śpieszyć. Zapach, który trafi do regularnej sprzedaży będzie dostępny w 3 pojemnościach:  30 ml, 50 ml i 100 ml, a ceny zaczynać się będą od 70 przez 92 do 125 dolarów. Nie możemy się doczekać by go powąchać, a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Spektakularne kocie spojrzenie dzięki nowościom od Bourjois z serii Eye Catching

„Kocie oko” to makijaż, który nigdy nie wyjdzie z mody. Pod warunkiem, że jest dobrze zrobiony. Odwiecznym problemem wielu z nas jest jednak uzyskanie idealnie ostrej kreski na oku. Borouis ma na to sposób, dwie nowości maskarę oraz liner Eye Catching. Te narzędzia pomogą wykreować idealne kocie oko w bardzo sprytny sposób. Jaki? Przeczytajcie!

Makijaż oka a la „kocie oko” był, jest i będzie popularny bez względu na sezon. Zmienia się jedynie modna w danym czasie długość albo grubość. Jest elegancki, seksowny, ponadczasowy ale… ciągle nie wychodzi tak jakbyście sobie tego życzyły?  Pomów w tym mogą  nowości marki Bourjois: Maskara i liner Eye Catching.

Formuła maskary została wzbogacona o proteiny jedwabiu, dzięki czemu tusz zapewnia intensywną objętość rzęs pozostawiając włoski miękkie, elastyczne i bez grudek. Do tego innowacyjna, mocno podkręcona szczoteczka pogrubia i nadaje wymarzony kształt rzęsom wywijając włoski na zewnątrz oka i tworząc w ten sposób wrażenie optycznie powiększonych oczu. Jeśli nadal będziesz czuć niedosyt możesz użyć sprytnej końcówki szczotki, aby nadać swoim rzęsom jeszcze mocniejszego skrętu. Z nowym linerem Eye Catching i jego jednostronnie płaską końcówką łatwo stworzysz seksowny look i to zaledwie w 3 krokach;

  • Krok pierwszy: użyj płaskiej strony by „wystemplować” na skórze kształt ogonka poza zewnętrzną granicą powieki. 
  • Krok drugi: użyj klasycznego boku, by narysować czystą, ostrą linię, która będzie zaczynać się w wewnętrznym kąciku oka i kończyć aż poza zewnętrznym. 
  • Krok trzeci: otwórz szeroko oczy i podziwiaj efekt. 

Maskarę Eye Catching oraz liner Eye Catching  mają eleganckie, lśniące czarne opakowania z zabawną różową grafiką (litera „C” ma kocie uszy!), a maskara ma na zatyczce rysunek kota!

To jak spróbujecie zrobić idealne kocie oko?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.