Pierwsza modelka-albinoska w kampanii beauty!

Diandra Forrest jest pierwszą modelką z albinizmem, która została twarzą marki kosmetycznej. Na odważny i przełamujący spore tabu krok zdecydowała się popularna (i dostępna także w Polsce) marka Wet n’ Wild. Lubimy takie newsy!

Dla wielu z was może to być niespodzianką, ale znana z niedrogich produktów marka Wet n Wild, której produkty możemy kupić także w Polsce w drogeriach Natura, w ciągu ostatnich lat bardzo poprawiła jakość swoich produktów. Znajdziemy wśród nich i świetne płynne szminki, które pozostają na ustach przez cały dzień, ale i rozświetlacze, które zapewniają idealną ilość połysku na twarzy. Okazuje się jednak, że nie tylko to wyróżnia markę spośród innych z tego segmentu. W ten wtorek Wet ‚n Wild przedstawiło bowiem listę swoich nowych ambasadorów, wśród których znalazła się modelka Diandra Forrest. Została ona tym samym pierwszą w historii albinoską, która pojawiła się kampanii reklamującej kosmetyki. 


Jeśli Forrest wygląda znajomo, to dlatego, że najprawdopodobniej widzieliście jej twarz w reklamach Calvina Kleina, na wybiegu podczas Fashion Weeku czy w teledysku Beyoncé. W kampanii Wet ‚n Wild dołączyła do czterech innych kobiet. To nowa strategia marki, która ma na celu pokazanie różnorodności. Kampania z udziałem Forresa ma zwrócić uwagę na odmienność osób cierpiących na brak pigmentu w skórze.

Podobnie jak inna modelka, Winnie Harlow, która cierpi na bielactwo, Forrest dostaje wiele listów od ludzi, którzy zmagają się z albinizmem. Osoby,  które piszą do modelki są szczęśliwe widząc ją w kampaniach, bo to oswaja i uwrażliwia innych na poszanowanie i większą tolerancję inności.
Okazuje się, że przemysł kosmetyczny ma przed sobą jeszcze wiele do zrobienia, dlatego zawsze cieszą nas inicjatywy, w których nie chodzi tylko o produkt, ale także o ideę. Brawo!
ZobaczSchowaj komentarze

Pierwszy w historii rozświetlacz Gucci!

Gucci to obecnie chyba najgorętsza luksusowa marka na świecie, także jeśli chodzi o kosmetyki, które słusznie budzą taki sam zachwyt, jak projekty Alessandro Michele. Teraz do bogatej linii kolorowych produktów do makijażu dołączył pierwszy w historii rozświetlacz, który jest tak piękny, że chciałybyśmy go mieć w swojej kolekcji!

Może dla wielu z was będzie zaskoczeniem fakt, że Gucci w sektorze beauty poza dobrze znanymi w Polsce perfumami posiada także linię kosmetyków do makijażu. Pierwsze produkty powstały w 2014 roku, kiedy to ówczesna dyrektor kreatywna Gucci – Frida Giannini, połączyła swoje siły z guru makijażu Pat McGrath. Efektem tej współpracy była pełna linia kosmetyków do makijażu, które zapakowane były w piękne eleganckie czarno złote etui sygnowane podwójnym G oraz z tłoczonym wzorem. Niestety, póki co nie są on dostępne w Polsce.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Teraz do cieni, podkładów i szminek dołączył nowy produkt, czyli pierwszy w historii rozświetlacz mieszczący się wewnątrz czarnej lakierowanej obudowy (z magnetycznym zamknięciem) i o iście obłędnym kolorze. W samym sercu produktu mieści się laserowo wycięty motyl. Produkt pojawi się w sprzedaży w limitowanej edycji, co z pewnością jeszcze bardziej podbije zainteresowanie ze strony wszystkich fanatyczek make-upu.

To jednak nie wszystko. Mimo, że sam wzór z motywem motyla jest z pewnością oszałamiającym estetycznym dotykiem to nie wszystko. Rozświetlacz łączą w sobie bowiem więcej niż jeden kolor. Dzięki temu zabiegowi,  skrzydła motyla zatopione w rozświetlaczu- mienią się różnymi kolorami złota, brzoskwini aż po róż, w zależności od tego, jak pada na nie światło.
Jesteśmy pewne, że będzie to jeden z najbardziej instafriendly kosmetyków w tym roku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.