Pierwsza modelka-albinoska w kampanii beauty!

Diandra Forrest jest pierwszą modelką z albinizmem, która została twarzą marki kosmetycznej. Na odważny i przełamujący spore tabu krok zdecydowała się popularna (i dostępna także w Polsce) marka Wet n’ Wild. Lubimy takie newsy!

Dla wielu z was może to być niespodzianką, ale znana z niedrogich produktów marka Wet n Wild, której produkty możemy kupić także w Polsce w drogeriach Natura, w ciągu ostatnich lat bardzo poprawiła jakość swoich produktów. Znajdziemy wśród nich i świetne płynne szminki, które pozostają na ustach przez cały dzień, ale i rozświetlacze, które zapewniają idealną ilość połysku na twarzy. Okazuje się jednak, że nie tylko to wyróżnia markę spośród innych z tego segmentu. W ten wtorek Wet ‚n Wild przedstawiło bowiem listę swoich nowych ambasadorów, wśród których znalazła się modelka Diandra Forrest. Została ona tym samym pierwszą w historii albinoską, która pojawiła się kampanii reklamującej kosmetyki. 


Jeśli Forrest wygląda znajomo, to dlatego, że najprawdopodobniej widzieliście jej twarz w reklamach Calvina Kleina, na wybiegu podczas Fashion Weeku czy w teledysku Beyoncé. W kampanii Wet ‚n Wild dołączyła do czterech innych kobiet. To nowa strategia marki, która ma na celu pokazanie różnorodności. Kampania z udziałem Forresa ma zwrócić uwagę na odmienność osób cierpiących na brak pigmentu w skórze.

Podobnie jak inna modelka, Winnie Harlow, która cierpi na bielactwo, Forrest dostaje wiele listów od ludzi, którzy zmagają się z albinizmem. Osoby,  które piszą do modelki są szczęśliwe widząc ją w kampaniach, bo to oswaja i uwrażliwia innych na poszanowanie i większą tolerancję inności.
Okazuje się, że przemysł kosmetyczny ma przed sobą jeszcze wiele do zrobienia, dlatego zawsze cieszą nas inicjatywy, w których nie chodzi tylko o produkt, ale także o ideę. Brawo!
ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja testuje: puder brązujący dr Irena Eris

W tym tygodniu Maryna, współzałożycielka Fashion Post, poleci wam swój ulubiony puder brązujący, które dostała podczas wizyty w Concept Store Dr Irena Eris. O tym, co tak bardzo ją w nim urzekło i dlaczego, zwłaszcza teraz, nie wyobraża sobie już bez niego makijażu przeczytacie poniżej.

Mam bardzo jasną cerę. Nie lubię się opalać i nie przepadam też za samoopalaczami, dlatego właściwie przez cały rok moja skóra jest w odcieniu „au naturel”. Zazwyczaj mi to nie przeszkadza, jednak w okresie jesienno-zimowym wydaje mi się zbyt blada, a nie chce wyglądać na chorą.

Prasowany puder brązujący do twarzy i ciała Choco Bronzer dr Irena Eris, który poleciła mi wizażystka w Concept Store dr Irena Eris, wydał się więc świetnym rozwiązaniem, aby dodać skórze zdrowego koloru jednocześnie nie powodując, że będzie miała nienaturalny, pomarańczowy kolor. Nie od początku byłam jednak przekonana do tego odcienia. Kiedy zobaczyłam jak wizażystka z Concept Store dr Irena Eris sięga po bronzer w odcieniu – dark N° 42, zaprotestowałam. Jednak dałam się namówić i finalnie byłam zachwycona rezultatem. Kompozycja trzech opalizujących odcieni doskonale harmonizuje z moją tonacją cery, dając jej ciepły odcień i efekt delikatnie muśniętej słońcem skóry. Na początku miałam wrażenie, że puder jest dla mnie za ciemny, ale kiedy nałoży się go delikatnie przed ewentualną późniejszą aplikacją różu, wygląda bardziej naturalnie.

Puder świetnie się nakłada i mimo, że używam tego ciemniejszego, bo zależało mi na ociepleniu cery – to nie pozostawia na policzkach smug.

Bronzer, dzięki zwartym w jego formule drobinkom ładne odbija światło i moja skóra wygląda zdrowo i promiennie. Odkąd go używam nie wyobrażam sobie bez niego makijażu zarówno tego codziennego jak i wieczorowego.

Z wizytą w… Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów

Materiał powstał we współpracy z Concept Store Dr Irena Eris.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności