Pierwsza modelka-albinoska w kampanii beauty!

Diandra Forrest jest pierwszą modelką z albinizmem, która została twarzą marki kosmetycznej. Na odważny i przełamujący spore tabu krok zdecydowała się popularna (i dostępna także w Polsce) marka Wet n’ Wild. Lubimy takie newsy!

Dla wielu z was może to być niespodzianką, ale znana z niedrogich produktów marka Wet n Wild, której produkty możemy kupić także w Polsce w drogeriach Natura, w ciągu ostatnich lat bardzo poprawiła jakość swoich produktów. Znajdziemy wśród nich i świetne płynne szminki, które pozostają na ustach przez cały dzień, ale i rozświetlacze, które zapewniają idealną ilość połysku na twarzy. Okazuje się jednak, że nie tylko to wyróżnia markę spośród innych z tego segmentu. W ten wtorek Wet ‚n Wild przedstawiło bowiem listę swoich nowych ambasadorów, wśród których znalazła się modelka Diandra Forrest. Została ona tym samym pierwszą w historii albinoską, która pojawiła się kampanii reklamującej kosmetyki. 


Jeśli Forrest wygląda znajomo, to dlatego, że najprawdopodobniej widzieliście jej twarz w reklamach Calvina Kleina, na wybiegu podczas Fashion Weeku czy w teledysku Beyoncé. W kampanii Wet ‚n Wild dołączyła do czterech innych kobiet. To nowa strategia marki, która ma na celu pokazanie różnorodności. Kampania z udziałem Forresa ma zwrócić uwagę na odmienność osób cierpiących na brak pigmentu w skórze.

Podobnie jak inna modelka, Winnie Harlow, która cierpi na bielactwo, Forrest dostaje wiele listów od ludzi, którzy zmagają się z albinizmem. Osoby,  które piszą do modelki są szczęśliwe widząc ją w kampaniach, bo to oswaja i uwrażliwia innych na poszanowanie i większą tolerancję inności.
Okazuje się, że przemysł kosmetyczny ma przed sobą jeszcze wiele do zrobienia, dlatego zawsze cieszą nas inicjatywy, w których nie chodzi tylko o produkt, ale także o ideę. Brawo!
ZobaczSchowaj komentarze

Karl Lagerfeld zaprojektuje kolekcje kolorowych kosmetyków!

Karl Lagerfeld połączył siły z australijską marka ModelCo, a dzięki tej współpracy powstanie limitowana kolekcja kolorowych kosmetyków! Niestety jej efekty poznany dopiero na początku 2018 roku, ale chyba warto poczekać na to, co tym razem wymyślił wszędobylski projektant.

Projektant ikona, który w świecie mody osiągnął już wszystko, tym razem postanowił podbić świat beauty. Jego kolekcja stworzona we współpracy z australijska marką ModelCo ma ujrzeć światło dzienne w 2018 roku. Współpraca z taką ikoną jak Karl, jest przełomem dla australijskiej marki znanej z kosmetyków samoopalających, produktów do pielęgnacji skóry i makijażu. Wiemy już, że kolekcja w wersji limitowanej dostępna będzie dopiero na początku roku 2018 i na dzień dzisiejszy nie wiadomo jakie kosmetyki się w niej znajdą.

Kolekcja Karl Lagerfeld + ModelCo, oparta na motywie o wdzięcznej nazwie „Illuminated Beauty”, będzie dostępna na całym świecie. Dyrektor generalny firmy Karla Lagerfelda powiedział portalowi WWD, że dzięki tej współpracy może ona zaoferować klientom coś nowego i cieszy się z możliwości przekształcenia wizji i estetyki projektanta na stworzenie unikalnych kosmetyków. Dodał także, że cieszy się na tę współpracę, bo stworzy ona możliwość połączenia DN brandu z nowatorskimi produktami kosmetycznymi. Shelley Sullivan, założycielka i dyrektor ModelCo, twierdzi zaś, że ​​jest zaszczycona współpracą z Lagerfeldem. „Ta świetna i bardzo pożądana kolekcjonerska kolekcja połączy nasze innowacyjne technologiczne formuły i wysokiej jakości produkty z niepowtarzalną, artystyczną estetyką Karl Lagerfeld, która jest wyrafinowana i nowoczesna”, powiedziała.

ModelCo – marka w ogóle albo bardzo słabo rozpoznawalna w Polsce (bo jej kosmetyki są u nas niedostępne) została założona przez Sullivan w 2002 r. w Sidney. Na świecie znana jest z kolorowych kosmetyków, ale także tych do pielęgnacji skóry i produktów do opalania w tym kultowego Tan Airbrush In A Can, który sprzedaje się co 36 sekund! Poniżej założycielka marki w towarzystwie ich kultowego produktu.

Marka ma też swoje sławne ambasadorki, m.in. Elle Macpherson, Rosie Huntington-Whiteley i, ostatnio, Hailey Baldwin.

Będziemy was na bieżąco informować o postępach w projektowaniu, bo same nie możemy się doczekać finalnego efektu!

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.