Pierwsza modelka-albinoska w kampanii beauty!

Diandra Forrest jest pierwszą modelką z albinizmem, która została twarzą marki kosmetycznej. Na odważny i przełamujący spore tabu krok zdecydowała się popularna (i dostępna także w Polsce) marka Wet n’ Wild. Lubimy takie newsy!

Dla wielu z was może to być niespodzianką, ale znana z niedrogich produktów marka Wet n Wild, której produkty możemy kupić także w Polsce w drogeriach Natura, w ciągu ostatnich lat bardzo poprawiła jakość swoich produktów. Znajdziemy wśród nich i świetne płynne szminki, które pozostają na ustach przez cały dzień, ale i rozświetlacze, które zapewniają idealną ilość połysku na twarzy. Okazuje się jednak, że nie tylko to wyróżnia markę spośród innych z tego segmentu. W ten wtorek Wet ‚n Wild przedstawiło bowiem listę swoich nowych ambasadorów, wśród których znalazła się modelka Diandra Forrest. Została ona tym samym pierwszą w historii albinoską, która pojawiła się kampanii reklamującej kosmetyki. 


Jeśli Forrest wygląda znajomo, to dlatego, że najprawdopodobniej widzieliście jej twarz w reklamach Calvina Kleina, na wybiegu podczas Fashion Weeku czy w teledysku Beyoncé. W kampanii Wet ‚n Wild dołączyła do czterech innych kobiet. To nowa strategia marki, która ma na celu pokazanie różnorodności. Kampania z udziałem Forresa ma zwrócić uwagę na odmienność osób cierpiących na brak pigmentu w skórze.

Podobnie jak inna modelka, Winnie Harlow, która cierpi na bielactwo, Forrest dostaje wiele listów od ludzi, którzy zmagają się z albinizmem. Osoby,  które piszą do modelki są szczęśliwe widząc ją w kampaniach, bo to oswaja i uwrażliwia innych na poszanowanie i większą tolerancję inności.
Okazuje się, że przemysł kosmetyczny ma przed sobą jeszcze wiele do zrobienia, dlatego zawsze cieszą nas inicjatywy, w których nie chodzi tylko o produkt, ale także o ideę. Brawo!
ZobaczSchowaj komentarze

ASOS rusza z kolekcją kosmetyków do makijażu twarzy i ciała!

Portal, który do tej pory nie miał w ofercie autorskiej linii kosmetyków, teraz rusza z bardzo pokaźną linią produktów do makijażu twarzy i ciała, która wejdzie do sprzedaży już 20 września. Chcemy mieć z niej dosłownie wszystko – a wszystko to w sumie aż 46 elementów, przez wysoce napigmentowane szminki do ust w wersji matowej, żywe odcienie pomadek w płynie, palety do konturowania, połyskujące cienie do powiek i eyelinery, podkreślające kontur twarzy bronzery czy podkłady. Kosmetyki będą wchodzić do sprzedaży stopniowo, a zamknięto je w różowych opakowaniach opatrzonych wesołym rysunkiem. Na koniec najlepsze: ich cena nie będzie wyższa niż 60 zł! 

ASOS rusza z kolekcją kosmetyków do makijażu twarzy i ciała!
Bronzer
ok. 50 zł.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.