Pierwsza kampania Clare Waight Keller dla Givenchy

Czy właśnie jesteśmy świadkami momentu, w którym nasycone znanymi twarzami oraz popularnymi przyjaciółkami Riccarda Tisci kampanie Givenchy przechodzą do historii? Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller ewidentnie ma na nią zupełnie inny plan, co zresztą tylko potwierdza zaprezentowany właśnie przedsmak pierwszej sesji wizerunkowej zrealizowanej pod jej kreatywnym kierunkiem.

Wszystko wskazuje na to, że wraz z odejściem Tisci z francuskiego domu mody, nastąpił rozpad „Givenchy Family”, do której należały chociażby Kendall Jenner, Candice Swanepoel czy Mariacarla Boscono. Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller, która objęła stanowisko w maju, w swojej pierwszej kampanii stawia także na wyjątkowe wrażenia wizualne, ale zapewniane przez osobliwą kompozycję i projekty, a nie popularne nazwiska. Skądinąd inspirujący przesyt, jaki zapewniały kampanie autorstwa Tisci ustąpiły miejsca czarno-białym, sensualnym zdjęciom, jakie wykonał legendarny Steven Meisel.  Sesja zatytułowana „Transformative seduction” ma symbolizować kierunek, jaki przynajmniej na początku, zdecydowała się obrać Keller. To więc pisanie nowego rozdziału marki i wyglądanie w przyszłość, ale jednocześnie posłużenie się wpływem Huberta de Givenchy i uczynienie z jego twórczości największej inspiracji. Na fotografiach możemy zobaczyć też pierwsze projekty Brytyjki dla domu mody: transparentną sukienkę z czarnej koronki i jedwabne, garniturowe spodnie.

Na pełną odsłonę interpretacji francuskiej marki przez nową dyrektor kreatywną będziemy musieli poczekać do października, kiedy to pokaże w Paryżu zarówno damską, jak i męską kolekcję. Biorąc jednak pod uwagę to, jak bardzo jej podejście do branży różni się od tego reprezentowanego przez Riccardo Tisci, pisany przez nią rozdział będzie na pewno bardzo ekscytujący.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Biurowy dress code według Uterqüe

Wzorem bohaterek kultowego „Seksu w wielkim mieście”, życie współczesnych kobiet najczęściej obraca się wokół pracy, spotkań towarzyskich oraz prób pogodzenia jednego z drugim. I wbrew serialowym stereotypom, rzadko kto w międzyczasie potrafi jeszcze zmieścić zmianę stylizacji. Hiszpańska marka Uterqüe doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jesienna kolekcja to niezwykle efektowna próba połączenia dwóch światów – pracy oraz życia osobistego.

Biurowy dress code według Uterqüe

Jesienna kolekcja Uterqüe to inspiracje pochodzące z trzech, zupełnie różnych źródeł. Awangardowy Paryż spotyka się tutaj z wielkomiejską rzeczywistością Nowego Jorku lat 70. oraz punkowymi latami 80., a każdy element oddaje artystycznego ducha minionych dekad. Cała kolekcja jest swego rodzaju hołdem złożonym ukraińskiej projektantce oraz malarce z początku XX wieku Sonii Delaunay, której prace były zdefiniowane przez kolory oraz abstrakcyjne kształty imitujące ruch.

Kim jest klientka Uterqüe? To kobieta, która nie boi się awangardowych połączeń i wie, że życie nie kończy się wraz wybiciem godziny 17. Dlatego na sezon jesienny, hiszpańska marka proponuje proste kroje i fasony w sam raz na 8-godzinny dzień pracy, które jednocześnie zostały przełamane elektryzującymi barwami. W kolekcji możemy podziwiać płaszcze o wojskowym kroju z tweedu, futra w kolorze ultramaryny, koszule z woalu z żakardową koronką, postrzępione spodnie ze średnim stanem, a wszystko w zimowych barwach burgundu, ochry i czekolady.

Patrząc na zdjęcia kolekcji, możemy powiedzieć jedno. Chcemy już jesień!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.