Pierwsza kampania Clare Waight Keller dla Givenchy

Czy właśnie jesteśmy świadkami momentu, w którym nasycone znanymi twarzami oraz popularnymi przyjaciółkami Riccarda Tisci kampanie Givenchy przechodzą do historii? Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller ewidentnie ma na nią zupełnie inny plan, co zresztą tylko potwierdza zaprezentowany właśnie przedsmak pierwszej sesji wizerunkowej zrealizowanej pod jej kreatywnym kierunkiem.

Wszystko wskazuje na to, że wraz z odejściem Tisci z francuskiego domu mody, nastąpił rozpad „Givenchy Family”, do której należały chociażby Kendall Jenner, Candice Swanepoel czy Mariacarla Boscono. Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller, która objęła stanowisko w maju, w swojej pierwszej kampanii stawia także na wyjątkowe wrażenia wizualne, ale zapewniane przez osobliwą kompozycję i projekty, a nie popularne nazwiska. Skądinąd inspirujący przesyt, jaki zapewniały kampanie autorstwa Tisci ustąpiły miejsca czarno-białym, sensualnym zdjęciom, jakie wykonał legendarny Steven Meisel.  Sesja zatytułowana „Transformative seduction” ma symbolizować kierunek, jaki przynajmniej na początku, zdecydowała się obrać Keller. To więc pisanie nowego rozdziału marki i wyglądanie w przyszłość, ale jednocześnie posłużenie się wpływem Huberta de Givenchy i uczynienie z jego twórczości największej inspiracji. Na fotografiach możemy zobaczyć też pierwsze projekty Brytyjki dla domu mody: transparentną sukienkę z czarnej koronki i jedwabne, garniturowe spodnie.

Na pełną odsłonę interpretacji francuskiej marki przez nową dyrektor kreatywną będziemy musieli poczekać do października, kiedy to pokaże w Paryżu zarówno damską, jak i męską kolekcję. Biorąc jednak pod uwagę to, jak bardzo jej podejście do branży różni się od tego reprezentowanego przez Riccardo Tisci, pisany przez nią rozdział będzie na pewno bardzo ekscytujący.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss nową twarzą Saint Laurent

Kate Moss w swojej karierze osiągnęła chyba wszystko, a jej nazwiska nie trzeba przedstawiać nawet tym osobom, które na modzie zupełnie się nie znają. Chociaż jej życie zawodowe i prywatne miało kilka lepszych oraz gorszych momentów, to chyba właśnie jesteśmy świadkami jej powrotu na szczyt, ponieważ Kate właśnie została twarzą najnowszej kampanii Saint Laurent.

Kate Moss nową twarzą Saint Laurent

Ostatni raz Brytyjka pojawiła się na wybiegu lub w kampanii jeszcze za czasów, gdy dyrektorem kreatywnym był tego domu mody był Tom Ford. Od tamtego momentu minęło ponad 10 lat, ale sympatia Kate do francuskiej marki jak widać nie zmalała. Brytyjka wróciła w wielkim stylu i została twarzą wiosenno-letniej kampanii Saint Laurent, tym samym dołączając do takich nazwisk jak Anja Rubik, Charlotte Gainsbourg czy Mica Araganaraz, które dotychczas mogliśmy podziwiać w sesjach wizerunkowych francuskiego domu mody.

Oprócz czarno-białych zdjęć autorstwa Davida Simsa, na których Kate ma na sobie oversize’we, białe futro, kampanii towarzyszy również wideo. Możemy na nim zobaczyć Moss chodzącą po monumentalnych, kamiennych schodach w towarzystwie modelki Jamie Bochert. Klimatycznym ujęciom towarzyszą dźwięki muzyki skomponowanej przez Sebastiana Akchoté, które idealnie oddają charakter kampanii, od której wprost nie można odwrócić wzroku. Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.