Pierwsza kampania Clare Waight Keller dla Givenchy

Czy właśnie jesteśmy świadkami momentu, w którym nasycone znanymi twarzami oraz popularnymi przyjaciółkami Riccarda Tisci kampanie Givenchy przechodzą do historii? Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller ewidentnie ma na nią zupełnie inny plan, co zresztą tylko potwierdza zaprezentowany właśnie przedsmak pierwszej sesji wizerunkowej zrealizowanej pod jej kreatywnym kierunkiem.

Wszystko wskazuje na to, że wraz z odejściem Tisci z francuskiego domu mody, nastąpił rozpad „Givenchy Family”, do której należały chociażby Kendall Jenner, Candice Swanepoel czy Mariacarla Boscono. Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller, która objęła stanowisko w maju, w swojej pierwszej kampanii stawia także na wyjątkowe wrażenia wizualne, ale zapewniane przez osobliwą kompozycję i projekty, a nie popularne nazwiska. Skądinąd inspirujący przesyt, jaki zapewniały kampanie autorstwa Tisci ustąpiły miejsca czarno-białym, sensualnym zdjęciom, jakie wykonał legendarny Steven Meisel.  Sesja zatytułowana „Transformative seduction” ma symbolizować kierunek, jaki przynajmniej na początku, zdecydowała się obrać Keller. To więc pisanie nowego rozdziału marki i wyglądanie w przyszłość, ale jednocześnie posłużenie się wpływem Huberta de Givenchy i uczynienie z jego twórczości największej inspiracji. Na fotografiach możemy zobaczyć też pierwsze projekty Brytyjki dla domu mody: transparentną sukienkę z czarnej koronki i jedwabne, garniturowe spodnie.

Na pełną odsłonę interpretacji francuskiej marki przez nową dyrektor kreatywną będziemy musieli poczekać do października, kiedy to pokaże w Paryżu zarówno damską, jak i męską kolekcję. Biorąc jednak pod uwagę to, jak bardzo jej podejście do branży różni się od tego reprezentowanego przez Riccardo Tisci, pisany przez nią rozdział będzie na pewno bardzo ekscytujący.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Karl Lagerfeld musi być niezwykle stałym w uczuciach człowiekiem. Grono jego ulubionych modelek i muz od kilku lat pozostaje mniej więcej takie same, a gwiazdy najbardziej darzone przez projektanta sympatią mogą liczyć na regularne i najbardziej lukratywne kontrakty z francuskim domem mody: Kirsten Stewart promuje torebki, a Keira Knightley od kilku sezonów jest twarzą zapachu „Coco Mademoiselle”, na brak miłości ze strony Lagerfelda nie może też absolutnie liczyć Cara Delevingne, która wraz z najmłodszą ambasadorką Chanel – Lily Rose Depp – została właśnie twarzą iście kosmicznej kampanii na jesień-zimę 2017.

Ulubienice Karla Lagerfelda w kampanii Chanel jesień-zima 2017

Wszyscy zapewne pamiętacie „kosmiczny” pokaz Chanel na jesień-zimę 2017, podczas którego w liczącym 120 lat paryskim Grand Palais stanęła ogromna (i bardzo realistyczna) instalacja w kształcie rakiety. Obecny, także w samej kolekcji, motyw Karl Lagerled kontynuuje w najnowszej sesji wizerunkowej, do której zaangażował piękny i jednocześnie bardzo różny od siebie duet w postaci Cary Delevingne i Lily Rose Depp.

Aktorki i modelki kampanią tą umacniają swoją pozycję ulubienic Chanel, a na czarno-białych i kolorowych portretach prezentują spektrum ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji marki, w tym charakterystyczne, tweedowe kostiumy, nawiązujące do ducha linii kosmiczne, srebrne plecaki, ale także bluzy z kapturem i bolerka wysadzanie grubymi, mieniącymi się kryształami.

Musimy przyznać, że obie prezentują się nieziemsko pięknie!

 

Przeczytaj także:

Karl Lagerfeld podbija kosmos, czyli pokaz Chanel jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.