Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

W marcu gigant odzieżowy H&M ogłosił, że do swojej bogatej już listy marek detalicznych, dodaje kolejny, jedenasty brand o nazwie ARKET. Tymczasem światło dzienne ujrzała już pierwsza kampania nowo powstałej marki. Damską część kolekcji sfotografowała Zoe Ghertner, męską linią zajął się Paul Vetherell, a całość stylizowała Jodie Barnes. Zobaczcie pierwsze zdjęcia!

 

 

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

Kolekcję marki ARKET mają wyróżniać 3 kluczowe wartości– trwałość, wysoka jakość i zrównoważony rozwój. Cała linia ma zawierać nowoczesne, niezbędne rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także artykuły domowe. W damskiej kolekcji zobaczymy cały przekrój różnorodnych ubrań–od kaszmirowych swetrów po sukienki z kwiatowym printem. Nie zabraknie także obowiązkowych klasyków– perfekcyjnie dopasowanych dżinsów czy wzorowo skrojonych trenczy. Jak twierdzą twórcy, ARKET oferuje nam ponadczasową i wszechstronną bazę ubrań, które każdy powinien mieć w swojej szafie i którymi nie sposób się znudzić. Co ciekawe, wszystkie rzeczy określane jako właśnie te bazowe będą powtarzane co sezon, z uwzględnieniem jedynie zmiany koloru, materiału czy proporcji.

Pierwsza kolekcja ARKET ma pojawić się już 25 sierpnia. Ceny produktów będą nieco droższe niż te, których zazwyczaj oczekujemy od sklepów należących do portfolio H&M, bowiem mają się wahać od 45 do 130 dolarów. Całość będzie do kupienia zarówno w sklepie online, który będzie wysyłał aż do 18 europejskich krajów, jak i w butiku marki znajdującym się w Londynie przy Regent Street.

Nie możemy się już doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Reebok niedawno ruszył z nową kampanią „Always Classic”, której gwiazdami są kultowe modele obuwia, jak również znane osobistości jak Ariana Grande czy Gigi Hadid. Teraz przyszła pora na lokalną odsłonę akcji, ponieważ sportowy gigant właśnie ogłosił, że w polskiej kampanii zobaczymy dwie wschodzące gwiazdy – Rosalie oraz Annę Rudak.

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Kampania „Always Classic” to przede wszystkim kult indywidualności oraz wspieranie osób, które w swoim życiu kierują się pasją. Dokładnie tak jest w przypadku Rosalie oraz Anny Rudak. Każda z nich podąża własnymi ścieżkami, Rosalie w muzyce, a Ania jako ilustratorka oraz joginka. To właśnie one zostały najnowszymi ambasadorkami marki i pojawiły się na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Piotra Książka.

Jednak Rosalie oraz Ania to nie jedyne bohaterki kampanii. Nie można nie wspomnieć tutaj o kultowym modelu Club C, który pierwsze kroki w świecie mody stawiał jako element tenisowych stylizacji, aby potem stać się nieodłączną częścią ulicznych stylizacji. Minimalistyczny model wyróżnia gumowa podeszwa, która dba o nasz nieustanny komfort.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności