Piękna kampania, padające serwery i wyprzedana kolekcja – marka Jessiki Mercedes to hit!

Amerykanie mają Kylie Jenner, której kosmetyczne produkty wyprzedają się w kilkadziesiąt sekund, my mamy innego i niemniej ambitnego”rekina” internetowego biznesu. Mowa oczywiście o Jessice Mercedes, która wczoraj, po tygodniach dopieszczania projektu, oficjalnie ruszyła z autorską marką kostiumów kąpielowych. Takiego sukcesu nie spodziewał się chyba jednak nikt!

Jessice Mercedes dawno przestał wystarczać „jedynie” blog i aktywność w mediach społecznościowych. I bardzo dobrze. Najbardziej rozpoznawalna polska blogerka, idąc za przykładem koleżanek z całego świata postanowiła wyraźniej skupić się na vlogowaniu i poszerzaniu horyzontów powoli stając się pełnoprawną i niezwykle przedsiębiorczą młodą bizneswoman.

Kiedy kilka tygodni temu zdradziła swoim obserwatorom, że już niedługo światło dzienne ujrzy jej najnowszy projekt, czyli autorska marka kostiumów kąpielowych, można było zacząć przeczuwać, że będzie ona sporym sukcesem bez względu na to, jaki byłby jej zakres cenowy – wpływ blogerki na swoich fanów, a także jej marketingowy potencjał są bowiem niepodważalne. Nikt, ani pewnie tym bardziej ona, nie spodziewał się chyba jednak, że ekscytacja w dniu premiery osiągnie takie rozmiary. Z oficjalnie otwartego wczoraj sklepu online wyprzedało się wszystko, a jeden kostium nawet w… 10 minut. Pamiętacie tak mocny debiut w polskiej modzie? Bo my nie.

Oczywiście, kluczowe znaczenie w kwestii „hajpu” jakim od początku mogła pochwalić się marka Moiess (30 tysięcy obserwatorów na Instagramie uzyskanych w zaledwie kilka dni naprawdę robi wrażenie) miała popularność Jessiki i fakt, że niezwłocznie wzięła projekt pod swój wizerunkowy i marketingowy parasol. W bardzo przemyślany i świadomy sposób zdradzała kolejne szczegóły i kulisy powstawania marki oraz pięknej sesji wizerunkowej autorstwa Gosi Turczyńskiej, pokazała także wyjątkowe osobiste zaangażowanie we wszystkie procesy, angażując do nich nie tylko specjalistów, ale też najbliższych przyjaciół. A o tym, że każdy konsument lubi mieć poczucie, że za marką stoi przede wszystkim człowiek, nie musimy chyba mówić.

Szczerze gratulujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sylwestrowa kreacja według Mariony Wardy

Boże Narodzenie co prawda wciąż jest przed nami, ale wiele z nas myśli już o tym, co nastąpi kilka dni później, czyli Sylwestrze. A raczej o kreacji w jakiej przywitamy nadchodzący nowy rok. Na szczęście, inspiracji dookoła nie brakuje, a ostatnio znalazłyśmy taką na blogu Mariony Wardy, której stylizacje niezmiennie nas zachwycają.

Chociaż sylwestrowe kreacje najczęściej kojarzą nam się z brokatem, cekinami i metalicznymi materiałami, to nie tylko one potrafią zrobić wrażenie. Równie efektowne są koronki, które dodają naszej stylizacji nutki romantyzmu, a jednocześnie podkreślają sylwetkę. Dokładnie taki jest projekt polskiej marki Entelier, który zaprezentowała Mariona, łącząc go z jednym z naszych ulubionych dodatków, czyli oversize’ową marynarką w kratę. Lubimy!

Sukienkę możecie kupić TUTAJ.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności