Piękna kampania, padające serwery i wyprzedana kolekcja – marka Jessiki Mercedes to hit!

Amerykanie mają Kylie Jenner, której kosmetyczne produkty wyprzedają się w kilkadziesiąt sekund, my mamy innego i niemniej ambitnego”rekina” internetowego biznesu. Mowa oczywiście o Jessice Mercedes, która wczoraj, po tygodniach dopieszczania projektu, oficjalnie ruszyła z autorską marką kostiumów kąpielowych. Takiego sukcesu nie spodziewał się chyba jednak nikt!

Jessice Mercedes dawno przestał wystarczać „jedynie” blog i aktywność w mediach społecznościowych. I bardzo dobrze. Najbardziej rozpoznawalna polska blogerka, idąc za przykładem koleżanek z całego świata postanowiła wyraźniej skupić się na vlogowaniu i poszerzaniu horyzontów powoli stając się pełnoprawną i niezwykle przedsiębiorczą młodą bizneswoman.

Kiedy kilka tygodni temu zdradziła swoim obserwatorom, że już niedługo światło dzienne ujrzy jej najnowszy projekt, czyli autorska marka kostiumów kąpielowych, można było zacząć przeczuwać, że będzie ona sporym sukcesem bez względu na to, jaki byłby jej zakres cenowy – wpływ blogerki na swoich fanów, a także jej marketingowy potencjał są bowiem niepodważalne. Nikt, ani pewnie tym bardziej ona, nie spodziewał się chyba jednak, że ekscytacja w dniu premiery osiągnie takie rozmiary. Z oficjalnie otwartego wczoraj sklepu online wyprzedało się wszystko, a jeden kostium nawet w… 10 minut. Pamiętacie tak mocny debiut w polskiej modzie? Bo my nie.

Oczywiście, kluczowe znaczenie w kwestii „hajpu” jakim od początku mogła pochwalić się marka Moiess (30 tysięcy obserwatorów na Instagramie uzyskanych w zaledwie kilka dni naprawdę robi wrażenie) miała popularność Jessiki i fakt, że niezwłocznie wzięła projekt pod swój wizerunkowy i marketingowy parasol. W bardzo przemyślany i świadomy sposób zdradzała kolejne szczegóły i kulisy powstawania marki oraz pięknej sesji wizerunkowej autorstwa Gosi Turczyńskiej, pokazała także wyjątkowe osobiste zaangażowanie we wszystkie procesy, angażując do nich nie tylko specjalistów, ale też najbliższych przyjaciół. A o tym, że każdy konsument lubi mieć poczucie, że za marką stoi przede wszystkim człowiek, nie musimy chyba mówić.

Szczerze gratulujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gorące nowości z polską metką – jesień 2017

Jesień zadomowiła się już w modzie na dobre, a nic tak bardziej nas nie ekscytuje, jak premierowe modele ubrań i dodatków „patrzące” na nas ze sklepowych i internetowych witryn. Trendy na nowe sezon z coraz większym impetem wdrażają do swojej oferty także polskie marki, stawiając między innymi na najmodniejszą w tym sezonie kratę, kolorowe, cekinowe zdobienia w stylu lat 80.  czy skórzane kozaki z szeroką cholewką. Zobaczcie, co już teraz warto kupić!

Połowa września to idealna pora na jesienne zakupy i tworzenie przejściowych stylizacji, w których takie samo prawo bytu będą miały zarówno ciepłe, obszerne swetry, jak i mini spódniczki czy kozaki noszone na (jeszcze) gołą nogę. I to właśnie kozaków (koniecznie z marszczoną cholewką!) warto poszukać wśród ofert polskich marek – znajdziecie je na przykład w Badurze. Na naszej liście zakupów już teraz są także między innymi szal w najmodniejszą kratę z Solara, jedwabna apaszka od Ani Kuczyńskiej (do ciasnego zawiązania wokół szyi i zestawienia z dużą marynarką) oraz płaszcz w jodełkę z najnowszej kolekcji Reserved.

Udanych zakupów!


Zakupy

SOLAR

SPÓDNICA
269 zł

SOLAR

TOREBKA
249 zł

RESERVED

ŻAKIET
299,99 zł

RESERVED

BUTY
299,90 zł

BADURA

BUTY
899,99 zł

BADURA

BUTY
899,99 zł

RESERVED

PŁASZCZ
449,99 zł

PATRIZIA ARYTON X DAWID TOMASZEWSKI

PŁASZCZ
2299 zł

SIMPLE CREATIVE PRODUCTS

KURTKA
699,90 zł

BERENIKA CZARNOTA

SWETER
900 zł

PAPILLOM ATELIER

SPÓDNICA
800 zł

KOPI

KOLCZYKI
110 zł

ANIA KUCZYŃSKA

APASZKA

BALDOWSKI

BUTY
520 zł

SOLAR

CHUSTA
169 zl
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.