Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

Modelka zaskakuje nie od dziś. Szokowała już wcześniej m.in występując nago w teledysku Robina Thickle, pokazując się w kontrowersyjnych kreacjach na czerwonym dywanie czy chodząc w samej bieliźnie po Nowym Jorku z psem na smyczy. Tym razem swoje wdzięki pokazuje w kampanii biżuterii.

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

26 – letnia modelka (na Instagramie @emrata) została twarzą ekskluzywnej nowojorskiej firmy Alison Lou i swoją twarzą firmuje ich najnowsze kolczyki. W kształcie ogromnych, kolorowych kół przypominają wręcz zakręcone żelki. To jeszcze nie wszystko. Na wszystkich zdjęciach Emily prezentuje się w plastykowych, przezroczystych płaszczach, przez które widać jej nagie ciało.

Uważacie, że to już przesada? Dla nas Emily idealnie pasuje do tak kontrowersyjnej kampanii. Choć nie jesteśmy pewni czy płeć brzydka, w ogóle zauważy, biżuterię na tych zdjęciach.

ZobaczSchowaj komentarze

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!

Ewelina Gralak, Włodi Włodarczyk, Young Igi, Marcin Grzenia – tych artystów marka Converse zaprosiła do najnowszej kampanii!

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!
Ewelina Gralak

One Star sprzeciwia się konwencjom, zachęca by robić rzeczy po swojemu. Tak jak artyści, którzy razem z ekipą Converse zaprojektowali londyński One Star Hotel – miejsce, gdzie w połowie lutego miały premierę najnowsze kolekcje z linii One Star. Scenografia nawiązująca do najnowszych dropów One Star widoczna była nie tylko we wnętrzach nietypowego hotelu z „jedną gwiazdą”, ale także przy sesji zdjęciowej do wiosennego lookbooka Converse. Odważne kolory i unikalna scenografia podkreślają indywidualizm postaci i chęć wyłamywania się utartym definicjom.

Do polskiej kampanii Converse zaprosił 4 wyjątkowych artystów: muzyka, stylistkę, infuencera i grafika, których łączy – wyrazista osobowość, unikalny styl i przeciwstawianie się schematom. Ewelina Gralak – uznana stylistka, współpracująca z magazynami modowymi i zauważona i doceniona przez amerykańską redakcję Vogue jako postać, na którą warto zwrócić uwagę w 2018 roku! Pisaliśmy o tym zaraz po ukazaniu się tego newsa. Young Igi – młody, zdolny i bardzo obiecujący raper, podbijający polską scenę. Włodi Włodarczyk to utalentowany grafik, barwna postać o nieograniczonej wyobraźni, z jego projektów skorzystało już wiele polskich firm. Ostatni z artystów to Marcin Grzenia – skater i influencer streetwearowy związany z grupą Hypetalk.

Buty, które możemy zobaczyć w kolekcji są równie barwne jak osobowości zaproszone do kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.