Peter Dundas startuje z własną marką

Pamiętacie suknię ślubną Anji Rubik? Asymetryczną, zwiewną kreację zaprojektował wtedy Peter Dundas, prywatnie przyjaciel modelki, pracujący w tamtym czasie dla włoskiej marki Emilio Pucci. Ten zdolny Norweg zdobywał w poprzednich latach doświadczenie w domach mody takich jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Emanuel Ungaro, Emilio Pucci oraz Roberto Cavalli. Teraz szyje stroje dla ciężarnej Beyonce oraz zamierza założyć własną markę.

Peter Dundas startuje z własną marką
Beyoncé w autorskim projekcie Petera Dundasa - Grammy 2017

Do tej pory Peter Dundas nie mógł narzekać na brak pracy. Po ukończeniu studiów projektowych na uczelni Parsons w Nowym Jorku, pierwsze kroki w zawodzie projektanta stawiał w zespołach asystentów domów mody  Jean Paul Gaultier oraz Christian Lacroix. W kolejnych, czyli  Emanuel Ungaro, Emilio Pucci i Roberto Cavalli zajmował już stanowiska dyrektorów kreatywnych. Zebrane doświadczenia oraz głęboka znajomość rynku, a także wszystkich gwiazd doprowadziły go dziś do jednego wniosku: czas na pracę na własny rachunek, czyli markę autorską.

Z ostatniej chwili: Peter Dundas odchodzi z domu mody Roberto Cavalli!

Dundas, który od zawsze chwalił się umiłowaniem dla pięknych, kobiecych kształtów startuje z bardzo ambitnym projektem, który zakłada ubieranie najpopularniejszej gwiazdy sceny muzycznej, czyli ciężarnej Beyoncé. Piosenkarka wystąpiła w dwóch zaprojektowanych przez niego kreacjach podczas ostatniego rozdania nagród Grammy. Jedną z nich była złota, wyszywana suknia założona na skąpe body, natomiast druga – czerwona, cała pokryta cekinami wyróżniała się głębokim dekoltem. Wcześniej Bey także często zakładała jego suknie (choćby z metkami poprzednich pracodawców) na wielkie gale i wyjścia. Jego seksowne kreacje z chęcią noszą także Ciara, Poppy Delevingne, Kim Kardashian, Kendall Jenner, Joan Smalls, Natasha Poly oraz Ellie Goulding (zobaczcie naszą galerię gwiazd). Dlatego na brak kliente, Dundas zapewne nie będzie mógł narzekać.

Peter Dundas odchodzi z Pucci

My już z zaciekawieniem śledzimy jego profil na Instagramie, aby być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi projektami. Oczywiście życzymy powodzenia na nowej drodze zawodowej oraz wiernych klientek.

ZobaczSchowaj komentarze

Roberto Cavalli ma nowego dyrektora kreatywnego

Kiedy w październiku ubiegłego roku Peter Dundas ogłosił swoje odejście ze stanowiska dyrektora kreatywnego, włoski dom mody Roberto Cavalli przez pół roku nie mógł znaleźć zastępstwa. Poszukiwania w końcu się jdnak zakończyły i już wiemy kto obejmie stery marki w miejsce Norwega. To Brytyjczyk, Paul Surridge, dla którego będzie to chyba najbardziej prestiżowe i odpowiedzialne zadanie w karierze.

Paul jest Brytyjczykiem, absolwentem prestiżowej uczelni Central Saint Martins w Londynie. Dotychczas nie było o nim zbyt głośno w świecie mody, a jego kariera, choć w wielu prestiżowych markach, nie trwała zbyt długo. W latach 90., Surridge pracował dla Calvina Kleina, potem pod swoje skrzydła wzięli go kolejno Christopher Bailey w Burberry, a następnie Raf Simons w Jil Sander. W latach 2011-2014 Paul był dyrektorem kreatywnym Z Zegna, natomiast po odejściu pracował jako konsultant  męskich kolekcji Acne Studios.

Paul ma niewątpliwie bogate CV, ale czy poradzi sobie na stanowisku tak wielkiej i znanej marki jaką jest Roberto Cavalli? Gian Giacomo Ferraris, CEO włoskiego domu mody, nie ma co do tego wątpliwości. Ferraris poznał Paula jeszcze za czasów, kiedy pracował z Rafem Simonsem dla Jil Sander, ale sam przyznał, że wybranie go na stanowisko dyrektora kreatywnego Cavalli nie było oczywistym wyborem. Czy to oznacza, że możemy spodziewać się zupełnie nowego kierunku we włoskim domu mody. Przekonamy się o tym już we wrześniu, kiedy Paul zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję dla Roberto Cavalli podczas tygodnia mody w Mediolanie.

Przeczytajcie także

Z ostatniej chwili: Peter Dundas odchodzi z domu mody Roberto Cavalli!

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden płaszcz, cztery stylizacje: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

VETEMENTS

KOSZULKA
OK. 600 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 450 zł

MANGO

TOREBKA
569,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

NIKE

BUTY
359 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.