Peter Dundas startuje z własną marką

Pamiętacie suknię ślubną Anji Rubik? Asymetryczną, zwiewną kreację zaprojektował wtedy Peter Dundas, prywatnie przyjaciel modelki, pracujący w tamtym czasie dla włoskiej marki Emilio Pucci. Ten zdolny Norweg zdobywał w poprzednich latach doświadczenie w domach mody takich jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Emanuel Ungaro, Emilio Pucci oraz Roberto Cavalli. Teraz szyje stroje dla ciężarnej Beyonce oraz zamierza założyć własną markę.

Peter Dundas startuje z własną marką
Beyoncé w autorskim projekcie Petera Dundasa - Grammy 2017

Do tej pory Peter Dundas nie mógł narzekać na brak pracy. Po ukończeniu studiów projektowych na uczelni Parsons w Nowym Jorku, pierwsze kroki w zawodzie projektanta stawiał w zespołach asystentów domów mody  Jean Paul Gaultier oraz Christian Lacroix. W kolejnych, czyli  Emanuel Ungaro, Emilio Pucci i Roberto Cavalli zajmował już stanowiska dyrektorów kreatywnych. Zebrane doświadczenia oraz głęboka znajomość rynku, a także wszystkich gwiazd doprowadziły go dziś do jednego wniosku: czas na pracę na własny rachunek, czyli markę autorską.

Z ostatniej chwili: Peter Dundas odchodzi z domu mody Roberto Cavalli!

Dundas, który od zawsze chwalił się umiłowaniem dla pięknych, kobiecych kształtów startuje z bardzo ambitnym projektem, który zakłada ubieranie najpopularniejszej gwiazdy sceny muzycznej, czyli ciężarnej Beyoncé. Piosenkarka wystąpiła w dwóch zaprojektowanych przez niego kreacjach podczas ostatniego rozdania nagród Grammy. Jedną z nich była złota, wyszywana suknia założona na skąpe body, natomiast druga – czerwona, cała pokryta cekinami wyróżniała się głębokim dekoltem. Wcześniej Bey także często zakładała jego suknie (choćby z metkami poprzednich pracodawców) na wielkie gale i wyjścia. Jego seksowne kreacje z chęcią noszą także Ciara, Poppy Delevingne, Kim Kardashian, Kendall Jenner, Joan Smalls, Natasha Poly oraz Ellie Goulding (zobaczcie naszą galerię gwiazd). Dlatego na brak kliente, Dundas zapewne nie będzie mógł narzekać.

Peter Dundas odchodzi z Pucci

My już z zaciekawieniem śledzimy jego profil na Instagramie, aby być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi projektami. Oczywiście życzymy powodzenia na nowej drodze zawodowej oraz wiernych klientek.

ZobaczSchowaj komentarze

Massimo Giorgetii odchodzi z Pucci

Niepokojąco mało projektantów utrzymuje obecnie stanowiska dyrektorów kreatywnych w największych domach mody przez więcej niż kilka sezonów. Szybkie tempo zmian, chęć pozyskania nowych klientów oraz potrzeba generowania coraz lepszych wyników sprzedaży to spore wyzwania jak dla jednej osoby. Kolejną z „ofiar” takiego systemu jest Massimo Giorgetti, który właśnie ogłosił swoje rozstanie z Emilio Pucci po dwóch latach współpracy. To dosyć krótko, biorąc pod uwagę fakt, że jego poprzednik, Peter Dundas, zajmował to stanowisko przez 7 lat.

„Wspólnie zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy” – taką informację do prasy przekazał Mauro Grimaldi, CEO marki Emilio Pucci.  „Chciałbym osobiście podziękować za pełną profesjonalizmu współpracę, która miała miejsce przez ostatnie dwa lata” – dodał Massimo Giorgetti. Tak obie strony skomentowały zakończenie niedługiej przygody, jaką było tworzenie mody dla jednego z najstarszych, włoskich domów mody, które początki sięgają czasów powojennych.

Kampania Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

Giorgetti ma już inne plany. Przystojny Włoch zamierza poświęcić się własne marce, MSGM, którą założył w 2009 roku. Twierdzi, że wymaga ona jego większej uwagi i poświęcenia, aby mogła rozwijać się bardziej dynamicznie i spełniać rosnące oczekiwania klientów. Sportowy szyk, w jakim specjalizuje się projektant i który świetnie sprawdza się w MSGM, niekoniecznie zachwycił klientów skupionych wokół Pucci. Być może rockowo-etniczna stylistyka wypracowana prze jego poprzednika, Petera Dundasa, bardziej przemawiała do wiernych fanek włoskiego szyku.

Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

To doświadczenie zapewne okaże się bardzo cenne dla obu stron. Czekamy na nowe kolekcje obu marek!

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.