Peter Dundas odchodzi z Pucci

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że Peter Dundas, po latach wielkich sukcesów, odchodzi z Pucci. Jego ostatnia kolekcja jesień/zima 2015 była znakomicie recenzowana. Czy na astrologicznych printach można się doszukać przepowiedni na temat nowej drogi projektanta?

Norweski projektant zrewolucjonizował Pucci energetycznymi wzorami i krótkimi fasonami – sukienki, spodenki i koszulki miały odważnie odsłaniać jak najwięcej ciała. Lubił zarazem projektować długie kolorowe płaszcze i spodnie, w czym świetnie się sprawdzał. Dundas prezentował konsekwentny styl oraz podobne pomysły w każdej kolekcji, dzięki czemu zakorzenił się na dobre w świecie mody. Cygańskie, niepokorne, ręcznie malowane grafiki stanowią jego znak rozpoznawczy. Gdzie będzie kontynuował dzieło? Plotki mówią o kolejnym włoskim domu mody, może nawet Roberto Cavalli, gdzie Dundas rozpoczął karierę. Nie było jednak jeszcze żadnych oficjalnych oświadczeń. Czekamy!

Pucci jesień/zima 2015

ZobaczSchowaj komentarze

Maffashion najbardziej wpływową blogerką na świecie!

Jej ostatnie stylizacje z tygodnia mody męskiej w Paryżu robią furorę w światowych mediach, a ona sama od pozostaje jedną z czołowych polskich, a nawet europejskich blogerek. Julia Kuczyńska, czyli Maffashion, do swojej (długiej) listy sukcesów od dziś może dopisać także kolejny, jeśli nie do tej pory najważniejszy. Blogerka znalazła się bowiem na szczycie listy światowych influencerów.

To, że światowe marki i międzynarodowe przedsiębiorstwa coraz częściej do promowania swoich produktów wybierają osoby popularne w Internecie, nie dziwi już nikogo. Złożone kampanie reklamowe z udziałem influencerów, sponsorowane posty na blogach czy Instagramie to chleb powszedni, jednak coraz bardziej znacząca w generowaniu dochodu staje się także wartość marketingu szeptanego, którą można przeliczyć na konkretny pieniądz. I właśnie kryteria związane z tym ostatnim wzięła pod uwagę digitalowa agencja Tribe Dynamics, która przygotowała zestawienie najbardziej wpływowych pod tym kątem internetowych influencerów oraz blogerów z branży moda i uroda roku 2016.

Na szczycie zestawienia znalazła się Julia Kuczyńska, czyli Maffashion, dzięki której postom światowe marki z sektora „fashion&beauty”, wedle szacunków, mogły zanotować w zeszłym roku ekwiwalent reklamowy w wysokości 64.8 miliona (!) dolarów. Zaznaczmy jednak, że przygotowując ranking specjaliści nie brali pod uwagę postów sponsorowanych i reklam. Głównym kryterium zostało za to pojęcie „earned media marketing”, które związane jest z marketingiem szeptanym i organicznym zasięgiem, jaki w przypadku marek przekłada się na realny zysk.

To z pewnością nie lada sukces dla polskiej blogerki, tym bardziej, że z liczbą 925 tysięcy followersów na Instagramie, jest ona „najmniejszą” z influencerek, dla których także znalazło się miejsce w zestawieniu. Ranking ten może pokazywać także, jak dużym zasięgiem cieszą się jej wpływy – funkcjonowanie pojęcia „earned media marketing” i związanego z nim marketingu szeptanego można bowiem porównać do efektu domina, w który zaangażowanych jest znacznie więcej osób niż tylko bezpośredni obserwatorzy influencerki w mediach społecznościowych.

Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 18: zestaw na wiosenne chłody w stylu Edyty Herbuś

H&M

BUTY
149 zł

ZARA

BUTY
139 zł

RIVER ISLAND

TOREBKA
99,90 ZŁ

REBECCA MINKOFF

TOREBKA
959 zł

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 250 zł

ZARA

GOLF
89,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.