Perfumy na lato

Jaki powinien być idealny, letni zapach? Popularność konkretnych nut zapachowych zmienia się znacznie wolniej niż trendy w modzie. Perfumy wymieniamy raczej ze względu na sezon i pogodę. Zimą znacznie częściej wybieramy słodko – pikantne, rozgrzewające kompozycje, a latem  orzeźwiamy się nutami cytrusowymi, kwiatowymi i owocowymi. Nawet podczas letnich wieczorów, pory zarezerwowanej dla mocniejszych perfum, używamy delikatniejszych zapachów niż w zimowe noce. Przeczytajcie o wodach toaletowych idealnych, naszym zdaniem, na gorące, wakacyjne dni.

Aqua di Parma, woda perfumowana Blu Mediterraneo

Przeznaczeniem tej kompozycji jest pięknie pachnieć, zarówno na męskiej jak i damskiej skórze. Wydaje się jednak, że nuty cedru z Taorminy, czarnego pieprzu, bazylii i cytronu, to elementy raczej męskich perfum. My, szczególnie latem, lubimy mocniejsze kompozycje, które pachną ostrzej, niż standardowe kobiece zapachy. Dlaczego? Bo bardziej odświeżają w upalny dzień.

Cena: 295 zł/75 ml

Calvin Klein, Eternity NowTe zapachy idą ze sobą w parze. Dosłownie – ich ambasadorami jest para modeli – w życiu prywatnym szaleńczo w sobie zakochani. Jasmine Tookes i Tobias Sorensen – Amerykanka i Duńczyk, którzy poznali się w Nowym Jorku na klubowym parkiecie. Kompozycje perfum również doskonale do siebie pasują. Zapach dla niej pachnie owocowo – liczi, nektarynką, pigwą i seksownym piżmem, dla niego bardziej orientalnie – imbirem, anyżem, cedrem i paczuli. 

Cena: damski Eternity NOW EDP 259 zł/50 ml; Eternity NOW Men 209 zł/50 ml

B.Balenciaga, Skin

Zielona herbata, konwalia, piwonia i wetiwer – trudno o bardziej orzeźwiające i jednocześnie kobiece nuty zapachowe. Kompozycja, mimo że całkowicie ponadczasowa i klasyczna,  wcale nas sobą  nie nudzi – często do niej wracamy, właśnie latem.

Cena: 340 zł/50ml

Amouage, Sunshine Woman

Słoneczna butelka kryje w sobie bukiet z letnich kwiatów. Jaśmin, magnolia, czarna porzeczka, przełamane są nieco ostrzejszymi nutami paczuli i jałowca. Kompozycja idealna na letnie dni i noce, szczególnie jeśli się lubi słodko – gorzkie zapachy.

Cena: 1475 zł/10ml

Floris, BERGAMOTTO DI POSITANO

Kolejny włoski zapach w naszym pachnącym zestawieniu. Świeże nuty mandarynki, drzewa cytrynowego i bergamotki, łagodzi słodka wanilia i ciepły bursztyn – czy skład tej kompozycji nie brzmi jak przepis na cudowne, włoskie wakacje?

Cena: 785 zł/100 ml


Zakupy

BERGAMOTTO_DI_POSITANO_BOTTLE_SHADOW-PRINT

Floris

Perfumy
785 zł
1

Calvin Klein

Perfumy
185 zł
2

Calvin Klein

Perfumy
145 zł

AMOUAGE

Perfumy
1475,00 zł

Balenciaga

Perfumy
249 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Gigi Hadid twarzą nowego zapachu Tommy Hilfiger „The Girl”

Wszyscy zainteresowani modą z pewnością słyszeli o Gigi Hadid. Ta 21-letnia Kalifornijka zdobyła uznanie najlepszych projektantów, znalazła się na okładkach licznych prestiżowych magazynów, jak „Vogue”, „W” oraz „CR Fashion Book”, a niedawno do swojego portfolio dopisała miano ambasadorki kultowej, amerykańskiej marki Tommy Hilfiger. W ramach nowego kontraktu zaprojektuje swoją własną kolekcję kapsułową, która będzie dostępna na jesieni, a już teraz możemy podziwiać pierwsze efekty współpracy w postaci kampanii limitowanej edycji zapachu „The Girl” inspirowanego osobowością supermodelki.

Gigi Hadid twarzą nowego zapachu Tommy Hilfiger „The Girl”

XXI wiek to era mediów społecznościowych, a Twitter, Instagram czy Snapchat pozwalają na kontaktowanie się z ludźmi na całym świecie. Ta nowość sprawdziła się również w branży mody, a w szczególności modelingu, czego najlepszym przykładem jest Gigi Hadid, należąca do grupy tak zwanych „supermodelek społecznościowych”. Jej profile na platformach social media biją rekordy popularności -Gigi tylko na samym Instagramie zgromadziła do tej pory zawrotną liczbę ponad 20 milionów obserwujących. Fani mają wgląd w kulisy życia Hadid oraz możliwość poznania jej od prywatnej strony, a ona sama nieustannie redefiniuje rolę współczesnej supermodelki.

Gigi Hadid uosabia styl i osobowość dziewczyny z sąsiedztwa. Jasnowłosa Kalifornijka tryska pozytywną energią i ciężko odwrócić od niej wzrok. Kampania limitowanej edycji zapachu „The Girl” Tommy’ego Hilfigera ma odzwierciedlać te cechy, jak również pewność siebie i swobodny styl życia. Autorem  zdjęć wizerunkowych został Mikael Jansson, a sesja odbyła się w Nowym Jorku. Inspiracją do kampanii było połączenie amerykańskiego wschodniego wybrzeża, reprezentowanego przez Hilfigera oraz kalifornijskiego luzu Gigi. W sesji dominują motywy morskie, Gigi występuje w charakterystycznym granatowym płaszczu ze złotymi guzikami, a opakowanie zdobią wzory kotwicy, nawiązując do pokazu marki na sezon jesień-zima 2016, który odbył się na statku. Zapach perfum otwierają nuty zielonej gruszki, liścia fiołka oraz zielonej figi, które przechodzą do serca złożonego z nut aksamitnych płatków jaśminu i jedwabistej konwalii. Całość wykańczają drzewa cedrowe wraz z kaszmirowym.

Kampanii towarzyszy spot reklamowy, również inspirowany morzem, w którym Gigi jest otoczona przez marynarzy. W Polsce zapach będzie dostępny wyłącznie w perfumeriach Douglas i wejdzie do sprzedaży latem tego roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.