Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Włoska it-girl, gwiazda streetstyle’u, która gościła na łamach najważniejszych magazynów modowych oraz wszechstronnie uzdolniona dziewczyna. Mówimy tutaj o Patricii Manfield, którą każdy fan blogosfery i mody z pewnością kojarzy. Włoszka właśnie zadebiutowała w nowej kampanii marki Uterque. Zobaczcie koniecznie!

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Edytorial został zatytułowany „Now Recording” i nie bez powodu ma on związek z muzyką. Patricia Manfield ma również talent muzyczny, który najprawdopodobniej odziedziczyła po rodzicach zajmujących się zawodowo muzyką. Wkrótce ukaże się jej pierwszy singiel, a próbki jej śpiewu możemy usłyszeć na YouTubie. Włoszka umiejętnie łączy obie pasje, ponieważ jej blog „The Atelier” odnosi coraz więcej sukcesów, a powód ku temu jest bardzo prosty. Styl Patricii to niekończące się źródło inspiracji, a garderoby pozazdrościłaby jej niejedna fashionistka. Dlatego współpraca blogerki z marką Uterque nie powinna nikogo dziwić, a jej pierwsze efekty w postaci sesji wizerunkowej to zarówno uczta wizerunkowa, jak i modowa.

Na zdjęciach możemy zobaczyć czerwone, skórzane spodnie z wysokim stanem połączone ze zwiewnymi koszulami albo sukienki, które ślicznie wyglądają z prostymi sandałkami na pasku. Hitem zdecydowanie będą koszule z falbaniastymi aplikacjami, czyli trend, który był wszechobecny na wybiegach czy jak zwykle fenomenalne torebki w pastelowych kolorach. Powiało wiosną!

ZobaczSchowaj komentarze

Androgyniczny model nową twarzą Loewe

Jonathan Anderson dobrze znany jest z tego, że nie lubi w swoich projektach podkreślać podziału na płeć. Swoje spojrzenie na modę wprowadza do własnej autorskiej marki, ale także do hiszpańskiej Loewe, w której sprawuje stanowisko dyrektora artystycznego. Dał temu szczególny wyraz kampanią linii męskiej na jesień-zimę 2017 – zobaczcie kogo wybrał na twarz domu mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: przegląd prezentów z polską metką

W. KRUK

PORTFEL
599 zł

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA

ZESTAW KOSMETYKÓW
65 zł

LE PETIT TROU

KLAPKI
380 zł

LE PETIT TROU

ŚWIECA
130 zł

BOHOBOCO

PERFUMY
390 zł

MO. 61

WARSZTATY ZAPACHOWE
500 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.