Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Włoska it-girl, gwiazda streetstyle’u, która gościła na łamach najważniejszych magazynów modowych oraz wszechstronnie uzdolniona dziewczyna. Mówimy tutaj o Patricii Manfield, którą każdy fan blogosfery i mody z pewnością kojarzy. Włoszka właśnie zadebiutowała w nowej kampanii marki Uterque. Zobaczcie koniecznie!

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Edytorial został zatytułowany „Now Recording” i nie bez powodu ma on związek z muzyką. Patricia Manfield ma również talent muzyczny, który najprawdopodobniej odziedziczyła po rodzicach zajmujących się zawodowo muzyką. Wkrótce ukaże się jej pierwszy singiel, a próbki jej śpiewu możemy usłyszeć na YouTubie. Włoszka umiejętnie łączy obie pasje, ponieważ jej blog „The Atelier” odnosi coraz więcej sukcesów, a powód ku temu jest bardzo prosty. Styl Patricii to niekończące się źródło inspiracji, a garderoby pozazdrościłaby jej niejedna fashionistka. Dlatego współpraca blogerki z marką Uterque nie powinna nikogo dziwić, a jej pierwsze efekty w postaci sesji wizerunkowej to zarówno uczta wizerunkowa, jak i modowa.

Na zdjęciach możemy zobaczyć czerwone, skórzane spodnie z wysokim stanem połączone ze zwiewnymi koszulami albo sukienki, które ślicznie wyglądają z prostymi sandałkami na pasku. Hitem zdecydowanie będą koszule z falbaniastymi aplikacjami, czyli trend, który był wszechobecny na wybiegach czy jak zwykle fenomenalne torebki w pastelowych kolorach. Powiało wiosną!

ZobaczSchowaj komentarze

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.