Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Włoska it-girl, gwiazda streetstyle’u, która gościła na łamach najważniejszych magazynów modowych oraz wszechstronnie uzdolniona dziewczyna. Mówimy tutaj o Patricii Manfield, którą każdy fan blogosfery i mody z pewnością kojarzy. Włoszka właśnie zadebiutowała w nowej kampanii marki Uterque. Zobaczcie koniecznie!

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Edytorial został zatytułowany „Now Recording” i nie bez powodu ma on związek z muzyką. Patricia Manfield ma również talent muzyczny, który najprawdopodobniej odziedziczyła po rodzicach zajmujących się zawodowo muzyką. Wkrótce ukaże się jej pierwszy singiel, a próbki jej śpiewu możemy usłyszeć na YouTubie. Włoszka umiejętnie łączy obie pasje, ponieważ jej blog „The Atelier” odnosi coraz więcej sukcesów, a powód ku temu jest bardzo prosty. Styl Patricii to niekończące się źródło inspiracji, a garderoby pozazdrościłaby jej niejedna fashionistka. Dlatego współpraca blogerki z marką Uterque nie powinna nikogo dziwić, a jej pierwsze efekty w postaci sesji wizerunkowej to zarówno uczta wizerunkowa, jak i modowa.

Na zdjęciach możemy zobaczyć czerwone, skórzane spodnie z wysokim stanem połączone ze zwiewnymi koszulami albo sukienki, które ślicznie wyglądają z prostymi sandałkami na pasku. Hitem zdecydowanie będą koszule z falbaniastymi aplikacjami, czyli trend, który był wszechobecny na wybiegach czy jak zwykle fenomenalne torebki w pastelowych kolorach. Powiało wiosną!

ZobaczSchowaj komentarze

Rozkoszuj się każdą chwilą z kolekcją „Adore” od Manifiq&Co

Klasyka i ponadczasowość to dwie przodujące cechy, które według Manifiq&Co są zawsze w cenie i nigdy nie zawodzą. Dlatego też marka nieustannie od 5 lat udowadnia, że uniwersalność w krojach oraz subtelne, dopracowane do perfekcji detale są wyjątkowym symbolem kobiecości i szlachetności. Najnowsza kolekcja „Adore” idealnie wpisuje się w filozofię marki i sprawia, że właścicielki chcą pozostać z ubraniami na jak najdłużej się da.

Rozkoszuj się każdą chwilą z kolekcją „Adore” od Manifiq&Co

Sezonowość kolekcji to dla Manifiq&Co nie tylko bieżące trendy czy zmieniające się pory roku, ale także autorskie pomysły, inspiracje oraz wysoka jakość wykończenia. Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2017/2018 zatytułowana „Adore” to synonim czystej miłości, jaką #manifiqgirls darzą markę oraz tego czego szukają w każdym momencie. Ponadczasowość i wyjątkowa klasyka dopełniona delikatnymi akcesoriami sprawia, że właścicielki ubrań pragną zatrzymać je przy sobie na jak najdłużej się da i mieć ze sobą przy każdej możliwej okazji– zarówno w pracy, jak i w podróży.

Jak zaprezentować klasykę, ale w ciekawszym i nieco odświeżonym klimacie? Manifiq&Co znalazł na to odpowiedni patent. Zestawienie uniwersalnych fasonów z ciekawymi detalami i wysoką jakością materiałów przyciąga i pozostawia przy sobie na dłużej. Dziewczęce sukienki i spódnice, elegancko wykończone bluzki, a to wszystko w stonowanej, pastelowej gamie kolorów– szarości, granatu i beżu, czego chcieć więcej?

Oprócz flagowych produktów, takich jak rozkloszowane sukienki i spódnice, Manifiq&Co stawia teraz na nieco odmienioną, sportową wersję wygodnych, ale także niezwykle kobiecych dresów i szortów. Marka słynąca ze szczególnego praktykowania powiedzenia „diabeł tkwi w szczegółach”, nie zapomniała o wyszukanych detalach, dzięki czemu kreacje są jeszcze bardziej precyzyjne i dopracowane. Subtelne wplecenie koronek, haftów oraz falbanek sprawia, że marka podbija serca klientek, które szukają ubrań przepełnionych kobiecością i wdziękiem.

Kolekcji Adore towarzyszy także kampania wizerunkowa, której gwiazdą została olśniewająca Weronika Spyrka. Dzięki utalentowanemu fotografowi Maciejowi Bernasiowi modelka prezentuje się niezwykle dziewczęco i naturalnie, zupełnie tak jak #manifiqgirl, która emanuje szczęściem, paryskim szykiem i niewymuszoną elegancją.

Kolekcję Manifiq&Co. można znaleźć w atelier marki przy ul. Brackiej 20A oraz na stronie internetowej www.manifiq.pl

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.