Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Włoska it-girl, gwiazda streetstyle’u, która gościła na łamach najważniejszych magazynów modowych oraz wszechstronnie uzdolniona dziewczyna. Mówimy tutaj o Patricii Manfield, którą każdy fan blogosfery i mody z pewnością kojarzy. Włoszka właśnie zadebiutowała w nowej kampanii marki Uterque. Zobaczcie koniecznie!

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Edytorial został zatytułowany „Now Recording” i nie bez powodu ma on związek z muzyką. Patricia Manfield ma również talent muzyczny, który najprawdopodobniej odziedziczyła po rodzicach zajmujących się zawodowo muzyką. Wkrótce ukaże się jej pierwszy singiel, a próbki jej śpiewu możemy usłyszeć na YouTubie. Włoszka umiejętnie łączy obie pasje, ponieważ jej blog „The Atelier” odnosi coraz więcej sukcesów, a powód ku temu jest bardzo prosty. Styl Patricii to niekończące się źródło inspiracji, a garderoby pozazdrościłaby jej niejedna fashionistka. Dlatego współpraca blogerki z marką Uterque nie powinna nikogo dziwić, a jej pierwsze efekty w postaci sesji wizerunkowej to zarówno uczta wizerunkowa, jak i modowa.

Na zdjęciach możemy zobaczyć czerwone, skórzane spodnie z wysokim stanem połączone ze zwiewnymi koszulami albo sukienki, które ślicznie wyglądają z prostymi sandałkami na pasku. Hitem zdecydowanie będą koszule z falbaniastymi aplikacjami, czyli trend, który był wszechobecny na wybiegach czy jak zwykle fenomenalne torebki w pastelowych kolorach. Powiało wiosną!

ZobaczSchowaj komentarze

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.