Pat McGrath lansuje super luksusowy błyszczyk do ust!

Jedna z najsłynniejszych makijażystek na świecie, a także od niedawna właścicielka własnego kosmetycznego brandu – Pat McGrath Labs, już jutro wprowadza na rynek błyszczyk, który jest jednym z najbardziej luksusowych jakie mieliśmy okazję zobaczyć.

Pat McGrath doskonale wie co przeżywają usta milionów kobiet zimą. Postanowiła zmierzyć się z problemem spierzchniętych, suchych i popękanych ust i stworzyła swój pierwszy balsam. Ale to nie zwykły, nawilżający kosmetyk w sztyfcie – Fetish, bo tak się nazywa, jest równie legendarny jak sama charakteryzatorka. Bezbarwna, bogata w przeciwutleniacze i zapobiegająca starzeniu się ust formuła chroni, odżywia, zmiękcza i nawilża nasze wargi, nadając im subtelny połysk. „Naprawia, odbudowuje i uzupełnia, utrzymując je zmysłowo gładkie i pozostawiając na nich efekt świetlistego wykończenia”, powiedziała McGrath. Makijażystka zanim zdecydowała się wprowadzić go do regularnej sprzedaży, używała go przez ostatni rok na planie sesji zdjęciowych i malowała nim usta modeli i modelek podczas tygodni mody.

Kosmetyk można używać samodzielnie lub jako bazę tuż przed użyciem tradycyjnej szminki. Błyszczyk umieszczony w białym lakierowanym opakowaniu ozdobiony złotymi ustami i zapakowany w eleganckie pudełeczko, zadebiutuje oficjalnie już 4 stycznia i będzie kosztował ok. 130 zł. Kupicie go wyłącznie na PatMcGrath.com.

 

Jedno wiemy, na pewno będzie, jak wszystkie kosmetyki makijażystki, doskonały!

ZobaczSchowaj komentarze

Ten krem kochają Julia Roberts, Adele i Victoria Beckham. Kosztuje mniej niż 30 złotych!

Julia Roberts, Demi Moore, Winona Ryder, Rihanna, Adele, Helena Christensen i Anja Rubik mają zawsze ten krem w swojej łazience. „Skin Food” od marki WELEDA to ich absolutny must-have. Co takiego kryje się w tym zielonym opakowaniu, że od lat podbija kolejne serca nie tylko gwiazd? Sprawdzamy!

Julia Roberts odkryła go, kiedy postanowiła po zmywaniu naczyń nawilżyć ręce, a Victoria Beckham stosuje go zawsze kiedy chce dać swojej skórze porządny koktajl energetyczny i głęboko ją nawilżyć. Ten niezwykły kosmetyk to istniejący od 90 lat, wielozadaniowy i intensywnie nawilżający krem Skin Food od niemieckiej marki WELEDA. Tajemnica jego sukcesu tkwi w formule, która nie została zmieniona od 1926 roku!

Ten w 100 procentach naturalny produkt koi i podnosi komfort skórze zmęczonej z powodu codziennego stresu, ubogiej diety i zanieczyszczonego środowiska. Błyskawicznie koi podrażnienia i przynosi ulgę zwłaszcza skórze spierzchniętej, łuszczącej się i nadmiernie przesuszonej, zarówno twarzy, jak i ciała, wspomaga odbudowę wierzchniej, ochronnej warstwy skóry uzupełniając w niej niedobory lipidów i składników nawilżających oraz zabezpiecza ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. To jednak nie wszystko: pomaga także skórze zmęczonej odzyskać świeży i promienny wygląd, głęboko ją regeneruje  idealnie nadaje się do pielęgnacji nie tylko twarzy, ale także: łokci, kolan i pięt. Sprawdzi się również jako krem do pielęgnacji dłoni i skórek wokół paznokci.

Krem swoje właściwości odżywcze zawdzięcza olejom roślinnym: słonecznikowemu i ze słodkich migdałów oraz woskom: lanolinie i  pszczelim. Dzięki dodatkowi  z wyciągów z organicznych ziół (rumianku, nagietka i fiołka ogrodowego) krem skutecznie łagodzi szorstkość i koi podrażnienia skóry oraz wspomaga jej odnowę. Wykorzystany w nim wyciąg z rozmarynu lekarskiego pobudza krążenie krwi w naskórku, dzięki czemu produkt ten jest jak istny zastrzyk energii!

Najlepsze, czyli cenę, zostawiamy na koniec. Krem kupicie już bowiem za 30 złotych!

 

Skoro podpisują się pod nim takie nazwiska i stoi za nim tyle lat tradycji, naprawdę warto go wypróbować!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.