Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Marka PROSTO nie raz pokazała już, że jak żaden inny projekt w polskiej branży jest otwarta na zmiany i uwielbia co sezon proponować swoim odbiorcom odświeżone i nierzadko zaskakujące wydanie. Po kolekcjach i kampaniach inspirowanych między innymi klimatem „Top Gun” i atmosferą miejskich osiedli, przyszedł czas na najnowszy lookbook, w którym pastele rodem z modowych edytoriali z lat 70. mieszają się z ejtisowym pop-artem. A wszystko to, jak zwykle, w piekielnie seksownej odsłonie podanej tym razem na tle pięknego Santorini.

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Nowy lookbook PROSTO to kwintesencja streetwearu, któremu nie brak jednak seksapilu. To krótkie, tenisowe sukienki, dwuczęściowe kostiumy z pastelowym logo oraz jednoczęściowe i ekstremalnie wycięte modele, sukienki typu „bodycon” i plisowane spódniczki. Utrzymane w bieli, błękicie i cukierkowym różu propozycje to jednak nie wszystko, co twórcy marki przygotowali na ten sezon. Nowa kolekcja przynosi też efekty wyjątkowego projektu w postaci współpracy z Jeanem-Danielem Lorieux – jednym z najbardziej znanych fotografów mody, który w swojej karierze pracował nie tylko z najbardziej prestiżowymi magazynami, ale przede wszystkim z Andym Warholem. Projektanci PROSTO zainspirowali się dwiema fotografiami zamieszczonymi przez Lorieux w wydanym przez niego w 1982 roku albumie „Coconuts” – obie trafiły na koszulki, a towarzyszy im wyjątkowy autograf tego legendarnego fotografa.

fotografia Lorieux umieszczona na koszulkach PROSTO

Całość sfotografował na uroczym Santorini Adam Pluciński, przed którego obiektywem stanęła Justyna Michalska. Efekt? Świeży, letni i baaaardzo seksowny. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.