Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Marka PROSTO nie raz pokazała już, że jak żaden inny projekt w polskiej branży jest otwarta na zmiany i uwielbia co sezon proponować swoim odbiorcom odświeżone i nierzadko zaskakujące wydanie. Po kolekcjach i kampaniach inspirowanych między innymi klimatem „Top Gun” i atmosferą miejskich osiedli, przyszedł czas na najnowszy lookbook, w którym pastele rodem z modowych edytoriali z lat 70. mieszają się z ejtisowym pop-artem. A wszystko to, jak zwykle, w piekielnie seksownej odsłonie podanej tym razem na tle pięknego Santorini.

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Nowy lookbook PROSTO to kwintesencja streetwearu, któremu nie brak jednak seksapilu. To krótkie, tenisowe sukienki, dwuczęściowe kostiumy z pastelowym logo oraz jednoczęściowe i ekstremalnie wycięte modele, sukienki typu „bodycon” i plisowane spódniczki. Utrzymane w bieli, błękicie i cukierkowym różu propozycje to jednak nie wszystko, co twórcy marki przygotowali na ten sezon. Nowa kolekcja przynosi też efekty wyjątkowego projektu w postaci współpracy z Jeanem-Danielem Lorieux – jednym z najbardziej znanych fotografów mody, który w swojej karierze pracował nie tylko z najbardziej prestiżowymi magazynami, ale przede wszystkim z Andym Warholem. Projektanci PROSTO zainspirowali się dwiema fotografiami zamieszczonymi przez Lorieux w wydanym przez niego w 1982 roku albumie „Coconuts” – obie trafiły na koszulki, a towarzyszy im wyjątkowy autograf tego legendarnego fotografa.

fotografia Lorieux umieszczona na koszulkach PROSTO

Całość sfotografował na uroczym Santorini Adam Pluciński, przed którego obiektywem stanęła Justyna Michalska. Efekt? Świeży, letni i baaaardzo seksowny. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Maja Sablewska gwiazdą seksownej kampanii La Manii

Mimo że od pokazu nowej kolekcji La Manii minęło już kilka dni, nadal nie milkną jego echa. Wszyscy mówią bowiem nie tylko nowym, odważnym i nieco bardziej casualowym wizerunku marki i fenomenalnych kozakach stworzonych wspólnie z firmą Badura, ale także o Mai Sablewskiej, która została nową muzą Joanny Przetakiewicz i gwiazdą kampanii prezentującej kolekcję „MIND BLOW”. Jest gorąco!

Maja Sablewska gwiazdą seksownej kampanii La Manii
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.