Paryskie klimaty w najnowszym lookbooku „Musee” od Mohito

Eklektyczne połączenia, niewymuszona elegancja oraz ponadczasowy styl Paryżanek. Taki jest najnowszy lookbook „Mohito” Musee, w którym znajdziemy zawsze modne kroje, inspiracje trendami z wybiegów oraz fenomenalne zdjęcia autorstwa Sonii Szóstak. Zobaczcie koniecznie!

Paryskie klimaty w najnowszym lookbooku „Musee” od Mohito

Palais Galliera to neo-renesansowa perła architektury Paryża, gdzie mieści się słynne Muzeum Mody. Ciężko byłoby sobie wyobrazić lepsze miejsce na zrobienie zdjęć do lookbooka. Marka Mohito do współpracy zaprosiła znaną fotografkę Sonię Szóstak, a jej zdjęcia idealnie oddały zarówno romantyczny charakter miasta, jak i dziewczęcego ducha kolekcji, która została zdominowana przez kwieciste motywy, niezmiennie cenione falbany, wiązania w talii  oraz lekkie tkaniny.

Gwiazdą najnowszego lookbooka została Brygida „Bree” Naumowicz, a stylizacje, które ma na sobie są hołdem w kierunku nieśmiertelnego stylu Paryżanek. Nonszalancka elegancja, swoboda w mieszaniu stylów oraz nieoczywiste połączenia stały się głównymi elementami poszczególnych sylwetek. Na fotografiach możemy więc zobaczyć garnitury osłonięte futrzaną etolą, kabaretki ze szpilkami czy marynarki narzucone na dżinsowe koszule. Nie zabrakło również męskiej kratki, która podbiła nasze serca tej jesieni. Pośród dominujących kolorów kolekcji znalazły się granaty, brudne zielenie, szarości oraz wciąż niezwykle popularny pudrowy róż. Nie możemy nie wspomnieć tu o akcesoriach, które niejednokrotnie grają główne skrzypce w stylizacjach. Oversize’owe kolczyki, malutkie torebki oraz perły zdobiące niemal każdy element są kropką nad „i”, idealnie dopełniając kobiece sylwetki. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

Projektanci mody młodego pokolenia zawsze są dla nas powodem do dumy, tym bardziej jeśli są to nasi rodacy wkładający w swoją pracę mnóstwo serca, a innowacyjne projekty wraz z promującą je kampanią dopinają zawsze na ostatni guzik. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Material Girl Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, którą możecie pamiętać z naszego cyklu „Obserwowani”. Metaliczne motywy, błyszczące cekiny, inspiracja polskimi latami 80′ i 90’– jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za niepowtarzalną linią młodej artystki?

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz
7

Kolekcja „Material Girl” miała swoją premierę podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street, gdzie zamykała Galę Wieczoru. Linia składająca się z 16 sylwetek, sukienek i kombinezonów charakteryzuje się głównie niezwykłym doborem materiałów– dominuje w niej metaliczny jeans i mieniące się cekiny. Dopełnieniem całości są motywy gorsetowe z pastelowymi, satynowymi wstążkami, które przeplecione są przez oczka w kolorze starego złota czy czarnego niklu. Paleta kolorystyczna składa się głównie z odcieni złota, srebra, niebieskiego i różu. Forma przewodnia całej kolekcji to klepsydra dodatkowo podkreślona zapinanym w talii paskiem. Kolejnym charakterystycznym elementem „Material Girl” są bufiaste, sterczące rękawy.

Głównym źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji był nie kto inny jak sama ikona muzyki– Madonna, a linia nieprzypadkowo nazywa się „Material Girl”, tak jak niezapomniany hit artystki. Same ubrania nie są kopią stylu Królowej Popu, ale interpretacją tego okresu, czasu kiedy moda była wolna, a przepych, błysk, luksus i blichtr, były jak najbardziej pożądanym efektem w naszej garderobie. Co jeszcze było istną kopalnią natchnień dla projektantki? Nasze polskie lata 80′ i 90′, czyli coś zupełnie przeciwnego do świata Madonny. Polki, które w tamtym okresie stylizowały się w Modzie Polskiej, gdzie projektował Jerzy Antkowiak, prezentowały się szczególnie pięknie. Mimo czasów komunizmu, ulice rozświetlała ponadczasowa elegancja i dążenie do lepszego. Nie dziwi więc miejsce sesji zdjęciowej nawiązujące do dawnej Polski. Kolekcja została sfotografowana na tle betonu i starych budynków, co doskonale kontrastowało z jej błyskiem, przepychem i innowacją.

Warto wspomnieć, że najnowsza linia Walerii cieszy się niemałą popularnością. Złoty kombinezon z Material Girl miał już okazję znaleźć się na okładce najnowszej płyty Natalii Kukulskiej. Kolekcję z powodzeniem noszą także inne znakomite wokalistki takie jak Cleo, Sarsa, Bela Komoszyńska z zespołu Sorry Boys, czy Ania Karwan. Dodatkowo, w kampanii zdjęciowej wzięła udział uczestniczka ubiegłej edycji Top Model TVN – Natalia Karabasz. Jak się okazuje to nie koniec! Podobno Material Girl w tym roku jeszcze nie raz uda się zabłyszczeć…

O Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz przeczytacie TU.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.