Otwarcie Forever 21 w Warszawie już w przyszłym tygodniu!

Forever 21 to jedna z najbardziej kultowych, amerykańskich sieciówek. Chociaż w Polsce jest już obecna od jakiegoś czasu to niestety do tej pory nie dla mieszkańców Warszawy. Na szczęście już niedługo się to zmieni, ponieważ w przyszłym tygodniu otworzy się pierwszy sklep Forever 21 w stolicy.

Początki marki sięgają lat 80., kiedy to została założona w słonecznym Los Angeles. Kalifornijski klimat oraz charakterystyczny styl bardzo często pobrzmiewają w asortymencie sieciówki, która często inspiruje się kolekcjami prosto z wybiegów największych domów mody oraz streetwear’owymi trendami. W bogatej ofercie sklepu znajdziemy więc sezonowe must-have’y oraz świetne akcesoria, które kuszą równie atrakcyjną ceną.

Sklep w Warszawie będzie już trzecim w Polsce, po Poznaniu i Łodzi. Uroczyste otwarcie odbędzie się już 25 marca. Tego dnia możemy liczyć na wiele dodatkowych atrakcji oraz niespodzianek, a na pierwszych klientów będą czekać liczne oferty specjalne, w tym zniżki na zakupy, więc na pewno warto się wybrać. My już planujemy wizytę!

ZobaczSchowaj komentarze

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Paprocki i Brzozowski dobrze wiedzą, że ich klientka to kobieta o różnych obliczach. Raz chce stroić się w eteryczne koronki, a innym razem zakładać drapieżne skóry. Dwoistość jej natury jest tematem, wokół którego duet krąży od wielu sezonów i na ten motyw projektanci postawili akcent także tym razem, prezentując kolekcję wiosna-lato 2017 zatytułowaną „Julia’s not dead”.

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Za sprawą motywu przewodniego wybranego przez duet, studio ATM zmieniło się w dwór rodu Capuletich, gdzie centrum wydarzeń miało rozgrywać się na schodach ustrojonych zieleną i kwiatami. Właśnie z nich wyłaniały się modelki przy akompaniamencie raz dynamicznej, a innym razem klasycznej muzyki, a także śpiewie ptaków. Zanim tak się stało, właściwy pokaz poprzedziła prezentacja najnowszej kolekcji marki Kazar.

Następnie reżyserka pokazu, Kasia Sokołowska dała sygnał rozpoczęcia się prawdziwego show. Otworzyła go Edyta Zając ubrana w białą wiktoriańską koszulę z żabotami oraz spodnie o długości 7/8 obszyte na dole drobnymi falbankami. Na wierzch miała narzuconą oversize’ową ramoneskę wysadzaną kamieniami. Po niej pojawiły się modelki, których stylizacje opierały się na spodniach dzwonach oraz dopasowanych żakietach i przeźroczystych bluzkach. Czerń i biel w mocno błyszczącej odsłonie szybko zostały przeplecione mocniejszym uderzeniem kolorów, takich jak fuksja oraz soczysta zieleń.

Premiera kampanii „Origin” paprocki&brzozowski 

Na wybiegu pojawiło się zderzenie wielu, pozornie niepasujących do siebie estetyk. Projektanci postawili na eteryczne koronki i szyfony, z których powstały bluzki i sukienki, inspirowane zapewne tytułową Julią Capuletti. Nie byliby sobą, gdyby nie zestawili ich z mocniejszymi pomysłami. Proste mini i ramoneski uszyli z czarnych skór często pokrytych zwierzęcymi aplikacjami lub ćwiekami. Aby nadać im bardziej wyrazistego charakteru, ozdobili je dodatkowo łańcuchami, punkowymi aplikacjami oraz rockowymi frędzlami, które były liczne w drugiej części pokazu. Agnieszka Ścibior, która stylizowała całość, zdradziła nam, że Julia według Paprockiego i Brzozowskiego, to jednocześnie romantyczka z Werony, ale także współczesna rebeliantka.

Paprocki&Brzozowski „Half-naked” jesień-zima 2016

Uwagę zwracały kobiece falbany, którymi obszyto rękawy bluzek, panterkowe dodatki oraz plisowane kryzy. Ta wybuchowa mieszanka była jeszcze opatrzona wzorzystymi rajstopami oraz paskami z napisami „Julia”, „Love” oraz „Hot” na klamrze paska. Ostatnie na wybiegu propozycje stanowiły, jak zawsze, wieczorowe suknie, których najbardziej pragną klientki wiernie robiące zakupy u projektantów. Długie, eksponujące nagie dekolty oraz plecy zapewne nie raz pojawią się na polskim czerwonym dywanie.

Paprocki i Brzozowski to nie minimaliści, którzy chcą się ograniczać w swej twórczości do jednego nurtu. Ich kobiecość to romantyczna Julia, a innym razem jak rockowa księżniczka. Kobieta wszak zmienną jest.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.