Otwarcie butiku polskiej marki na głównej ulicy Londynu!

Najbardziej znana polska marka makijażowa, Inglot Cosmetics otworzyła swój sklep na Oxford Street, jednej z najbardziej ruchliwych i prestiżowych ulic w miejskim świecie. Sprawdźcie szczegóły!

Nikt, kto chociaż raz przeszedł się główną ulicą brytyjskiej stolicy, nie będzie mia wątpliwości – to bardzo prestiżowe miejsce, w którym luksusowe domy mody sąsiadują z mniejszymi, równie eksluzywnym butikami modowymi i kosmetycznymi. W tym wyjątkowym gronie znalazł się również butik Inglot, trzeci butik w Londynie, ale pierwszy w tak wyjątkowej lokalizacji.

Mieszcząca się w londyńskiej dzielnicy Soho ulica to najbardziej znana handlowa okolica w Europie, odwiedzana dziennie przez tysiące turystów, i oczywiście, potencjalnych klientów. Kosmopolityczny klimat, mnóstwo akcentów ze wszystkich stron świata, setki sklepów znanych mniej lub bardziej marek i dynamika ulicy, sprawiają, że okolice Oxford Street to prawdziwy raj dla zakupoholików.

Marka Inglot, która rozwija się bardzo dynamicznie, pochodzi z Przemyśla. W przeciągu 10 lat otworzyła już 80 salonów – między innym na Time Square w Nowym Jorku czy Via Del Corso w Rymie. A to nie koniec – w planach naszego giganta beauty kolejne butiki – tym razem w Mediolanie i Las Vegas.

ZobaczSchowaj komentarze

Gwen Stefani dołączyła do ambasadorek Revlon

Znana jest z jednego z najwyraźniejszych makijaży w show-biznesie, a czerwone usta, zdecydowana kreska na powiece oraz mocno wytuszowane rzęsy są już jej znakiem rozpoznawczym. Oprócz talentu muzycznego, Gwen Stefani świetnie radzi sobie w branży mody i urody. Właśnie podpisała kontrakt z marką Revlon, dołączając tym samym do grona ambasadorek marki. Zobaczcie jakie kosmetyki będzie promować wokalistka zespołu No Doubt.

Okazuje się, że zanim Gwen Stefani stała się gwiazdą sceny muzycznej, pracowała jako makijażystka w centrum handlowym Anaheim w Kalifornii. W specjalnej wypowiedzi dla portalu WWD zwierzyła się, że zajmowała się także sprzedażą kosmetyków Borghese oraz Ultima II. Od tego czasu wiele się zmieniło. Zrobiła karierę wraz z kapelą No Doubt oraz solo, prowadzi markę odzieżową L.A.M.B, a także stworzyła kolekcję kosmetyków dla marki Urban Decay. Jest także jurorką w odkrywającym nowe talenty programie rozrywkowym „The Voice”.

Teraz dołączy do Ciary, Halle Berry oraz Olivii Wilde, jako kolejna ambasadorka marki Revlon. Dyrektor zarządzający marką, Benjamin Karsch, twierdzi, że wybór Gwen jest strzałem w dziesiątkę. „Ma wyrazisty wizerunek oraz makijaż, który stał się już jej znakiem rozpoznawczym, dlatego będzie świetną ambasadorka” – zdradził w wypowiedzi dla mediów.

Nie znamy jeszcze szczegółów kolekcji ani polityki cenowej jaką ma obrać marka, ale z pewnością liczymy na świetne odcienie czerwonych pomadek. Zobaczcie zapowiedź kampanii z udziałem wokalistki!

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.