Oto zwycięzcy 11. edycji Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk!

Art&Fashion Forum od ponad dekady cieszy się renomą jednej z największych oraz najbardziej prestiżowych imprez z modą w tle. W miniony weekend odbyła się już jedenasta edycja całego wydarzenia skupiającego znawców z całego świata w dziedzinach projektowania mody, designu, fotografii oraz dziennikarstwa. To oznacza, że już znamy nazwiska szczęśliwych zwycięzców – oto one!

Oto zwycięzcy 11. edycji Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk!

Tegoroczna gala laureatów Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk odbyła się 21. października w poznańskim Starym Browarze, podczas której ogłoszono najlepszych uczestników warsztatów New School. Zajęcia poprowadziły wybitne osobistości z branży. Mariusz Przybylski przybliżył tajniki projektowania mody. Anna Orska opowiedziała o kunszcie tworzenia biżuterii. Olka Osadzińska wprowadziła w świat ilustracji, natomiast Adam Pluciński oraz Marta Wajszczyk w fotografii. Z kolei Piotr Zachara został mentorem w kwestii operowania słowem. Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali:

Fashion Design – Marlena Czak
Fashion Jewellery – Aneta Bielecka
Fashion Illustration – Aleksandra Szczepaniak
Fashion Photography – Artur Madej
Fashion Writing – Ewa Grzeszczuk – Karzyńska

Tegoroczna edycja to jednak nie tylko świetne warsztaty. Art & Fashion Forum odbywa się od 2007 roku. Jego inicjatorką jest Grażyna Kulczyk, która dba o to, żeby każda kolejna edycja zaskakiwała coraz większym rozmachem. W tym roku było nie inaczej. Wydarzenie sygnowane hasłem „AI Cyber Creative” skupiało się przede wszystkim na użyciu nowych technologii oraz jak sama nazwa wskazuje – sztucznej inteligencji. Główną atrakcją poznańskiego święta mody była wystawa „Björk Digital” stworzona przez duet Marco Perry (dźwięk) i Andrew Melchiora (VR, z ang. – wirtualna rzeczywistość). Wizualny majstersztyk będziemy mogli zobaczyć niestety tylko do końca października, ale z pewnością warto. A my czekamy na kolejną edycję i gratulujemy wszystkim zwycięzcom!

ZobaczSchowaj komentarze

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Kate Moss biorąca udział w kampanii polskiej marki Reserved to bez dwóch zdań jedno z największych wydarzeń w branży tego roku. Widok ikony stylu oraz modelingu, która ma na koncie współprace z największymi nazwiskami oraz nieskończoną liczbę sukcesów, to nie tylko powód do dumy, ale szansa na to, żeby o Reserved zrobiło się głośniej również poza granicami kraju. Na szczęście nadszedł już koniec niecierpliwych oczekiwań, ponieważ kampania z Kate Moss właśnie ujrzała światło dzienne.

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Reserved na przestrzeni ostatnich lat nie raz współpracowało ze znanymi nazwiskami w modelingu. W 2013 roku Cara Delevingne, zanim jeszcze jej nazwisko stało się tak rozpoznawalne, pojawiła się w jednej z ich sesji wizerunkowych. Potem Reserved zaprosiło do swoich kampanii Freję Bahę Erichsen, a nawet złote dziecko rodziny Beckhamów, czyli Brooklyna. Jednak nikt nie spodziewał się, że kilka lat później pośród tych nazwisk pojawi się Kate Moss, jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie wszech czasów, a od jakiegoś czasu contributing editor brytyjskiej edycji „Vogue’a”.

Jesienna kampania Reserved to niewątpliwie duża oszczędność w formie, głównie ze względu na wybór czarno-białej estetyki, która jednocześnie oddaje hołd latom 90. oraz najbardziej znanym fotografiom z Kate autorstwa między innymi Petera Lindbergha i Patricka Demarchelier. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć modelkę w wybranych przez nią oraz stylistę George’a Cortinę elementach z jesiennej kolekcji, wśród których dominują lateksowe płaszcze, ramoneski, bieliźniane sukienki z koronką oraz topy z długim rękawem z lekko połyskujących materiałów i sztuczne futra. Na pierwszy rzut oka widać zamiłowanie supermodelki zarówno do koloru czarnego, jak i rockowych stylizacji, które uczyniły z niej prawdziwą gwiazdę streetstyle’u. Dyrektorka marketingu marki, Monika Kapłan, o współpracy powiedziała tak: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate.”

Udział supermodelki w kampanii polskiej marki nie jest wyłącznie przypadkowy, ponieważ ma on związek z otwarciem pierwszego sklepu Reserved w Londynie na prestiżowej Oxford Street. Tak więc, zdjęcia Kate w obiektywie Daniela Jacksona, autora licznych okładek „Vogue’a”, współpracującego między innymi z Emily Ratajkowski, Anną Ewers czy niedawno Robertem Pattinsonem w sesji dla „GQ”, zobaczą nie tylko polscy klienci, ale również masa turystów oraz Brytyjczyków na co dzień odwiedzająca tłoczną stolicę. Czy ta kampania otworzy Reserved drzwi do wielkiego świata?

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.