Oscary 2017: najgorzej ubrane gwiazdy

Cały świat uwielbia oglądać największe hollywodzkie gwiazdy kroczące na czerwonym dywanie. Oscary 2017 upłynęły pod hasłem dopiekania Donaldowi Trumpowi, ale oprócz tych złośliwości staraliśmy się skupić na filmach i aktorach nominowanych do tej nieustannie prestiżowej nagrody filmowej. My nie chcemy być dziś bardzo złośliwi, jednak pokazujemy, że nawet gwiazdy z największymi możliwościami i dostępem do najlepszych stylistów mogą mieć swoje gorsze momenty.

Oscary 2017: najgorzej ubrane gwiazdy
Charlize Theron w Dior
Aktorka zwykle wygląda zachwycająco i perfekcyjnie, jednak tym razem wybrała suknię, która zniekształciła jej sylwetkę. Nie podoba nam się też jej fryzura - kucyk. Tym razem nie wyszło.

ZobaczSchowaj komentarze

Beyoncé: to ona jest prawdziwą królową mediów społecznościowych!

To nie Selena Gomez, ani Taylor Swift są królowymi mediów społecznościowych. Jak się okazuje, w tej dziedzinie niepodzielnie rządzi Beyoncé, o czym donosi amerykańska agencja D’Marie, specjalizująca się w  badaniach trendów występujących w social media. Jakie czynniki wzięli pod uwagę jej specjaliści i dlaczego to właśnie Queen B przegoniła wszystkie inne gwiazdy? Sprawdzamy już dziś.

Analitycy z D’Marie ogłosili, że Beyoncé jest jedyną gwiazdą, która może zarobić 1 milion dolarów na jednym swoim instagramowym poście i czyni ją to najbardziej wpływową gwiazdą w mediach społecznościowych. Jest to rekord, którego nie jest w stanie pobić żadna inna znana osobowość. Fakt ten jednak wcale nie musi mieć przełożenia na liczbę osób śledzących ją na Instagramie, ponieważ konto Beyonce obecnie notuje 98,7 miliona followersów, podczas gdy Selena Gomez ma 116 miliona, a Talor Swift 99,9 miliona. Daleko w tyle pozostaje J.Lo ze swoimi 62,1 milionami oraz Rihanna z 51,5 milionami fanów na koncie.

Algorytm brał także pod uwagę Facebooka i Twittera oraz responsywną i zaangażowaną publiczność, która wiernie śledzi i komentuje wszystkie posty gwiazdy. Liczył się także spójny i autentyczny wizerunek, który jest spójny z jej osobowością. Analitycy twierdzą, że tylko takie działanie jest obecnie w stanie wygenerować tak silne zainteresowanie. Dodają, że  to wcale nie obrandowane posty, ale te z życia codziennego pokazujące inny ciekawy świat, są w stanie przyciągnąć uwagę na dłużej.

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

W przypadku Beyoncé momentem przełomowym okazał się post o ciąży, który pojawił się na jej Instagramie 1. lutego. Fotografia Bey w bieliźnie na tle kompozycji  z kwiatów zdobyła (na tę chwilę) ponad 10 milionów polubień oraz zyskała prawie 540 tysięcy komentarzy z gratulacjami. Tym samym wokalistka pobiła rekord  6,3 miliona lajków, jaki wcześniej ustanowiła Gomez. Gwiazda postanowiła zakomunikować zmiany w swoim życiu prywatnym w sposób, w jaki uznała za stosowny, co spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem fanów. Kolejne ciążowe posty mają się równie dobrze.  Nie bez znaczenia pozostaje także jej dopracowany do perfekcji występ na tegorocznym rozdaniu nagród Grammy.

Pamiętajmy o tym, że Beyoncé mocno angażuje się w walkę o prawa kobiet, a na jej Facebooku regularnie pojawiały się posty o marszach oraz cykl „Women Making History” przedstawiający sylwetki kobiet, które angażują się w działalność społeczną. Jej prywatny apel był zawarty na płycie „Lemonade”, która była jednym z najważniejszych muzycznych krążków 2016 roku.

Tak trzymaj Beyoncé!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.