Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017

Jaki materiał będzie królował w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie? Spandex – przynajmniej zdaniem dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii, który poświęcił mu sporo miejsca w swojej drugiej kolekcji dla francuskiej marki i uczynił gwiazdą najnowszej kampanii. Zaskoczeni?

Na bieżąco śledzimy poczynania Gvasalii, dlatego w ogóle nie braliśmy pod uwagę opcji, w której w swojej drugiej kampanii dla Balenciagi miałby postawić na oczywiste artystyczne środki. Tym bardziej nie spodziewaliśmy się też, że zaangażuje do niej najgorętsze gwiazdy modelingu i Instagrama, które wyraźnie zdominowały wiosenne sesje wizerunkowe innych domów mody. Zamiast tego, w oryginalnej kampanii francuskiej marki, główną rolę odgrywa… spandex, którego fetyszystyczne lub sportowe konotacje zyskują za pomocą kolekcji Gruzina zupełnie nowego wymiaru.

Za scenografię wiosenno-letniej sesji wizerunkowej, którą wystylizowała dobra znajoma Gvasalii – Lotta Volkova, posłużyły jedynie czerwone kotary. I słusznie – najwięcej bowiem ma się dziać na pierwszym planie, który totalnie został zdominowany przez nietuzinkowe projekty Gruzina oraz oryginalną urodę zaangażowanych modelek: Alek Wek, Shujing Zhou i Elizy Douglas. Za fotografie odpowiedzialna była Harley Weir. Ta urodzona w 1988 roku artystka i absolwentka Central Saint Martins słynie z oryginalnego podejścia do seksualności i młodości, a jej prace to często ryzykowne wariacje na temat intymności, najbardziej skrajnych postaci naturalności, a nawet reportaże z ogarniętych konfliktami zbrojnymi terenów.

Gdy więc przy jednym projekcie współpracują ze sobą tak wyraziste i silne osobowości, musiało wyniknąć z niego coś niezwykłego. Lubimy i już czekamy na kolejny pokaz Balenciagi pod kreatywną batutą Gvasalii!

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 12-18.06.2017

Pierwsze pokazy męskich kolekcji na przyszłą wiosnę, nadchodzący tydzień mody haute couture oraz początek wyprzedaży potwierdza, że moda właśnie znalazła się na styku sezonów, nawet jeśli w rzeczywistości lato się tak naprawdę jeszcze nie rozkręciło. To więc czas prezentacji jesiennych kampanii, premiery nowych produktów czy śródrocznych podsumowań, które ogłoszono także w minionych siedmiu dni. My, jak zwykle stoimy na posterunku, aby dostarczyć wam skrót najważniejszych informacji.

Ariana Grande otrzyma honorowe obywatelstwo Manchesteru

Jeszcze kilka tygodni temu Manchester był dla Grande zapewne „jedynie” kolejnym przystankiem na jej trasie koncertowej, która, przypomnijmy, docelowo miała obejmować także Polskę. Tragiczne wydarzenia oraz wyjątkowy koncert, jaki wokalistka zorganizowała ku pamięci ofiar ataku terrorystycznego, który miał miejsce na jej koncercie, sprawił, że jej więź z miastem zdecydowanie się zacieśniła. Wysiłki Grande, której charytatywny koncert pomógł zebrać 10 milionów dolarów, doceniły władze Manchesteru, które postanowiły przyznać jej tytuł „honorowej obywatelki”, wprowadzając tym samym nowy system honorowania postaci wywierających pozytywny wpływ na miasto i jego lokalną społeczność.

Kylie Jenner najmłodszą osobą na liście „100 najbogatszych” Forbesa

Cóż, jakoś niespecjalnie nas to dziwi – wszak Kylie od dawna usilnie starała się poszerzać swoje biznesowe imperium, zbliżając się do statusu Kim Kardashian i stając się pełnoprawną, młodą bizneswoman. Wysiłki nie poszły na marne, a ich efekty widać przede wszystkim po stanie konta Jenner. Jej zeszłoroczne zarobki wyniosły, uwaga, 41 milionów dolarów, co pozwoliło jej zadebiutować na liście 100 najbogatszych osób Forbesa na 59. miejscu i stać się tym samym najmłodszą gwiazdą w rankingu. Kim Kardashian z zarobkami w wysokości 45,5 miliona znalazła się jedynie 12 „oczek” wyżej. Obie Kardashianki i tak nie pobiją jednak pierwszej trójki: Seana „Diddy’ego” Combsa (130 miliony), Beyonce (105 milionów) i JK. Rowling (95 milionów).

Lider Depeche Mode nową twarzą Dior Homme

Na takie kampanie warto czekać! Kris van Asche, czyli dyrektor kreatywny Dior Homme sprawił, że wszystkie modne „składy”, „gangi” i „armie” przynajmniej na chwilę przestały mieć jakiekolwiek znaczenie, a do najnowszej sesji wizerunkowej marki zaangażował samego Davida Gahana – frontmana Depeche Mode. Za zdjęcia i film promocyjny odpowiedzialny był David Sims, a my nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Gahan idealnie pasuje do nowego, nieco mrocznego i rave’owego wizerunku francuskiego domu mody. Lubimy!

Gwiazdą okładki tegorocznego „September Issue” Vogue’a będzie Jennifer Lawrence?

Tak, na podstawie swoich źródeł, twierdzi portal WWD. Okładkowa sesja zdjęciowa miałaby zostać zrealizowana we współpracy z amerykańskim artystą, prowokatorem i satyrykiem, Johnem Currinem i zbiegłaby się w czasie z promocją najnowszego filmu Lawrence „Mother”, który wyreżyserował Darren Aronofsky. Jeśli pogłoski, których nikt z przedstawicieli „Vogue’a” nie chce komentować, okażą się prawdą, będzie to druga okładka prestiżowego, wrześniowego wydania magazynu dla aktorki – wcześniej pojawiła się na niej w 2013 roku.

Balenciaga przejmuje paryskie Colette!

Jeżeli w dniach 19. czerwca – 5. sierpnia będziecie w Paryżu, koniecznie musicie odwiedzić butik Colette. To bowiem właśnie wtedy, całe jego pierwsze piętro przejmie Balenciaga, która w ramach specjalnego projektu i promocji swojej nowej odsłony, zorganizuje serię wystaw, artystycznych instalacji, darmowych manikiurów, oraz stworzy specjalną kolekcję, w skład której wejdą m.in… kubki i maski do spania. Głównym punktem wystawy będzie utrzymana w biurowym stylu męska kolekcja na jesień 2017. Oprócz tego jednak gościom udostępnione zostaną wybrane projekty z kolekcji damskiej, a także wycinki materiałów i próbki kolorów zastosowanych w obu liniach. To trzeba zobaczyć!

Nadchodzą kolejne produkty od Pat McGrath!

Ostatnio została pierwszą makijażystką uhonorowaną specjalną nagrodą CFDA i właśnie ogłosiła wejście do sprzedaży kolejnego produktu sygnowanego jej nazwiskiem, który zapewne tylko umocni jej niepodważalną pozycję w branży. Po przygodzie z błyskiem i brokatem, tym razem McGrath postanowiła poromansować nieco z matem, w wyniku czego powstała kolekcja matowych szminek MattTrance. Linia, która do sprzedaży wejdzie 13 lipca składać się będzie z 9 kolorów, od klasycznych nude, przez jaskrawe, aż po wyjątkowo ciemne. Dodatkowo ich formuła została opracowana tak, aby pomimo matowego efektu nie ukrywać naturalnej struktury ust. Czekamy!

Sesja tygodnia: Sofia Coppola w „WSJ Magazine” (fot. Steven Meisel)

Stylizacja tygodnia: Bella Hadid w gorsecie Oresund Iris i spodniach Cinq à Sept

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.