Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017

Jaki materiał będzie królował w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie? Spandex – przynajmniej zdaniem dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii, który poświęcił mu sporo miejsca w swojej drugiej kolekcji dla francuskiej marki i uczynił gwiazdą najnowszej kampanii. Zaskoczeni?

Na bieżąco śledzimy poczynania Gvasalii, dlatego w ogóle nie braliśmy pod uwagę opcji, w której w swojej drugiej kampanii dla Balenciagi miałby postawić na oczywiste artystyczne środki. Tym bardziej nie spodziewaliśmy się też, że zaangażuje do niej najgorętsze gwiazdy modelingu i Instagrama, które wyraźnie zdominowały wiosenne sesje wizerunkowe innych domów mody. Zamiast tego, w oryginalnej kampanii francuskiej marki, główną rolę odgrywa… spandex, którego fetyszystyczne lub sportowe konotacje zyskują za pomocą kolekcji Gruzina zupełnie nowego wymiaru.

Za scenografię wiosenno-letniej sesji wizerunkowej, którą wystylizowała dobra znajoma Gvasalii – Lotta Volkova, posłużyły jedynie czerwone kotary. I słusznie – najwięcej bowiem ma się dziać na pierwszym planie, który totalnie został zdominowany przez nietuzinkowe projekty Gruzina oraz oryginalną urodę zaangażowanych modelek: Alek Wek, Shujing Zhou i Elizy Douglas. Za fotografie odpowiedzialna była Harley Weir. Ta urodzona w 1988 roku artystka i absolwentka Central Saint Martins słynie z oryginalnego podejścia do seksualności i młodości, a jej prace to często ryzykowne wariacje na temat intymności, najbardziej skrajnych postaci naturalności, a nawet reportaże z ogarniętych konfliktami zbrojnymi terenów.

Gdy więc przy jednym projekcie współpracują ze sobą tak wyraziste i silne osobowości, musiało wyniknąć z niego coś niezwykłego. Lubimy i już czekamy na kolejny pokaz Balenciagi pod kreatywną batutą Gvasalii!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.