Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017

Jaki materiał będzie królował w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie? Spandex – przynajmniej zdaniem dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii, który poświęcił mu sporo miejsca w swojej drugiej kolekcji dla francuskiej marki i uczynił gwiazdą najnowszej kampanii. Zaskoczeni?

Na bieżąco śledzimy poczynania Gvasalii, dlatego w ogóle nie braliśmy pod uwagę opcji, w której w swojej drugiej kampanii dla Balenciagi miałby postawić na oczywiste artystyczne środki. Tym bardziej nie spodziewaliśmy się też, że zaangażuje do niej najgorętsze gwiazdy modelingu i Instagrama, które wyraźnie zdominowały wiosenne sesje wizerunkowe innych domów mody. Zamiast tego, w oryginalnej kampanii francuskiej marki, główną rolę odgrywa… spandex, którego fetyszystyczne lub sportowe konotacje zyskują za pomocą kolekcji Gruzina zupełnie nowego wymiaru.

Za scenografię wiosenno-letniej sesji wizerunkowej, którą wystylizowała dobra znajoma Gvasalii – Lotta Volkova, posłużyły jedynie czerwone kotary. I słusznie – najwięcej bowiem ma się dziać na pierwszym planie, który totalnie został zdominowany przez nietuzinkowe projekty Gruzina oraz oryginalną urodę zaangażowanych modelek: Alek Wek, Shujing Zhou i Elizy Douglas. Za fotografie odpowiedzialna była Harley Weir. Ta urodzona w 1988 roku artystka i absolwentka Central Saint Martins słynie z oryginalnego podejścia do seksualności i młodości, a jej prace to często ryzykowne wariacje na temat intymności, najbardziej skrajnych postaci naturalności, a nawet reportaże z ogarniętych konfliktami zbrojnymi terenów.

Gdy więc przy jednym projekcie współpracują ze sobą tak wyraziste i silne osobowości, musiało wyniknąć z niego coś niezwykłego. Lubimy i już czekamy na kolejny pokaz Balenciagi pod kreatywną batutą Gvasalii!

ZobaczSchowaj komentarze

Kultowe modowe reklamy lat 90. – zobacz je wszystkie!

Dziś chcemy cofnąć się z wami do szalonych lat 90. To były czasy świetności prasy i wielu gwiazd, których sława dziś przeminęła. Moda lubi czerpać z osób popularnych, więc nic dziwnego, że dwie dekady temu w magazynach pojawiało się wiele reklam z celebrytami. Postanowiliśmy nieco je odkurzyć i… warto było!

Kultowe modowe reklamy lat 90. – zobacz je wszystkie!
Naomi Campbell i Tyson Beckford dla Polo Ralph Lauren (wiosna 1997)

Trzeba przyznać, że reklamy tamtych czasów były bardzo w stylu normcore. Obowiązywał minimalizm, oszczędność w treści i bardzo często delikatne makijaże czy fryzury. Dziś wiele marek powraca do stylistyki lat 90., więc my postanowiliśmy odkurzyć stare magazyny i prześledzić, jak wyglądały oryginały, na których dziś wzorują się znane marki. Praktycznie na każdym zdjęciu znajdujemy coś, co chcielibyśmy lub już mamy w naszej szafie a.d. 2016. I tak właśnie moda zatacza swoje kolejne koło.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.