Okładki tygodnia: siła prostoty

To wcale nie tysiące elementów, błyszczące napisy i uśmiechnięte głowy celebrytów sprawiają, że okładki magazynów przyciągają uwagę. Piękno – tu zapachnie banałem – tkwi w prostocie i subtelnym pokazaniu piękna. Nie potrzeba eksponowania piersi, by pisać o seksie. Nie potrzeba zdjęcia pani w mini na zakupach, by pisać o modzie. Czasami naprawdę najprostsze zabiegi są najlepsze. W galerii znajdziecie kilka dowodów na prawdziwość tej tezy.

Okładki tygodnia: siła prostoty
"Vice" (USA)
"Vice" zawsze miał dobre okładki, bo to porządny magazyn jest. Tematem tego numeru jest "mocne ściśnięcie". Okładka intryguje, a przy okazji jest zboczony - czyli idealnie w stylu redakcji!
ZobaczSchowaj komentarze

To już koniec drukowanego „Teen Vogue’a”

Magazyn, który od lat pikował w dół pod względem sprzedaży wydań drukowanych, będzie wycofany z salonów sprzedaży. To jednak nie koniec marki, która świetnie radzi sobie w sieci.

W związku z decyzją wydawnictwa Condé Nast pracę ma stracić około 80 osób. O tej decyzji plotkowano już od roku, gdy mimo dużych zmian personalnych w pionie wydania drukowanego nie zatrzymano spadków sprzedażowych. O ile te mocno pikowały w dół, o tyle wydanie internetowe „Teen Vogue” miało się świetnie. Portal pod wodzą Philipa Picardiego był wielokrotnie chwalony za odwagę w podejmowaniu trudnych i niepopularnych tematów, jak chociażby wybory prezydenckie z 2016 roku.

To jeden z ostatnich tak dużych magazynów dla nastolatków, który zrezygnował z tradycyjnego druku. Już wcześniej zrezygnowano z wydawania „Elle Girl” (później działał portal, dziś przekierowujący do Elle.com), „Teen People” (podobnie, dziś to przekierowanie do People.com) czy „Cosmogirl” (projekt również zamknięty). Ostało się jedynie „Seventeen”, które także walczy o przetrwanie.

Powody są znane wszystkim – młode pokolenie nie ceni druku tak, jak ich starsze rodzeństwo czy rodzice. Wyrosłe w czasach cyfrowych to właśnie z sieci czerpie wiedzę i inspiracje. Amy Astley, dawna redaktorka naczelna „Teen Vogue”, mówiła o tym już w 2012 roku. Zdaje się, że przedstawiciele Condé Nast w ostatniej chwili to zrozumieli i mocno stawiają teraz na rozwój wydań wirtualnych, a ich treści można przeczytać też m.in. na Snapchatcie, który jest naturalnym otoczeniem nastolatków. To więc nie kapitulacja, a dostosowanie się do potrzeb współczesności. Na tę ostatnią wydawnictwo nie obraziło się, co tylko dobrze o nim świadczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.