Na okładce „Playboy’a” pojawi się kobieta w hidżabie

Kobiety w chustach na głowie budzą coraz mniej kontrowersji, a coraz więcej zainteresowania. Te ostatnie postanowił wykorzystać „Playboy”, który uwieczni na swojej okładce kobietę w hidżabie. To będzie chyba najbardziej ubrana okładka w historii magazynu!

Amerykański „Playboy” rok temu diametralnie zmienił swoją politykę. Zrezygnował z nagości na rzecz pogłębionych tekstów i analiz społecznych. Magazyn, który wprowadził do mainstreamu i zaistniał dzięki piersiom, zrezygnował z eksponowania ich na swoich łamach.

Teraz przyszedł kolejny rewolucyjny krok dla gazety – kobieta z innego kręgu kulturowego. Przyzwyczailiśmy się do zachodniego pojęcia kobiecego piękna, które wykracza poza konkretną rasę, ale wciąż jest utrzymane w odpowiedniej konwencji – dość luźnej i dosłownej. Tymczasem Wschód rządzi się swoimi prawami i nieco inaczej definiuje kobiece piękno.

Bohaterką magazynu została 22-letnia Amerykanka libijskiego pochodzenia, Noor Tagouri. Sesja zdjęciowa i wywiad (fragmenty na stronie wydawnictwa) z dziewczyną ukażą się w październikowym wydaniu. – Będąc kobietą chodzącą w hidżabie pomogła mi zyskać zaufanie moich rozmówców. Wiem, co znaczy negatywne przedstawianie w mediach – powiedziała w rozmowie Tagouri. Ciekawe kiedy taki krok nadejdzie w polskiej prasie. Czekamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nike zaprojektował specjalne buty dla Eltona Johna

W uzasadnieniu marki możemy przeczytać, że to prezent w zamian za „zaangażowanie na rzecz różnorodności i integracji oraz jego wieloletniej współpracy z Nike”. I strasznie Eltonowi zazdrościmy!

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.