Na okładce „Playboy’a” pojawi się kobieta w hidżabie

Kobiety w chustach na głowie budzą coraz mniej kontrowersji, a coraz więcej zainteresowania. Te ostatnie postanowił wykorzystać „Playboy”, który uwieczni na swojej okładce kobietę w hidżabie. To będzie chyba najbardziej ubrana okładka w historii magazynu!

Amerykański „Playboy” rok temu diametralnie zmienił swoją politykę. Zrezygnował z nagości na rzecz pogłębionych tekstów i analiz społecznych. Magazyn, który wprowadził do mainstreamu i zaistniał dzięki piersiom, zrezygnował z eksponowania ich na swoich łamach.

Teraz przyszedł kolejny rewolucyjny krok dla gazety – kobieta z innego kręgu kulturowego. Przyzwyczailiśmy się do zachodniego pojęcia kobiecego piękna, które wykracza poza konkretną rasę, ale wciąż jest utrzymane w odpowiedniej konwencji – dość luźnej i dosłownej. Tymczasem Wschód rządzi się swoimi prawami i nieco inaczej definiuje kobiece piękno.

Bohaterką magazynu została 22-letnia Amerykanka libijskiego pochodzenia, Noor Tagouri. Sesja zdjęciowa i wywiad (fragmenty na stronie wydawnictwa) z dziewczyną ukażą się w październikowym wydaniu. – Będąc kobietą chodzącą w hidżabie pomogła mi zyskać zaufanie moich rozmówców. Wiem, co znaczy negatywne przedstawianie w mediach – powiedziała w rozmowie Tagouri. Ciekawe kiedy taki krok nadejdzie w polskiej prasie. Czekamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie FridaMojis – emoji inspirowanie Fridą Kahlo. Bezbłędne!

Swoje emoji mają czołowi celebryci, jak Kim Kardashian czy Justin Bieber. Doczekały się ich też ikony, jak Andy Warhol czy David Bowie. W końcu przyszedł czas na malownicze ikony inspirowane nie mniej malowniczą postacią – Fridą Kahlo.

Poznajcie FridaMojis – emoji inspirowanie Fridą Kahlo. Bezbłędne!
ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: przegląd prezentów z polską metką

W. KRUK

PORTFEL
599 zł

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA

ZESTAW KOSMETYKÓW
65 zł

LE PETIT TROU

KLAPKI
380 zł

LE PETIT TROU

ŚWIECA
130 zł

BOHOBOCO

PERFUMY
390 zł

MO. 61

WARSZTATY ZAPACHOWE
500 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.