O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Najnowsza kampania Intimissimi zdecydowanie zapiera dech w piersiach. Nie dość, że stworzył ją jeden z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie– Mario Testino, to jej bohaterkami zostały gwiazdy światowego formatu takie jak Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Dodatkowym atutem kampanii jest to, że modelki zamiast jedynie prezentować bieliznę, eksponować będą swoje niepowtarzalne kobiece osobowości, siłę i charakter.

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Marka Intimissimi wierzy w to, że styl kobiety odzwierciedla jej wyjątkową osobowość i unikalny sposób życia. Nowa kampania przedstawia niekonwencjonalne i świeże podejście do rzeczywistości, tym samym w ogóle nie prezentując bielizny na modelce. Gwiazdy zamiast tego pokażą nie tylko swoje twarze, ale zróżnicowane, osobiste osiągnięcia i wyjątkowe osobowości. Intimissimi udowadnia, że prawdziwe piękno wyłania się z kobiecej siły i charakteru.

Zachwyca nie tylko obsada, ale sam wykonawca sesji wizerunkowej. Mowa tutaj o Mario Testino– światowej sławy fotografie, reżyserze i dyrektorze kreatywnym, który miał niełatwe zadanie uwiecznienia czterech wspaniałych charakterów i wcielenia w życie niepowtarzalnej wizji marki. Jak twierdzi sam Testino, zachwycają nie tylko biorące udział w projekcie gwiazdy, ale samo wyzwanie, które rzuciło mu Intimissimi. Niecodziennie dostaje się bowiem propozycję stworzenia kampanii bielizny przy pomocy… całkowicie ubranych modelek.

Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.przyznał Testino.

Bohaterkami najnowszej kampanii są: wieloletnia muza marki – Irina Shayk, gwiazda tenisa Ana Ivanovic, autorka książek kulinarnych oraz przedsiębiorca – Elli Mills, a także aktorka Dakota Johnson. Tym razem każda z nich zamiast emanować seksapilem i pożądaniem, eksponuje swoją ambicję, siłę i osobowość. Historia o prawdziwych osobach i ich wartościach zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi– bycie kobietą #insideandout.

Ekskluzywność biustonoszy marki w nowatorski sposób przedstawia nowa kampania, która uchwyciła osobowości czterech inspirujących kobiet. Linie Intimissimi tworzone w hołdzie kobiecości bez względu na rozmiar czy kształt dowodzą temu, że każda kobieta może pozostać sobą, a dzięki umiejętnie dobranej bieliźnie czuć się w 100% pewnie ze swoim ciałem.

ZobaczSchowaj komentarze

Irina Shayk twarzą Intimissimi Every Wear Book

Włoska marka Intimissimi oraz ich piękna muza Irina Shayk rozpalają nasze zmysły prezentując Every Wear Book. Marka przekonuje nas, że niezależnie od pory dnia i okazji współczesne kobiety mogą wyglądać pięknie i kobieco oraz że prawdziwe piękno płynie nie z naszej powierzchowności, ale z wnętrza.

Irina Shayk twarzą Intimissimi Every Wear Book

Intimissimi Every Wear Book to pięknie zilustrowany poradnik, pokazujący jak materiały (m.in. jedwab, specjalna mieszanka jedwabiu i wełny, koronka, mikrofibra i kaszmir) wykorzystane w kolekcji zachowują się w kontakcie ze skórą. Produkty z linii Every Wear wykonano z niezwykłą starannością i dbałością o każdy szczegół. Znajdziemy w niej klasyczne topy, kamizelki czy dzianinowe bluzki, które nosić możemy w parze z bielizną.

Głównym hasłem kampanii jest #isideandout, które ma za zadanie celebrować kobiety, ich czar i piękno płynące z wnętrza. Irina Shayk przedstawiona w obiektywie młodego fotografa Rowana Papier, jest niezwykle naturalna. Efekt ten uzyskano korzystając z metody fotografii analogowej. Zdjęcia wykonano dodatkowo w naturalnym świetle, a ich retusz zmniejszono do minimum. Jak mówi sam fotograf, „Zdjęcia są szczere. Niosą za sobą spokój, który świetnie pasuje do konceptu stojącego za kolekcją – elementów, które można nosić zawsze, jak gdyby były drugą skórą” – podsumowuje artysta.

Lubimy!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.