O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Najnowsza kampania Intimissimi zdecydowanie zapiera dech w piersiach. Nie dość, że stworzył ją jeden z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie– Mario Testino, to jej bohaterkami zostały gwiazdy światowego formatu takie jak Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Dodatkowym atutem kampanii jest to, że modelki zamiast jedynie prezentować bieliznę, eksponować będą swoje niepowtarzalne kobiece osobowości, siłę i charakter.

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Marka Intimissimi wierzy w to, że styl kobiety odzwierciedla jej wyjątkową osobowość i unikalny sposób życia. Nowa kampania przedstawia niekonwencjonalne i świeże podejście do rzeczywistości, tym samym w ogóle nie prezentując bielizny na modelce. Gwiazdy zamiast tego pokażą nie tylko swoje twarze, ale zróżnicowane, osobiste osiągnięcia i wyjątkowe osobowości. Intimissimi udowadnia, że prawdziwe piękno wyłania się z kobiecej siły i charakteru.

Zachwyca nie tylko obsada, ale sam wykonawca sesji wizerunkowej. Mowa tutaj o Mario Testino– światowej sławy fotografie, reżyserze i dyrektorze kreatywnym, który miał niełatwe zadanie uwiecznienia czterech wspaniałych charakterów i wcielenia w życie niepowtarzalnej wizji marki. Jak twierdzi sam Testino, zachwycają nie tylko biorące udział w projekcie gwiazdy, ale samo wyzwanie, które rzuciło mu Intimissimi. Niecodziennie dostaje się bowiem propozycję stworzenia kampanii bielizny przy pomocy… całkowicie ubranych modelek.

Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.przyznał Testino.

Bohaterkami najnowszej kampanii są: wieloletnia muza marki – Irina Shayk, gwiazda tenisa Ana Ivanovic, autorka książek kulinarnych oraz przedsiębiorca – Elli Mills, a także aktorka Dakota Johnson. Tym razem każda z nich zamiast emanować seksapilem i pożądaniem, eksponuje swoją ambicję, siłę i osobowość. Historia o prawdziwych osobach i ich wartościach zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi– bycie kobietą #insideandout.

Ekskluzywność biustonoszy marki w nowatorski sposób przedstawia nowa kampania, która uchwyciła osobowości czterech inspirujących kobiet. Linie Intimissimi tworzone w hołdzie kobiecości bez względu na rozmiar czy kształt dowodzą temu, że każda kobieta może pozostać sobą, a dzięki umiejętnie dobranej bieliźnie czuć się w 100% pewnie ze swoim ciałem.

ZobaczSchowaj komentarze

Zjawiskowa kampania nowego zapachu Gucci Bloom

Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins – to właśnie je zobaczymy w  kampanii promującej pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci -Alessandro Michele. Zobaczcie te wyjątkowe i długo wyczekiwane zdjęcia!

Na ten zapach czekamy jak na żaden inny. Nie tylko dlatego, że szczególnie lubimy perfumy włoskiego domu mody, ale dlatego, że został stworzony przez samego Michele. „Bloom”, wykreowany wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych i wyszukanych składników, ale także pod względem wyglądu flakonu. Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza i kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach.


Od pamiętnego lansowania zapachu, które odbyło się w  Nowym Jorku nie słabną nasze emocje, a kampania, którą zobaczyliśmy na oficjalnym Instagramie Gucci dosłownie rozpaliła naszą wyobraźnię.  Seria marzycielskich zdjęć, przedstawia wspaniałą trójcę i muzy Michele: Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins stojące spokojnie w bujnym ogrodzie i trzymające w rękach piękny flakon w najmodniejszym, różowym kolorze.

Kampania, sfotografowana przez Glena Luchforda (ulubionego fotografa Alessandro Michele) w Nowym Jorku, została zainspirowana urbanistyką i tym, że zapach może być sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Michele dodaje, że jest ona „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.”

Na kolejnym zdjęciu widzimy butelkę Bloom, która leży obok Collins leżącej wśród bujnej trawy i różowych kwiatów, które idealnie pasują do koloru sukienki i samego flakonu.

Wszystko jest tu dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nas zdjęcia zachwyciły i uważamy, że to jedna z piękniejszych kampanii perfum w tym roku. Nie możemy doczekać się już samego zapachu, którego premiera już w sierpniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.