Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Wiedzieliście, że 80% kobiet z różnych części świata inspirują ujęcia obrazujące sukcesy innych przedstawicielek płci pięknej, a aż jedna trzecia pań nie może cieszyć się wyjątkowością chwili przez próbę stworzenia „zdjęcia idealnego”?  To właśnie między innymi te zaskakujące wyniki skłoniły PANDORĘ– markę, która od lat zachwyca swoją biżuterią, do stworzenia zupełnie innej niż wszystkie kampanii, pokazującej naturalne ujęcia kobiet, które cieszą się ze swoich sukcesów. Począwszy od tych najmniejszych związanych z życiem codziennym aż po te największe.

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Projekt nosi nazwę „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful), a jego idea powstała zaraz po ukazaniu się wyników badań, które przeprowadzono razem z 7000 kobietami z 8 krajów i 3 kontynentów. Jak się bowiem okazało, aż sześć razy więcej kobiet czerpie większą inspirację z naturalnych ujęć ukazujących codzienne sukcesy innych pań niż z pozowanych, czasami sztucznych selfie. Co więcej, badania wykazały także, że prawie połowa kobiet z całego świata dokumentuje i gromadzi codzienne, wyjątkowe dla nich momenty w swoich telefonach. Co jeszcze udało nam się dzięki nim dowiedzieć? Między innymi to, że aż jedna trzecia kobiet przez próbę zrobienia „idealnego” zdjęcia nie może w pełni cieszyć się wyjątkowością danej chwili, a trzy na cztery panie chciałyby móc bardziej doceniać codzienne, na pozór zwyczajne, a jednak wyjątkowe momenty swojego życia. Te wszystkie szokujące liczby i wnioski wyciągnięte z badań skłoniły markę PANDORA do zmiany swojego stylu fotografii i próby stworzenia czegoś kompletnie świeżego i spontanicznego.

Jak wyjaśnia Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu, wyniki badań tylko upewniły nas w tym, że w dzisiejszej, cyfrowej erze kobiety nie mają czasu żeby się zatrzymać i celebrować swoje codzienne zmagania i dokonania. PANDORA chce to zmienić i zainspirować panie do tego by nie przestawały zauważać wagi zarówno swoich małych jak i dużych osiągnięć.

Dodatkowo, marka aby jeszcze bardziej pobudzić kobiety do celebrowania swoich sukcesów i dzielenia się nimi z innymi zachęca do wzięcia w swoim konkursie. Zdjęcia opublikowane na Instagramie pod #DOSeeTheWonderful oraz z tagiem @theofficialpandora wezmą udział w konkursie na najbardziej autentyczną fotografię. Zwycięskie zdjęcie będzie można później podziwiać wraz z ujęciami trzech światowej sławy fotografek tworzące kampanię PANDORY, prezentującą prawdziwe portrety kobiet z różnych stron świata.

Kampania PANDORA „Odkrywaj Piękno” rusza już 31 sierpia 2017.

 

ZobaczSchowaj komentarze

#WANGSQUAD topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Po tym jak Alexander Wang wraz ze swoją jesienną kolekcją dosłownie wjechał imprezowym autobusem w okolicę Bushwick, teraz stawia na „no after-party”. Projektant właśnie ujawnił swoją najnowszą kampanię, w której rządzą Bella Hadid, Kendall Jenner i… moc seksapilu.

 

#WANGSQUAD  topless w jesiennej kampanii Alexandra Wanga

Mimo że sformułowanie „no after-party” wyraźnie wyklucza szansę na jakąkolwiek imprezę, Wang jak to Wang i tym razem łamie zasady. Po ciepło przyjętym pokazie jesiennej kolekcji podczas tegorocznego nowojorskiego Tygodnia Mody, amerykański projektant razem z fotografem Juergenem Tellerem oraz ulubionymi modelkami i celebrytkami zorganizował swój własny „afterek”… w postaci kampanii.

Ujęcia Belli Hadid, Kendall Jenner, Lexi Boling, Binx Walton i wielu, wielu innych młodych gwiazd są utrzymane w surowym, nietkniętym, a wręcz nonszalanckim klimacie, charakterystycznym zresztą dla twórczości Tellera. #WANGSQUAD pozuje topless w industrialnych wnętrzach, a całość sesji aż kipi seksapilem i zmysłowością.

Co więcej, projektant znany z bycia wyjątkowym party animal postanowił pozwolić sobie na odrobinę więcej. Jak się okazuje, przy każdym zamówieniu będzie można za darmo otrzymać upominek w formie imprezowych niezbędników– zapalniczek, otwieraczy do butelek czy kieliszków z nadrukowanymi zdjęciami pochodzącymi z najnowszej kampanii.
Czy to oznacza, że od teraz możemy chwalić się tym, że imprezowaliśmy z półnagą Bellą i Kendall?

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.