O.S.T.R. pierwszym polskim ambasadorem Hennessy

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera muzyków na całym świecie. Artyści związani z marką reprezentują takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. W Polsce Hennessy znalazło partnera, który idealnie uosabia globalne przesłanie marki Never stop. Never settle. – okazał się nim raper O.S.T.R.

Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych.

Współpraca Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca ma charakter długofalowy, a jej odsłony będą ujawniane w kolejnych miesiącach 2017 roku. Gratulujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie FridaMojis – emoji inspirowanie Fridą Kahlo. Bezbłędne!

Swoje emoji mają czołowi celebryci, jak Kim Kardashian czy Justin Bieber. Doczekały się ich też ikony, jak Andy Warhol czy David Bowie. W końcu przyszedł czas na malownicze ikony inspirowane nie mniej malowniczą postacią – Fridą Kahlo.

Poznajcie FridaMojis – emoji inspirowanie Fridą Kahlo. Bezbłędne!
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z polską metką: lipiec 2017

JUSTYNA CHRABELSKA

PLECAK
250 zł

MOYE

KOSZULA
490 zł

MOYE

FIGI
190 ZŁ

NATALIA SIEBUŁA

TOP
190 zł

KOPI

SPINKI
69 ZŁ

KOPI

KOLCZYKI
140 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.