O.S.T.R. pierwszym polskim ambasadorem Hennessy

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera muzyków na całym świecie. Artyści związani z marką reprezentują takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. W Polsce Hennessy znalazło partnera, który idealnie uosabia globalne przesłanie marki Never stop. Never settle. – okazał się nim raper O.S.T.R.

Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych.

Współpraca Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca ma charakter długofalowy, a jej odsłony będą ujawniane w kolejnych miesiącach 2017 roku. Gratulujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Powstał dżem o smaku prosecco!

Prosecco – albo je kochasz albo nienawidzisz (albo dwa w jednym). Jeśli mielibyśmy podać jeden typ alkoholu, na którego punkcie świat oszalał w 2017 roku to byłyby właśnie złote bąbelki, które dzisiaj możemy spotkać w zupełnie innych formach niż tradycyjnej, szklanej butelce. Były już lakiery do paznokci, ser, a nawet milkshake’i o smaku prosecco. Teraz przyszła pora na… dżem!

Zwykle na naszym portalu słowo „trend” odnosi się do branży mody, ale chyba nie będzie przesadą, jeśli tym razem zastosujemy je do świata alkoholi. Trudno zaprzeczyć temu, że popularność prosecco w ostatnich miesiącach osiągnęła apogeum, a lista produktów nawiązująca do bąbelkowego alkoholu wciąż się wydłuża. Przyznajemy, że niektóre z nich (ser?) może są nie końca trafione, ale dżem to zupełnie inna historia. Ten produkt może stać się konkurencją dla „kultowego” tosta z awokado, zastępując nasze ulubione guacamole.

Dżem prosecco jest produktem brytyjskiej firmy Jam & Tipple, która specjalizuje się w dość nietypowych rzeczach. W ich ofercie znajdziemy bowiem produkty o smaku ginu z tonikiem, piwa, mojito, a nawet… grzanego wina. Jeden słoik kosztuje 4,20 funtów, a więc około 20 zł. Możecie je kupić online i uwaga – dowożą do Polski!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.