Gabrielle, nowy zapach Chanel, już w drogeriach

Dom mody Chanel kazał nam długo czekać na nowe perfumy. Po 15-letniej przerwie doczekaliśmy się nie odświeżonej wersja już istniejącego zapachu, ale zupełnie nowej kompozycja stworzona przez Oliviera Polge. Perfumy Gabriell to hołd złożony samej Coco Chanel, które podobnie jak ona są wyrafinowane i bardzo luksusowe.  Od dziś możemy już je kupić.

Perfumy Gabrielle to jedna z najważniejszych premier w tym roku. Ten niezwykle kobiecy zapach powstały na cześć Coco Chanel, a właściwie Gabrielle Bonheur Chanel, której marka w tym roku poświęca wiele uwagi. Sama praca nad nad zapachem trwała 3 lata, a nad wyjątkową butelką, w której ukrywają się perfumy aż 5 lat!

 

Ale zacznijmy od samego zapachu. Wśród tych głównych akordów znalazły się ylang-ylang, kwiat pomarańczy, jaśmin i tuberoza. Ale poza nimi odnajdziemy tam także nuty mandarynki, grapefruit, czarna porzeczka, drzewa sandałowego i piżma. Białe kwiaty i cytrusy zdecydowanie dominują w tej kompozycji, którą doceni każda miłośniczka mocnych i wyraźnych zapachów. Zapach ten określa się mianem „abstrakcyjnego zapachu kwiatowego, i jest zupełnie różny od klasyków domu Chanel takich jak np. najsłynniejsze Chanel nr 5.   Jest intensywny, głęboki i bardzo kwiatowy, ale nie jest to zapach niszowy.

Tworząc go kreator zapachów Olivier Polge dołożył wszelkich starań aby powstał zapach na miarę XXI wieku i upodobań współczesnych kobiet. Stworzył zapach dla współczesnych buntowniczek, które chcą iść własną drogą i wiedzą czego chcą.

No. 5 opowiada o kobiecości i osiągnięciach. Mademoiselle cechował paradoks bycia wrażliwą i niezwyciężoną… a także niecierpliwąChcieliśmy stworzyć zapach, dla współczesnych kobiet. Zanim rozpoczęliśmy pracę nad perfumami przeprowadziliśmy wiele badań wśród kobiet, z których wyraźnie wynika, że nie chcą one być szufladkowane. Chcą żyć własnym życiem, chcą być sobą i kreować własną przyszłość” podsumowuje Christine Dagousset Global President of Fragrance and Beauty Chanel. 

Niezwykły jest nie tylko zapach, ale także butelka nad którą prace trwały aż 5 lat. Wykonana z niezwykle  cienkiego szkła butelka produkowana jest w Czechach. Kształtem nawiązuje do klasycznego flakonu. Ale dzięki użyciu tego cienkiego materiału przepuszcza ona mnóstwo światła, a płyn w niej zawarty zyskuje kolor złota i bursztynu, które dodaje mu jeszcze bardziej luksusowy charakter.

Jak pisaliśmy już kilkukrotnie na łamach Fashion Post, twarzą zapachu jest Kristen Stewart, którą możemy oglądać w dynamicznym klipie reklamującym zapach w reżyserii genialnego młodego brytyjski artysta Ringan Ledwidge

Światowa premiera perfum odbyła się w paryskim Palais de Tokyo. A nasza polska w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, na której mieliśmy przyjemność gościć.

Dziś zapach trafił do sprzedaży. My jesteśmy w nim zakochane!

  • Niestety do mnie nowa kompozycja marki nie trafia. Tak samo jak jej kampania reklamowa czy ambasadorka zapachu -aktorka Kristen Stewart.Zapach jest zbyt nowoczesny, mało charyzmatyczny. Reklamy z Kristen tez do mnie nie przemawiają – ta osoba zupełnie nie pasuje mi do tej szacownej i luksusowej marki z ogromną tradycją.

ZobaczSchowaj komentarze

To nie żart. Powstają perfumy o zapachu Nutelli

News idealny na dziś, bo co może szybciej i skuteczniej poprawi nastrój kiedy śnieg na ulicach, jeśli nie ulubiony słodycz? Dla tych z was, którzy szczególnie kochają Nutellę mamy wspaniałą wiadomość. Powstają perfumy o zapachu tego pysznego orzechowo – czekoladowego kremu.

Pomysłowość w komponowaniu zapachy, nie zna granic. W poszukiwaniu nietypowych kompozycji – twórcy zapachów zaglądają wszędzie, m.in do kuchni. Perfumy o zapachu grillowanego mięsa (Burger King Flame), zapachu pleśniowego sera (perfumy Stilton), bekonu (Farginnay Bacon), czy chleba (Demeter Fragrance Library) to przykłady na to, że żywność można zamknąć w butelce i sparwić by stała się perfumami.  Do galerii osobliwych zapachów dołączą wkrótce perfumy o zapachu Nutelli. Znany artysta Paul Fuentes, prezezntujący na swoim instagramowym koncie innowacyjne projekty, pokazał ostatnio flakon perfumu o zapachu popularnego czekoladowego kremu.

My raczej nie chciałybyśmy pachnieć czekoladą. Ale to kwestia gustu – miłośniczkom słodkich zapachów mogą przypaść do gustu.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności