Pierwszy w historii rozświetlacz Gucci!

Gucci to obecnie chyba najgorętsza luksusowa marka na świecie, także jeśli chodzi o kosmetyki, które słusznie budzą taki sam zachwyt, jak projekty Alessandro Michele. Teraz do bogatej linii kolorowych produktów do makijażu dołączył pierwszy w historii rozświetlacz, który jest tak piękny, że chciałybyśmy go mieć w swojej kolekcji!

Może dla wielu z was będzie zaskoczeniem fakt, że Gucci w sektorze beauty poza dobrze znanymi w Polsce perfumami posiada także linię kosmetyków do makijażu. Pierwsze produkty powstały w 2014 roku, kiedy to ówczesna dyrektor kreatywna Gucci – Frida Giannini, połączyła swoje siły z guru makijażu Pat McGrath. Efektem tej współpracy była pełna linia kosmetyków do makijażu, które zapakowane były w piękne eleganckie czarno złote etui sygnowane podwójnym G oraz z tłoczonym wzorem. Niestety, póki co nie są on dostępne w Polsce.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Teraz do cieni, podkładów i szminek dołączył nowy produkt, czyli pierwszy w historii rozświetlacz mieszczący się wewnątrz czarnej lakierowanej obudowy (z magnetycznym zamknięciem) i o iście obłędnym kolorze. W samym sercu produktu mieści się laserowo wycięty motyl. Produkt pojawi się w sprzedaży w limitowanej edycji, co z pewnością jeszcze bardziej podbije zainteresowanie ze strony wszystkich fanatyczek make-upu.

To jednak nie wszystko. Mimo, że sam wzór z motywem motyla jest z pewnością oszałamiającym estetycznym dotykiem to nie wszystko. Rozświetlacz łączą w sobie bowiem więcej niż jeden kolor. Dzięki temu zabiegowi,  skrzydła motyla zatopione w rozświetlaczu- mienią się różnymi kolorami złota, brzoskwini aż po róż, w zależności od tego, jak pada na nie światło.
Jesteśmy pewne, że będzie to jeden z najbardziej instafriendly kosmetyków w tym roku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci rezygnuje z futer!

Pora na dobre pożegnać się z wyściełanymi futrem loafersami, które od kilku sezonów podbijają świat mody. Gucci zostało bowiem właśnie kolejną marką luksusową, która rezygnuje z wykorzystywania w swoich kolekcjach futer i stawia na nowe, zrównoważone podejście. O tej decyzji, a także nowej polityce, która w życie wejdzie już od kolejnego sezonu, poinformował CEO domu mody, Marco Bizzarri podczas wczorajszego panelu dyskusyjnego na London College of Fashion.

Poszerza nam się grono marek luksusowych, które oficjalnie rezygnują ze stosowania w swoich kolekcjach naturalnych futer. Do najbardziej chyba zawziętej w branży ekolożki, czyli Stelli McCartney, oraz Armaniego i Ralpha Laurena, dołączyło właśnie Gucci, które swoją decyzję wcieli w życie już od najbliższego sezonu wiosna-lato 2018. Pora więc na dobre pożegnać się z kultowymi, wyściełanymi futerkiem loafersami, futrzanymi płaszczami czy akcesoriami. To bardzo istotna decyzja, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, jak potężną marką jest Gucci i jaki wpływ wywiera na globalną scenę mody. Nic więc dziwnego, że specjaliści już teraz spekulują, że w ślad za włoskim domem mody już niedługo mogą pójść kolejne.

Decyzja Gucci o rezygnacji z naturalnych futer jest jednak tak naprawdę jedynie częścią znacznie większego planu, jaki podczas wczorajszego wystąpienia na London College of Fashio ogłosił CEO marki, Marco Bizzarri. Dziesięcioletni plan zrównoważonego rozwoju, występujący pod nazwą „Culture of Purpose” zakładać będzie także dołączenie do Fur Free Alliance, czyli międzynarodowej koalicji walczącej z okrucieństwem, z jakim spotykają się zwierzęta dzikie i hodowlane, a także wzmocnienie długoletniego partnerstwa z LAV – powstałą w 1977 roku włoską organizacją, oraz The Humane Society. To także do tych organizacji trafi dochód ze sprzedaży wszystkich futrzanych ubrań i akcesoriów, jakie Gucci będzie miało w swojej ofercie do rozpoczęcia sezonu wiosna-lato 2018.

Brawo!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.