Pierwszy w historii rozświetlacz Gucci!

Gucci to obecnie chyba najgorętsza luksusowa marka na świecie, także jeśli chodzi o kosmetyki, które słusznie budzą taki sam zachwyt, jak projekty Alessandro Michele. Teraz do bogatej linii kolorowych produktów do makijażu dołączył pierwszy w historii rozświetlacz, który jest tak piękny, że chciałybyśmy go mieć w swojej kolekcji!

Może dla wielu z was będzie zaskoczeniem fakt, że Gucci w sektorze beauty poza dobrze znanymi w Polsce perfumami posiada także linię kosmetyków do makijażu. Pierwsze produkty powstały w 2014 roku, kiedy to ówczesna dyrektor kreatywna Gucci – Frida Giannini, połączyła swoje siły z guru makijażu Pat McGrath. Efektem tej współpracy była pełna linia kosmetyków do makijażu, które zapakowane były w piękne eleganckie czarno złote etui sygnowane podwójnym G oraz z tłoczonym wzorem. Niestety, póki co nie są on dostępne w Polsce.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Teraz do cieni, podkładów i szminek dołączył nowy produkt, czyli pierwszy w historii rozświetlacz mieszczący się wewnątrz czarnej lakierowanej obudowy (z magnetycznym zamknięciem) i o iście obłędnym kolorze. W samym sercu produktu mieści się laserowo wycięty motyl. Produkt pojawi się w sprzedaży w limitowanej edycji, co z pewnością jeszcze bardziej podbije zainteresowanie ze strony wszystkich fanatyczek make-upu.

To jednak nie wszystko. Mimo, że sam wzór z motywem motyla jest z pewnością oszałamiającym estetycznym dotykiem to nie wszystko. Rozświetlacz łączą w sobie bowiem więcej niż jeden kolor. Dzięki temu zabiegowi,  skrzydła motyla zatopione w rozświetlaczu- mienią się różnymi kolorami złota, brzoskwini aż po róż, w zależności od tego, jak pada na nie światło.
Jesteśmy pewne, że będzie to jeden z najbardziej instafriendly kosmetyków w tym roku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Karl Lagerfeld zaprojektuje kolekcje kolorowych kosmetyków!

Karl Lagerfeld połączył siły z australijską marka ModelCo, a dzięki tej współpracy powstanie limitowana kolekcja kolorowych kosmetyków! Niestety jej efekty poznany dopiero na początku 2018 roku, ale chyba warto poczekać na to, co tym razem wymyślił wszędobylski projektant.

Projektant ikona, który w świecie mody osiągnął już wszystko, tym razem postanowił podbić świat beauty. Jego kolekcja stworzona we współpracy z australijska marką ModelCo ma ujrzeć światło dzienne w 2018 roku. Współpraca z taką ikoną jak Karl, jest przełomem dla australijskiej marki znanej z kosmetyków samoopalających, produktów do pielęgnacji skóry i makijażu. Wiemy już, że kolekcja w wersji limitowanej dostępna będzie dopiero na początku roku 2018 i na dzień dzisiejszy nie wiadomo jakie kosmetyki się w niej znajdą.

Kolekcja Karl Lagerfeld + ModelCo, oparta na motywie o wdzięcznej nazwie „Illuminated Beauty”, będzie dostępna na całym świecie. Dyrektor generalny firmy Karla Lagerfelda powiedział portalowi WWD, że dzięki tej współpracy może ona zaoferować klientom coś nowego i cieszy się z możliwości przekształcenia wizji i estetyki projektanta na stworzenie unikalnych kosmetyków. Dodał także, że cieszy się na tę współpracę, bo stworzy ona możliwość połączenia DN brandu z nowatorskimi produktami kosmetycznymi. Shelley Sullivan, założycielka i dyrektor ModelCo, twierdzi zaś, że ​​jest zaszczycona współpracą z Lagerfeldem. „Ta świetna i bardzo pożądana kolekcjonerska kolekcja połączy nasze innowacyjne technologiczne formuły i wysokiej jakości produkty z niepowtarzalną, artystyczną estetyką Karl Lagerfeld, która jest wyrafinowana i nowoczesna”, powiedziała.

ModelCo – marka w ogóle albo bardzo słabo rozpoznawalna w Polsce (bo jej kosmetyki są u nas niedostępne) została założona przez Sullivan w 2002 r. w Sidney. Na świecie znana jest z kolorowych kosmetyków, ale także tych do pielęgnacji skóry i produktów do opalania w tym kultowego Tan Airbrush In A Can, który sprzedaje się co 36 sekund! Poniżej założycielka marki w towarzystwie ich kultowego produktu.

Marka ma też swoje sławne ambasadorki, m.in. Elle Macpherson, Rosie Huntington-Whiteley i, ostatnio, Hailey Baldwin.

Będziemy was na bieżąco informować o postępach w projektowaniu, bo same nie możemy się doczekać finalnego efektu!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.