Nowy, luksusowy smak Kit Kata

Dzięki japońskiemu cukiernikowi słynny batonik Kit Kat dostał nowe, bogate i niepowtarzalne wnętrze inspirowane najtrudniejszym do wykonania deserem świata. Wygląda i na pewno smakuje nieziemsko. Nam na samą myśl cieknie ślinka.

W Kraju Kwitnącej Wiśnie batoniki Kit Kat są bardzo popularne. Kupicie je w każdym supermarkecie, automacie na dworcu, a nawet dostaniecie jako deser w prezencie w niektórych restauracjach. Nie dziwi więc nas to, że właśnie tu powstają kolejne wariacje smakowe tego batonika. Po tych o smaku japońskiego sake, pokrytych płatkami 24 karatowego złota czy o smaku sushi przyszedł czas na nadzienie z najtrudniejszym deserem świata czyli czekoladowym fondantem.

Za nowy smak odpowiada japoński szef cukiernictwa Yasumasa Takagi, który nad pomysłem pracował ponad rok. Wszystko po to, by stworzyć fondant po pierwsze o odpowiedniej teksturze i by idealnie zrównoważyć słodycz nadzienia z innymi składnikami batonika, który jak wiemy do wytrawnych nie należy.

Zestaw Gateau Mignon Kit Kat został wydany w związku z ponownym otwarciem flagowego butiku Kit Kat w dzielnicy Ginza w Tokio – a słynny batonik będzie dostępny w sprzedaży tylko tu.

Kit Kat Chocolatory Gateau Mignon będzie pakowany w pudełeczka po trzy lub sześć sztuk i będzie kosztował od 13 do 26 dolarów. Cukiernia przewidziała także niespodzianki dla pierwszych 85 klientów. Szczęśliwcy, którym uda się kupić jako pierwszym pudełeczko tych wyjątkowych słodyczy, dostaną w prezencie kawałek, pysznego czekoladowe tortu, który jest nadzieniem nowego batonika.

Jeśli nie wybraliście jeszcze wakacyjnej destynacji to może ta informacja pomoże wam zdecydować gdzie pojechać. My już pakujemy walizki!

ZobaczSchowaj komentarze

5 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Tym razem gwiazdy kampanii Net-a-porter wybrały się w jesienną podróż do Paryża, gdzie fotografował je Gregory Harris, a stylizowała Morgana Pilcher. Najnowszy spot reklamowy giganta e-commerce’u prezentuje pięć najważniejszych trendów, jakie będziemy nosić  w nadchodzącym sezonie– ciemne kwiatowe printy, odważne kolory, garnitury, ubrania w stylu „cozy” oraz „disco glam”.

Modelki zaangażowane do kampanii, czyli Luna Bijl, Mayowa Nicholas, Jing Wen i Radhika Nair pozują na ulicach francuskiej stolicy ubrane w stylizacje kultowych marek takich jak Balenciaga, Gucci oraz Calvin Klein, ale nie tylko. Twarze najnowszego spotu pojawiają się także w ubraniach pochodzących od obiecujących, dość nowych na rynku marek– między innymi od polskiej projektantki Magdy Butrym czy Brytyjki, Emilii Wickstead.

Szefowa Net-a-Porter– Alison Loehnis wspólnie z detalistą męskiego odpowiednika platformy, Mr Porter twierdzą, że kampania wystylizowana jest tak, aby odzwierciedlała potrzeby klienta podążającego za modą i na własny sposób interpretującego trendy. Takiego, który pragnie wypróbować ubrania gotowe do noszenia od różnych projektantów, ale także dopełnić całą swoją stylizację za pomocą dodatków– butów, torebek i biżuterii.
Patrząc na spot i wykorzystane w nim stylizacje stwierdzamy jedno: jesień w modzie zapowiada się naprawdę ekscytująco!
ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.