Concept store Glossier wygląda jak wielki pokój luster

W tym sklepie można się poczuć jak w pokoju luster w wesołym miasteczku, albo w teatrze. A to za sprawą nieskończonej ilości luster, ukrytych w ścianach paneli i czerwonych kurtyn.  Zobaczcie jak wygląda w środku concept store najbardziej hot obecnie marki beaty na świecie.

O marce Glossier było głośno zanim powstała i emocje związane z jej produktami wciąż nie stygną. Glossier kultowa marka do pielęgnacji twarzy i ciała w przyjaznym dla milenium opakowaniem ogłosiła, że w październiku postanawiał rozszerzyć portfolio swoich . I  jak zapowiedziało tak zrobiła. I nareszcie pojawiły się pierwsze perfumy „Glossier You”.  

Z tej okazji w niedzielę w Nowym Jorku Glossier otworzył concept store specjalnie poświęcony nowym perfumom. Sklep znajduje się przy 123 Lafayette Street i zobaczycie go już z daleka bo w jest czerwony. Kiedy już tam dotrzecie w środku czeka na was niespodzianka – nieskończona ilość luster i ukryte przesuwane półki w ścianach, do których klienci mogą zbliżyć rękę by zostać popsikanym nowym zapachem Glossier.

Przestrzeń ozdobiona jest czerwonym, mięsistymi zasłonami i purpurowym dywanem. Całość odzwierciedla zainteresowania Emily Weiss (założycielki firmy) teatrem i sztuką performance.  

 

Post udostępniony przez 🦂 (@senorita)

Fani Glossier będą mogli kupić debiutancki zapach w tym wyjątkowym sklepie do 31 grudnia. Ale bez obaw, jeśli nie uda Ci się wyruszyć w podróż do Wielkiego Jabłka do końca roku by odwiedzić ten niezwykły sklep, zapach będzie nadal dostępny w sprzedaży online.

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci Bloom: zapach, od którego można się uzależnić!

Po długim oczekiwaniu nareszcie jest: nowy zapach marki Gucci i jednocześnie pierwszy stworzony przez dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody –Alessandro Michele. Miałyśmy okazję na własnej skórze przetestować, jak pachnie. Jesteście ciekawe naszych wrażeń?

Nowa kompozycja Gucci dołączyła tym samym do takich zapachów jak Guilty, Bamboo, Flora i Gucci by Gucci. Jednak Bloom, stworzony przez Alessandro Michele wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych jak i wyszukanych składników, które weszły w jego skład.

Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w najmodniejszym kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin sambac, tuberoza, kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach, chiński wiciokrzew i Rangoon creeper, czyli egzotyczna roślina o przepięknych kwiatach, która po raz pierwszy została używa w perfumiarstwie!  Zapach jest ciepły i bardzo kwiatowy. Jeśli w perfumach cenicie kompozycje białych kwiatów, a szczególnie lubicie jaśmin, to pokochacie ten zapach.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Bloom jest dość intensywny i długo utrzymuje się na skórze. Na początku jest bardzo kwiatowy – świetnie wyczuwalny jest wtedy absolut tuberozy, połączonej z absolutem naturalnego jaśminu. Z czasem łagodnieje i traci na intensywności i  staje się lekko pudrowy, ale zarazem głęboki. Zapach określany jest mianem „elissir di fiore” , czyli esencji kwiatowej. Tym samym Alessandro i Alberto postanowili powrócić do włoskiej sztuki perfumiarskiej i do naturalnych kwiatów.  Michele dodaje, że zapach jest „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.” Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem.

Zapach jest zmysłowy, elegancki i uwodzicielski. Doskonale dopełnia wieczorowe kreacje m.in takie jakie miała na sobie Dakota Johnson podczas premiery zapachu w Nowym Jorku. Te z nas, które lubią pachnieć intensywnie i nie boją się mocnych zapachów noszonych przez cały dzień mogą spryskać się nim już od samego rana.

Zapach z miejsca nas urzekł, choć nie wszystkie przepadamy za kwiatowymi kompozycjami. Będziemy nosić go z przyjemnością kiedy zrobi się chłodniej. Otula jak kaszmirowy szal, trudno więc nam wyobrazić sobie lepszą kompozycję na zbliżającą się jesień.

Bloom jest już dostępny w perfumeriach Douglas w trzech pojemnościach do wyboru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.