Nowości od Diora!

Doskonała kolorówka Diora wzbogaciła się o dwa nowe fluidy. Marka, która zdobyła doświadczenie w kreowaniu idealnego odcienia podkładu malując modelki o wszystkich kolorach skóry podczas niezliczonych pokazów mody do kupna podkładów zachęca twarzą prześlicznej aktorki. Sprawdźcie szczegóły!

Diorskin Forever Perfect Cushion

Pochodząca z Azji poduszeczka z gąbki nasączona jest lekkim, matowym podkładem, który nie tylko kryje niedoskonałości i zaczerwienienia, ale też dba o skórę. Regularnie stosowany podkład ma też właściwości zmniejszające widoczność porów skóry. Makijaż jest niezawodny i nie zmienia koloru przez cały dzień.

Diorskin Forever Fluide

Podkład, który doskonale znacie z lekkiego ale trwałego krycia i półmatowego efektu wzbogacił się o 4 nowe odcienie. Teraz będzie można dopasować kolor podkładu do odcienia karnacji z iście szwajcarską precyzją.

Swojej urody kampanii reklamowej tych dwóch produktów użycza utalentowana i piękna aktorka Natalie Portman.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Dior wiosna-lato 2017: feministyczna, ale czy udana?

We wrześniu, podczas paryskiego tygodnia mody, Maria Grazia Chiuri zaprezentowała nam swoją pierwszą kolekcję dla domu mody Dior. Była ona sporym zaskoczeniem, chociażby ze względu na pojawienie się w niej stylizacji z białymi t-shirtami, na których umieszczono feministyczne hasła. Teraz projektantka pokazuje kampanię na sezon wiosna-lato 2017, która także inauguruje nowy rozdział w historii marki. Czy to  jednak właściwy kierunek zmian?

Kampania Dior wiosna-lato 2017: feministyczna, ale czy udana?

Bohaterkami kampanii są siostry Ruth i May Bell. Tak samo jak ostatni pokaz mody miał pokazać nowoczesnego ducha marki, tak i tym razem to zadanie ma spełniać kampania. Zadziorne modelki uosabiają nowy wizerunek Diora – kobiety, która jest świadoma swoich praw, jest aktywną feministką, która chce zabierać głos w ważnych dla niej sprawach. Ta odważna wizja Marii Grazii Chiuri jest zupełną nowością. Po barokowym Johnie Galliano i ultra kobiecej elegancji Rafa Simonsa, Dior postanowił podjąć ryzyko i w pewien sposób „wyczyścić” stylistykę francuskiej marki.

Sesję zdjęciową wykonała Brigitte Lacombe, która na swoim koncie ma kadry z wielu planów filmowych, życia sław i polityków oraz gwiazd Hollywood. Przed jej obiektywem stawali: Kate Winslet, Leonadro DiCaprio, Barrack Obama, Bob Dylan i Nelson Mandela. Ta znana 65-letnia fotografka, w sesji dla francuskiego domu mody pokazała delikatne koronki i tiule, a także otulające skóry i wełny na zupełnie białym tle. Skupiła się na buntowniczym spojrzeniu dziewczyn i społecznym przekazie.

Naszym zdaniem rynek szybko zweryfikuje czy taka wizja Diora będzie atrakcyjna na klientek przywiązanych do nawiązań do pracy samego Christiana. Marka pewna swojej decyzji, dumnie zapowiada, że to jedynie początek większego projektu zatytułowanego „The Women Behind The Lens”,  który ma się skupić na kobiecie i w którym mają brać udział kobiety. Bardzo pochwalamy promowanie pracy kobiet i ich solidaryzowanie się w branży mody, jest to wręcz obecnie bardzo potrzebne i pożądane. Jednocześnie uważamy, że zupełne odcinanie się od dziedzictwa marki, może nie wyjść Diorowi na dobre. Kto powiedział, że feministki nie mogą nosić falban?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.