Nowości kosmetyczne stycznia!

Styczeń już za nami, więc jak co miesiąc, przyglądamy się kosmetycznym premierom. Ponieważ karnawał trwa w najlepsze w naszym rankingu nie mogło zabraknąć zarówno kosmetyków dbającym o kondycję naszej skóry, tak by śmiałe dekolty w karnawałowych sukienkach wyglądały jeszcze piękniejsze,  a mini spódniczki odsłaniały doskonale zadbane nogi.  Ale nie zapomnieliśmy o makijażu. Na oku pojawił się super błysk dzięki cieniom Smashbox, rzęsy maksymalne wydłużał i podkręcał tusz Clinique, a usta rozpieszczały balsamy Diora, a koloru nadawały im  szminki i konturówki z kolekcji Gigi Hadid dla Maybelline.

Bombelkowa  pielęgnacja od marki prosto z Hollywood 

 

Coś dla miłośniczek innowacyjnych kosmetycznych rozwiązań – musująca maseczka Black Bamboo od Glamglow. Kosmetyk dokładnie oczyszcza twarz z pozostałości makijażu i wygładza pory i to w zaledwie trzy minuty!  Wyprodukowana w Korei maseczka została nasycona węglem drzewnym i niezwykle skutecznym musującym kompleksem oczyszczającym zawierającym opatentowaną przez GLAMGLOW technologię TEAOXI (R) na bazie zielonej herbaty oraz aminokwas L-argininę. Trójwymiarowe mikrobąbelki pienią się we wszystkich kierunkach rozpuszczając brud i pozostałości makijażu oraz dogłębnie oczyszczając skórę. Delikatnie musujące doznania, które zapewnia maseczka pobudzają cerę, a świeży cytrusowy zapach – zmysły!

 

Nowa formuła kultowego suchego olejku NUXE

Kultowy suchy olejek Huile Prodigieuse zyskał nową, jeszcze bardziej nawilżającą formułę. Jego nowa odsłona jest kojąca pieszczota dla każdej suchej i szorstkiej skóry. W nowej formule olejku zwiększono stężenia cennych olejków roślinnych, (zwłaszcza olejku Macadamia, który łatwo stapia się ze skórą) dzięki czemu ten cudowny produkt naprawia warstwę hydrolipidową naskórka i pozostawia skórę gładką jak satyna. Pomimo, że formułę wzbogacona o potężny antyoksydant  –  witaminę E, to w dalszym ciągu nasz ukochany olejek pozostaje naturalny i składa się w 98,1% z naturalnych, organicznych składników.

Pielęgnacja dla leniuszków, czyli Slim Design od Elancyl na noc

Slim Design to prawdziwy sprzymierzeniec sylwetki. Aktywuje spalanie tłuszczy podczas naszego snu i działa w 4 wymiarach. Wszystko po to by jeszcze intensywniej wygładzić nierówności. Formułę kosmetyku wzbogacono w olejek carthame, który sprawia że Slim Design Noc nawilża i odżywia skórę, a bogata konystencja produktu, przyjemna w aplikacji, dodatkowo ułatwia wykonanie masażu. Unikalne połączenie wyciągu z Cekropii i Kofeiny pobudza proces spalania tłuszczu i redukuje cellulit. Wyciąg z młodych pędów jabłoni ogranicza magazynowanie tłuszczu, a wyciąg z pieprzu syczuańskiego zapobiega jego nawrotom sprzyjając utrzymaniu szczupłej sylwetki. Dla widocznego i szybkiego efektu warto stosować preparat codziennie wieczorem, według metody opracowanej przez zawodowego fizjoterapeutę, opisanej wewnątrz opakowania.

Soperfood dla skóry, czyli kosmetyki do pielęgnacji skóry nowej marki Youth To The People

Zdrowo się odżywiacie, jecie produkty nieprzetworzone bez konserwantów. Jeśli tak to pokochacie nową markę na polskim rynku –  Youth To The People. Jej jednym prostym założeniem a jednocześnie mottem jest: Składniki, którymi oczyszczasz i nawilżasz skórę powinny pochodzić z natury, aby jeszcze mocniej nie narażać skóry na działanie szkodliwych substancji chemicznych. Youth To The People łączy najlepszej jakości naturalne składniki z nauką – metoda tłoczenia na zimno, delikatne konserwanty, precyzyjna formuła oraz opakowania przyjazne środowisku w połączeniu z najnowszą technologią dają skórze naturalny zastrzyk energii i nawilżenia! Nas urzekł  wielofunkcyjny, lekki krem do twarzy z jarmużem, szpinakiem, zieloną herbatą i kwasem hialuronowym, który świetnie nawilża skórę.

 

Efekt push up na rzęsach dzięki tuszowi High Impact™ Lash Elevating Mascara 

Dzięki nowemu tuszowi do rzęs High Impact Lash Elevating Mascara, możemy zapomnieć o zalotce. Nowy tusz , jest lekki niczym mus, który unosi i podkręca rzęsy bez ich obciążania.  Innowacyjne polimery nadają rzęsom podkręcony kształt i utrzymują je przez cały dzień, zapobiegając ich opadaniu. A odżywiający olejek Mamey (który jest doskonałym źródłem witaminy B6 i witaminy C), zawarty w formule – sprawia, że rzęsy są zdrowe, miękkie w dotyku i przestają się łamać. Nie bez znaczenia dla efektu push up na rzęsach jest także zwężająca się szczoteczka, która pokrywa tuszem każdą rzęsę i umożliwia zbudowanie objętości, a rzęsy są idealnie rozdzielone i wyraziste.

 

Podkreślający kolor balsam do ust prosto zza kulis pokazów mody!

 

Dior Lip Glow powstał w 2009 roku i był pierwszym błyszczykiem marki Dior, który łączył w sobie cechy i zalety koloryzującego tuszu i nawilżającego balsamu. Ten nieodzowny atrybut modelek urósł do rangi niezastąpionego narzędzia wizażystów Dior pracujących za kulisami pokazów mody, gdzie moda spotyka się z urodą. „Dior Lip Glow, to znacznie więcej niż balsam do ust. Na stałe wszedł do codziennego rytuału kobiet, spełniając potrzebę profesjonalnej pielęgnacji i makijażu. Intuicyjna aplikacja sprawia, że do nałożenia nie potrzeba lusterka, a indywidualnie dobrany odcień zapewnia subtelny efekt odświeżenia.” wyjaśnia Peter Philips

Super trio, czyli PHOTO EDIT EYE SHADOW od Smashbox

Stworzone przez profesjonalistów trio, nadaje oczom hipnotyzujące spojrzenie. Te wygodne, przenośne palety są dostępne w wielu odcieniach. Zarówno neutralnych jak i pełnych najmodniejszych odcieni. Łatwe w łączeniu, bogate w pigment formuły zostały stworzone przez ekspertów Smashbox w wielu wersjach kolorystycznych. To palety, które wyrównują koloryt skóry i nadają oczom wyrazisty kontur. Stworzenie widowiskowego looku nigdy nie było tak efektowne – i proste….

ZobaczSchowaj komentarze

Finał 9. edycji konkursu FDA dla młodych projektantów

Po wielu tygodniach ciężkiej pracy, stresu i nieprzespanych nocy, młodzi polscy projektanci doczekali się rozdania nagród w 9. edycji konkursu Fashion Designer Awards. Po zaprezentowaniu wszystkich kolekcji, dziesiątka finalistów usłyszała werdykt jurorów.

23 kwietnia w warszawskim Studio LAS odbył się już po raz 9. finał prestiżowego konkursu autorstwa Joanny Sokołowskiej-Pronobis, dla młodych projektantów – Fashion Designer Awards. W zeszłym roku tematem przewodnim konkursu był kolor. Motyw przewodni, „Tribute to colours”, był dobrą okazją do zaprezentowania swojego autorskiego spojrzenia na barwy, ich ciekawe łączenie oraz sporą dawkę nowatorskich rozwiązań. Tegoroczna, 9. edycja została zdominowana przez ekologię.

„Zaskoczyły mnie opowieści o czystości natury odwołujące się do czasów PRL-u, ale również mroczne opowieści z krainy wiatrów, głęboka czerń, a nawet embriony. Zwracałam szczególną uwagę na konstrukcje i dobre szycie, ale również na sposób łączenia tkanin”- przyznała Joanna Horodyńska.

„Tegoroczni finaliści musieli zmierzyć się z trudnym i wymagającym tematem. Oczekiwałam minimalizmu, a spotkałam się z ekstrawagancją, co nie do końca mnie przekonuje, zresztą Jan Machulski uczył mnie, że mniej znaczy więcej. Modę oceniam przez pryzmat jej użyteczności, biorąc pod uwagę takie elementy, jak szlachetność materiałów, dopasowaną, kobiecą konstrukcję i fakt, czy dany projekt mogłabym założyć na wielkie wyjście” – przyznała Marieta Żukowska.
Jurorzy i finaliści konkursu FDA.

Jurorzy FDA

Kolekcje finalistów oceniało jury pod przewodnictwem Artema Klimchuka, ukraińskiego projektanta, który jednocześnie był gościem specjalnym gali. W zacnym gronie jurorów znaleźli się m.in: Tomasz Ossoliński, Agnieszka Maciejak, Gosia Baczyńska, duet Bizuu, Joanna Horodyńska, Dorota Williams, Tamara Perea Gonzalez, Mikołaj Komar, Maryna Tomaszewska, Marieta Żukowska , Karolina Gorczyca, Andrzej Foder i Joanna Sokołowska-Pronobis.

9. edycję FDA wygrała Celina Wesołowska, która pokonała ponad 270 uczestników i zgarnęła imponującą pulę nagród! Jej kolekcja wpisuje się w ekologiczne rozumienie mody dzięki wykorzystaniu naturalnych materiałów, w tym denimu i wełny, ale również dzięki bezpośredniemu nawiązaniu do natury wprost z głębin oceanu. Na uznanie zasługuje również ciekawa konstrukcja i kolorowe motywy filcowe własnoręcznie robione przez projektantkę.
Zwyciężczyni otrzymała imponującą pulę nagród, m.in.: staż w atelier Artema Klimchuka w Kijowie, udział w International Young Designers Contest w Kijowie, gdzie spotkają się młodzi projektanci z Europy Środowo-Wschodniej, laureaci konkursów w swoich krajach, 15 tys. złotych od partnera edukacyjnego MSKPU, pełne 2.5 letnie stypendium w MSKPU, wyjazd na Premier Vision do Paryża z Partnerem Strategicznym Microsoft Surface oraz kurs projektowania w Shaanxi Polytechnic Institute w Chinach.

II. miejsce zajął Sebastian Gąsienica Łuszczek, który dostał zaproszenie na staż w Bizuu, nagrodę od fashionpost.pl oraz roczne stypendium w MSKPKU. Jego kolekcja zachwyciła Artema Klimchuka, która również zaprosił go na staż w swoim atelier w Kijowie, a Volodymyr Nechiporuk, producent Ukrainian FW do udziału w International Young Designers Contest.

Małgorzata Sobota została trzecią laureatką konkursu i za uplasowanie się na III miejscu otrzymała roczne stypendium w MSKPU. Nagrodę specjalną, staż w atelier Gosi Baczyńskiej otrzymała Magdalena Kurnicka, jak również specjalne wyróżnienie od cojestgrane24.pl .
Sonia Hensler była autorką grafik , które stworzyły niepowtarzalny klimat widowiska.

Wielu znanych gości podziwiało projekty młodych projektantów, m.in.: Paulina Chruściel, Olga Bończyk, Agnieszka Wosińska, Aleksandra Hamkało, Monika Mrozowska, Karina Kunkiewicz, Joanna Osyda, Sylwia Nowak, Magda Antosiewicz, Joanna Majstrak, Tomasz Ciachorowski, Anna Lucińska, Ewa Szabatin, Aneta i Jan Kuroniowie, Agata Biernat, Karolina Pilarczyk, Tomasz Jacyków, Dorota Goldpoint, Anna Puślecka, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki.

Laureaci: Volodymyr Nechiporuk (Ukraina FW), Artem Klimchuk (przewodniczący jury), Joanna Sokolowska-Pronobis i laureaci FDA: Sebastian Gasienica-Luszczek, Malgorzata Sobota i Celina Wesołowska. Konkurs Fashion Designer Awards jest konkursem, który z założenia ma kształtować przyszłość polskiej branży mody i z tego powodu stawiane są wobec niego dosyć wysokie wymagania. Jego zadaniem jest wyłanianie młodych talentów oraz prezentowanie ich prac przed opiniotwórczym środowiskiem. Mam jednak nadzieję, że zwycięzcy dobrze wykorzystają otrzymane nagrody oraz staże, a zdobyte doświadczenie zaowocuje rozwojem marek autorskich.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności