Nowości kosmetyczne czerwca!

W tym miesiącu stawiamy, ze względu na panującą aurę, na prawdziwie letnie kosmetyki, które niezależnie od warunków panujących na zewnątrz zadbają by nasze ciało było odżywione, piękne i kusząco pachnące. W naszym rankingu znajdziecie, więc nowości do pielęgnacji i ochrony twarz, włosów, ale także kosmetyki, które upiększają i perfumują skórę. Jesteście gotowe? Zaczynam nasze comiesięczne zestawienie produktów, które warto wrzucić do kosmetyczki.

Nasz przegląd zaczynamy od wspaniałego zapachu, w którym z miejsca się zakochałyśmy. Aqua Donna to nowa woda perfumowana Valentino, którą na pewno pokochają tak jak my, wielbicielki prawdziwie letnich, owocowo-kwiatowych akordów. W tej wyjątkowej kompozycji znajdziemy intrygujące połączenie słodkiego zielonego migdała z pysznie soczystą gruszką. Ciepły akord plumerii przenikają orientalne nuty sandałowca i głogu wprowadzając do zapachu trochę tajemniczość. Tą odświeżoną wersję klasycznego zapachu Valentino Donna stworzyła Sonia Constant, której udało się stworzyć kompozycję wyjątkowo słodką, ale nie przytłaczającą. Nie możemy nie wspomnieć o wyjątkowym flakonie, który sprawia, że nie możemy od niego oderwać oczu.

Bourjois na lato proponuje nam kolekcję aż 8 nowych cieni z kolekcji Little Round Pot. Nam szczególnie spodobał się ten w kolorze złotym. Poza tym mamy do wyboru jeszcze kilka innych wypiekanych cieni w m.in fioletowym, brązowym, turkusowym czy białym odcieniu. Cienie są bardzo trwałe utrzymują się bez rolowania, czy ścierania przez około 12 godzin. Zamknięte są w praktycznym okrągłych pudełeczkach przypominającym francuskie makaroniki z praktycznym lusterkiem, które pomoże wam nałożyć cienie dosłownie wszędzie.

Gładka i piękna skóra zwłaszcza latem jest w cenie, dlatego potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Pełne słońce, słona morska woda, wysoka temperatura na zewnątrz i klimatyzacja w pomieszczeniach potrafią nieźle dać jej się we znaki. Aby była gładka i promienna warto dwa razy w tygodniu peelingować ją piaskowym scrubem z dodatkiem soli morskiej od Bath&Body Works z najnowszej kolekcji Welcome to Paradise. Inspiracją do jego stworzenia był piasek z polinezyjskiej plaży, który też w duecie z prawdziwą solą morską delikatnie oczyszczają, a odżywczy olej kokosowy zmiękcza i pielęgnuje skórę, pozostawiając poczucie miękkości, gładkości przy każdym dotyku! Po takim peelingu skóra jest doskonale przygotowana do przyjęcia dawki nawilżenia.

Gradka dla wszystkich sportsmenów i sportsmenek. Adidas wprowadził nowy żel pod prysznic adipure, który posiada efektywną formułę oraz pielęgnuje skórę. Mówiąc o pielęgnacji wiemy, że mniej znaczy więcej,  dlatego urzekła nas lekka formuła kosmetyku, która jest przyjazna dla skóry, bo nie zawiera mydła, ani sztucznych barwników. Zamiast tego mamy nawilżający kompleks Cotton Tech łączący w sobie glicerynowe składniki nawilżające z ekstraktem z bawełny, zapewniając skórze poczucie komfortu. 95% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego. Podczas mycia, delikatnie się pieni i bardzo przyjemnie pachnie.  Skóra po takiej kąpieli jest nawilżona, a oprócz tego jędrna w dotyku i ukojona.

 

Macie problem z przetłuszczającymi się włosami, a wasze końcówki są przesuszone? To czas, żeby sięgnąć po odżywkę wzmacniającą o działaniu oczyszczającym – Fructis Hydra Fresh. Formuła odżywki zawiera wodę kokosową oraz czynniki oczyszczające, które wzmocniają i oczysczają włosy oraz nawilżają  końce. Nowa formuła zawiera wyjątkowe połączenie białek z cytryny, witamin B3 i B6 oraz ekstraktów z owoców i roślin. Kosmetyk nakładamy na zwilżone lub mokre włosy, delikatnie masuj i spłukujemy. Po takim zabiegu włosy będą lekkie od nasady i nawilżone. Dla lepszego efektu stosujcie ją razem z szamponem z tej samej serii. Dla nas ogromnym atutem jest zapach.

 

Narażenie skóry bez zabezpieczenia na kontakt z promieniami słonecznymi prowadzi do jej przedwczesnego starzenia się. Dlatego Clinique stworzył krem do twarzy SPF 30 Anti-Wrinkle Face Cream. Kosmetyk zawiera technologię SolarSmart+, czyli jednocześnie odbudowuje barierę ochronną skóry i chroni ją przed oddziaływaniem promieni UVA/UVB. Po nałożeniu kremu na naszej twarz tworzy się ochronna tarcza, która pomaga zapobiegać pojawianiu się przedwczesnych oznak starzenia się wywołanych nadmierną ekspozycją słoneczną. Produkty jest odpowiedni nawet dla każdej cery z uwzględnieniem tej wrażliwej. Nakładajmy go na 15 minut przed wyjściem.

Latem błyszczącą cera może być wyjątkowo uciążliwa.  Warto więc mieć pod ręką kosmetyk, który ograniczy wydzielanie sebum odpowiedzialny za jej wyświecanie. Pomóc w tym problemie może lekki balsam na dzień wchłaniający nadmiar sebum marki Arbonne. Nie tylko pomoże pożegnać się nam z problemem świecenia, ale także nawilży skórę twarzy i pomaże ochronić ją przed szkodliwym działaniem słońca (SPF 20). Po jego zastosowaniu cera będzie miała świeży, ale jednocześnie matowy wygląd. Zadbają o to superskładniki takie jak m.in:  świeży wyciąg z kiwi, Kompleks Matte Fresh oraz olejek z pestek winogron.

Mamy nadzieję, że znalazłyście dla siebie coś idealnego.

ZobaczSchowaj komentarze

Spektakularne kocie spojrzenie dzięki nowościom od Bourjois z serii Eye Catching

„Kocie oko” to makijaż, który nigdy nie wyjdzie z mody. Pod warunkiem, że jest dobrze zrobiony. Odwiecznym problemem wielu z nas jest jednak uzyskanie idealnie ostrej kreski na oku. Borouis ma na to sposób, dwie nowości maskarę oraz liner Eye Catching. Te narzędzia pomogą wykreować idealne kocie oko w bardzo sprytny sposób. Jaki? Przeczytajcie!

Makijaż oka a la „kocie oko” był, jest i będzie popularny bez względu na sezon. Zmienia się jedynie modna w danym czasie długość albo grubość. Jest elegancki, seksowny, ponadczasowy ale… ciągle nie wychodzi tak jakbyście sobie tego życzyły?  Pomów w tym mogą  nowości marki Bourjois: Maskara i liner Eye Catching.

Formuła maskary została wzbogacona o proteiny jedwabiu, dzięki czemu tusz zapewnia intensywną objętość rzęs pozostawiając włoski miękkie, elastyczne i bez grudek. Do tego innowacyjna, mocno podkręcona szczoteczka pogrubia i nadaje wymarzony kształt rzęsom wywijając włoski na zewnątrz oka i tworząc w ten sposób wrażenie optycznie powiększonych oczu. Jeśli nadal będziesz czuć niedosyt możesz użyć sprytnej końcówki szczotki, aby nadać swoim rzęsom jeszcze mocniejszego skrętu. Z nowym linerem Eye Catching i jego jednostronnie płaską końcówką łatwo stworzysz seksowny look i to zaledwie w 3 krokach;

  • Krok pierwszy: użyj płaskiej strony by „wystemplować” na skórze kształt ogonka poza zewnętrzną granicą powieki. 
  • Krok drugi: użyj klasycznego boku, by narysować czystą, ostrą linię, która będzie zaczynać się w wewnętrznym kąciku oka i kończyć aż poza zewnętrznym. 
  • Krok trzeci: otwórz szeroko oczy i podziwiaj efekt. 

Maskarę Eye Catching oraz liner Eye Catching  mają eleganckie, lśniące czarne opakowania z zabawną różową grafiką (litera „C” ma kocie uszy!), a maskara ma na zatyczce rysunek kota!

To jak spróbujecie zrobić idealne kocie oko?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności