Nowość: rozświetlacz do …. waginy!

Oto nowy trend prosto ze Skandynawii – rozświetlacz do miejsc intymnych. Pojawienie się tego produktu wywołało poruszenie w mediach społecznościowych.  Przeczytajcie dlaczego!

Czy pomyślałyście kiedyś, że po rozświetleniu twarzy przyjdzie czas na poprawianie miejsc intymnych przy pomocy rozświetlacza? My nie, ale producenci nowego highlightera zaprojektowanego wyłącznie dla intymnych części ciała – tak. Nowy kosmetyk ma zarówno rozświetlić i wygładzić skórę oraz sprawić, że stanie się młodsza i świeższa.

Na pomysł wpadła skandynawska marka. Produkt ma podobno wszystko, czego potrzeba, by poprawić naszą „V”, a producenci obiecują doskonałe rezultaty, jeśli będziemy stosować rozświetlacz w duecie z VV serum i kremem VV. Czy to ma być nasz nowy trzy etapowy rytuał pielęgnacji?

Po tym jak firma pokazała zdjęcie produktu na swoim Instagramie, w mediach społecznościowych zawrzało. Posypała się fala komentarzy, jak możecie się domyślać, raczej nie pozytywnych. Kobiety pisały, że ich waginy są idealne i nie potrzebują udoskonalenia. Niestety, rozświetlacz to kolejny przykład produktu kosmetycznego, który ma niewielki wpływ na nasze zdrowie, ale ma po prostu spowodować, że nasza samoocena spadnie. Emma Soos, Dyrektor Zarządzający w Women’s Health Clinic powiedziała, że ​​kobiety powinny unikać stosowania tego typu produktów w pobliżu sromu, ponieważ każda zmiana w florze bakteryjnej ( na to mają wpływ kosmetyki, które stosujemy)  może  prowadzić do pojawienia się nieprzyjemnego zapachu, infekcji, a co za tym idzie bólu.

Oczywiście, jeśli chcecie rozpieszczać intymne części możecie stosować produkty Perfect V podobno bez obaw, bo zostały dokładnie przebadane. Pamiętajcie jednak, że wasza pochwa nie wymaga ulepszeń i nie można za przy pomocy kosmetyku poprawić czegoś, co jest naturalnie doskonałe. A co wy myślicie o takim produkcie? Zastosowałybyście go na swoje części intymne?

Czy rozświetliłybyście swoje miejsca intymne?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o niezwykłej konsystencji, który będziesz chciała mieć w swojej kosmetyczce

Od jakiegoś czasu można zauważyć ciągle rosnącą popularność rozświetlaczy. Na rynku dostępne są te w płynie, sztyfcie czy pudrze. Kolorystyka i natężenie ich blasku też dają niesamowitą możliwość wyboru spośród niezliczonej liczby opcji. Jednak czym byłby biznes bez nowych rozwiązań.

Jedną z tych nowości jest rozświetlacz marki Farsali o nazwie Jelly Beam. Produktu nie dostaniemy w żadnej z wyżej wymienionych form a w postaci ‘galaretki’. Jego konsystencja jest delikatnie płynna jednak zastygająca na twarzy w formie pudru.  Na twarzy wygląda on na delikatnie wilgotny oraz nadaje blasku, czyli osiągamy nim ten efekt, na który liczy większość maniaczek rozświetlacza.

Marka Farsali powstała z miłości. Z zamiłowania blogerki Farah Dhukai do makijażu oraz dbania o cerę oraz z uczucia jej męża, Sala Ali do niej. Właśnie z tych uczuć powstała marka produkująca kosmetyki zarówno do makijażu jak i dbające o cerę. Zgodnie z hasłem marki ‚Beauty with Benefits’. Pierwszymi kosmetykami były Unicorn Essence (wielofunkcyjny olejek do twarzy) oraz Rose Gold Elixir (odżywczy eliksir do twarzy i ciała). Oba produkty pokochały kobiety na całym świecie.

Naturalnym rozwiązaniem było stworzenie kolejnego produktu. Rozświetlacz można używać na kilka sposobów – jednym z nich jest nakładanie go na kości policzkowe, kolejnym jest mieszanie go z ulubionym podkładem i nadanie całej twarzy rozjaśnienia. Można oczywiście używać go z olejkami Farsali dla zwiększenia ich efektu.

Której metody nie wypróbujecie myślimy, że będziecie zachwycone. Produkty marki można kupić na polskiej stronie Sephory. Póki co sklep nie posiada w swojej ofercie rozświetlacza, ale mamy nadzieję, że niedługo się to zmieni!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności