brak kategorii

Nowi dyrektorzy kreatywni w marce Oscar de la Renta

05.09.2016 Michalina Murawska

Nowi dyrektorzy kreatywni w marce Oscar de la Renta

Marka Oscar de la Renta to synonim klasycznej amerykańskiej elegancji, często wybieranej przez kobiety z wyższych sfer lub gwiazdy na czerwony dywan oraz rozdania nagród przemysłu filmowego. Po śmieci założyciela, 20 października 2014 roku, stery marki objął Petera Cooping (o kulisach jego odejścia możecie przeczytać tutaj), który z powodów osobistych zrezygnował jednak ze stanowiska w lipcu tego roku.

Już teraz możemy oficjalnie ogłosić, że jego następcami zostaną Laura Kim i Fernando Garcia, którzy już wcześniej współpracowali z marką ma stanowiskach projektantów. Kim zajmowała to stanowisko w latach 2003-2015, natomiast Garcia w latach 2009-2015. Przez okres krótkiej nieobecności zdążyli razem założyć i wypromować markę Monse. CEO zarządzający firmą Oscar de la Renta, Alex Bolen, z przyjemnością ponownie powitał ich na pokładzie firmy obiecując jednocześnie wsparcie dla ich autorskiego projektu. Podkreśla, że ich talent oraz poprzednia praca z mistrzem, zapewne zaprocentują nową energią i powiewem świeżości w marce.

Pierwsze wyniki ich pracy będziemy mogli zobaczyć już w lutym 2017 wraz z premierą kolekcją ready-to-wear, która będzie miała miejsce na nowojorskim tygodniu mody. Oprócz projektowania odzieży ich rola obejmować będzie także tworzenie dodatków, kolekcji ślubnej oraz dziecięcej. Życzymy powodzenia i czekamy na nowe it-bags oraz hity sprzedażowe.