Nowe perfumy dla kobiet inspirowane… Władimirem Putinem!

Prezydent Federacji  Rosyjskiej zainspirował twórców perfum do stworzenia zapachu dla kobiet o wymownej nazwie „Russian Woman”! Zaskoczone? My bardzo!

Nie od dziś wiadomo, że Rosjanie kochają i podziwiają swojego prezydenta. Teraz obywatele, a raczej obywatelki tego kraju mogą pachnieć zapachem, który zainspirowany jest rosyjskim przywódcą. Perfumy o wymownej nazwie „ Russian Woman” zostały stworzone we Francj, co mogło zapewne nieco zmartwić prawdziwych rosyjskich patriotów. Inspiracją do stworzenia perfum była Rosja, jako kobieta, która zawsze, bewzględnie stoi za swoim liderem. Zanim ostatecznie powstał wymarzony zapach, którym powinna według Putina powinna pachnieć rosyjska kobieta, francuska firma stworzyła aż 17 różnych kompozycji.

Zapach, który łączy wszystko co podobno najlepsze w rosyjskich kobietach, czyli siłę charakteru z subtelnością i romantyzmem, pachnie akordami róży, peonii, kokosa, lilii z akcentami bergamotki i z finiszem drzewa sandałowego, wanilii i cedru.

Za perfumy zamknięte w różowym flakonie o pojemności 100 ml trzeba zapłacić 7500 rubli (129 $), a specjalne wydanie zamknięte w drewnianej skrzynka kosztuje 215 $. Ekskluzywne perfumy dostępne są wyłącznie w GUM- ie – najbardziej luksusowym domu towarowym w Moskwie.

Putin debiut perfumiarski ma już za sobą, ponieważ dwa lata temu do sprzedaży trafił zapach o nazwie „ Number One” adresowany do mężczyzn marzących o tym by pachnieć jak ich przywódca.  Rosjanki, które chciałaby wejść w posiadanie perfum Leader muszą się spieszyć, bo wypuszczono tylko 1500 butelek, z czego w ciągu pierwszego tygodnia sprzedało się już 500 flakonów. A zamówienia podobno wciąż płynę z Londynu, Ukrainy i innych krajów. Jak widać chętnych, by pachnieć jak Putin, nie brakuje.

W promocję perfum zaangażowała się rosyjska modelka Anastasia Savchenko, która wdzięcznie pozowała z butelką różowych perfum na swoim Instagramie.


Część zysków ze sprzedaży perfum zostanie przekazany Tatianie Subbotinie, rosyjskiej sportsmence, która sześć lat temu straciła czucie w nogach.

Jesteśmy bardzo ciekawe jak ” w realu” pachnie ten zapach. A wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Aaron Taylor-Johnson twarzą nowego zapachu Givenchy

Dom mody Givenchy stworzył nową wersję kultowych męskich perfum „Gentleman”. Twarzą kampanii promującej zmienioną formułę zapachu stworzonego w 1975 roku  przez założyciela marki, został angielski aktor i bożyszcze kobiet na całym świecie – Aaron Taylor-Johnson.

Jak twierdzi dom mody Givenchy, zapach zostały zmieniony w celu dotarcia do młodszych klientów marki. Dodatkowo, dyrektor generalny perfum Givenchy–Romain Spitzer, wyjaśnia, że całe działanie zostało podjęte po to, aby oddać hołd samemu projektantowi, a także wyobrazić sobie jaki powinien być „Gentleman” gdyby stworzono go dopiero dziś.

Oryginalna wersja zapachowa powstała, aby ,,dodać trochę pikanterii do grzeczności”. Perfumy te miały nutę ostrości, były mocne i wyraźnie trwałe. Nowy „Gentleman” ma nie tylko ożywić dawny zapach i sprawić, że cała kompozycja będzie trochę bardziej współczesna, ale, jak ujął to sam Spitzer, ma być idealnym połączeniem siły i słodkości.

Nowym ambasadorem zapachu został jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Aaron Taylor-Johnson. Czarno-biały spot reklamowy nakręcono na wiejskim folwarku. Aktor zaczyna swoją grę trzymając w ręku symboliczny kwiat domu mody Givenchy– łyszczec. Nastawia muzykę, wręcza kwiat kobiecie, oferuje kurtkę innemu mężczyźnie… Jednym słowem, zachowuje się jak prawdziwy gentleman.

Film ma przedstawiać wyobrażenie domu mody na temat wolności, spontaniczności i hojności. Całą kampanię wyreżyserowała żona gwiazdy najnowszej kampanii– Sam Taylor-Johnson, a Spitzer przyznał, że sukces całego spotu zawdzięcza wspaniałej współpracy małżonków. W wywiadzie dla portalu WWD, aktor wyznał, że wymyślając koncepcję całej kampanii wspólnie ze swoją żoną skupili się na ich własnej interpretacji współczesnego gentlemana. Według nich, powinien być on tradycyjny i szarmancki, ale przy tym wierzyć w równość kobiet. Co więcej, zarówno aktor jak i reżyserka uwielbiają odkrywać nowe horyzonty, dlatego wspólna kampania dla Givenchy była dla nich wspaniałą przygodą.

Prapremiera nowego produktu w paryskiej Sephorze nastąpi już w ten czwartek. Natomiast na przełomie sierpnia i września perfumy będą dostępne już między innymi we Włoszech, Belgii, Holandii, Niemczech i Ukrainie. Cena wersji 50 ml to 65 Euro, a 100 ml 91 euro.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Produkty, które wniosą waszą kąpiel na zupełnie inny poziom

Fresh & natural

Relaksująca sól do kąpieli
59,90 zł

W7

Czarna gąbka do kąpieli
13,98 zł

Dr Irena Eris

Wygładzający Peeling do Ciała z Alabastrem
79 zł

Origins

Krem do kąpieli z imbirem
139 zł

Farmona

Olejek do kąpieli Energia Pomarańczy
20 zł

SEPHORA COLLECTION Winter Wonderland

14 kapsułek z nawilżającym kremem
59 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.