Nowe perfumy od projektanta – Alaïa Blanche!

Jeśli uwielbiacie nieoczywiste, oryginalne zapachy, które nie idą z nurtem akordów rodem z perfumerii to jest to kompozycja dla was. Zobaczcie jaka historia kryje się za nowym zapachem, którego inspiracją był najpiękniejszy pałac orientu – Alhambra w Granadzie.

Projektant Azzedine Alaia to bardzo specyficzna postać, jak na ówczesny świat mody. Stroni od blichtru i migających fleszy czerwonego dywanu, za nic ma ikonę świata mody Karla Lagerfelda, o którym powiedział kiedyś, że „jego projekty są karykaturalne a on sam nie trzymał w dłoni nożyc do materiału”. W podobnym duchu wypowiada się również o Annie Wintoure, którą docenia za sposób  w jaki prowadzi Vogue’a, ale oskarża o całkowity brak gustu. Niepokorny, chociaż skromny człowiek, swoje suknie i perfumy tworzy z myślą dla kobiet, nie dla sławy.

Kompozycję Alaia Blanche stworzył ten sam zespół, który opracował czarną poprzedniczkę Alaii – Carla Sozzani, Marie Salamagne, Martin Szekely, Paolo Roversi.

Podobnie jak wcześniej, Azzedine Alaïa skrupulatnie i osobiście nadzorował każdy najdrobniejszy szczegół podczas twórczego procesu, przyjmując do wiadomości porady od zespołu ekspertów. Co dominuje w tej czystej chociaż bogatej kompozycji? Mleczno-białe kwiaty, akcenty pudrowe, wzbogacone wanilią  i zmysłowym piżmem.

Kreatorka perfum, Marie Salamagne, przedstawicielka nowego pokolenia twórców zapachów, twierdzi, że proces  powstawania wody perfumowanej Blanche nie był łatwy – projektantowi spodobała się tylko jedna z wielu przedstawionych propozycji, zupełnie inna niż modne perfumy z obecnych czasów.  „Akord zamówiony przez Monsieur Alaïa to prawdziwy oryginał” – przyznaje Marie Salamagne – „nie ma nic wspólnego z aktualną ofertą zapachową”.

Inspiracją to powstania Blanche był epizod z życia Azzedine Alaia – jego wizyta w pałacu Alhambra w Grenadzie. Alhambra, perła średniowiecznej architektury hiszpańskiej, oczarowała Azzedina Alaïę rzeźbionymi murami, które oddzielają wnętrze pałacu od świata zewnętrznego, ażurowymi ścianami z marmuru. Motywy roślinne, kaligraficzne i geometryczne w połączeniu ze światłem przypominają projektantowi delikatną, elastyczną tkaninę, a podobny wzór znalazł się właśnie na flakonie perfum Blanche.

Od siebie możemy dodać, że zapach, co nas mocno zdziwiło, jest wyjątkowo trwały. Ubrania nim spryskane pachną orientalnie i intensywnie przez wiele dni, a aromat kompozycji wprost rozgrzewa nas w zimowe dnie i noce.

 

Alaïa Blanche, woda perfumowana, 439 zł

ZobaczSchowaj komentarze

Wygraj perfumy DKNY „Be Tempted” – regulamin konkursu

Świeży, orientalny, zmysłowy. Taki jest nowy zapach od DKNY „Be Tempted”, który kusi bogactwem aromatów i stworzony został dla wszystkich, którzy śmiało czerpią z życia pełnymi garściami. Macie ochotę wygrać jeden z trzech flakonów? W takim razie czytajcie dalej i weźcie udział w naszym konkursie!

REGULAMIN KONKURSU „Wygraj perfumy DKNY Be Tempted”

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Wygraj perfumy DKNY Be Tempted” zwanego dalej „Konkursem”, jest Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, wpisana do rejestru  przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000522429.

2. Organizator przeprowadza Konkurs w ramach serwisu społecznościowego facebook.com (dostępnego pod adresem http://www.facebook.com), zwanego dalej „Serwisem Facebook”, na stronie Fashion Post pod adresem https://www.facebook.com/FashionPostPL/

3. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany, prowadzony, ani administrowany przez Serwis Facebook. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora. Serwis Facebook nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu organizacji Konkursu, w tym w szczególności wydania nagród w Konkursie, jak również nie zbiera jakichkolwiek danych, w  tym danych osobowych, udostępnianych przez uczestników na potrzeby realizacji Konkursu. Wyłączną odpowiedzialność z powyższych tytułów względem uczestników ponosi Organizator.

4. Konkurs trwa od dnia 27.09.2016 do dnia 30.09.2016 do godziny 23:59

WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem Konkursu może być  każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak  również osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jeżeli biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego. Uczestnicy Konkursu w dalszej części niniejszego Regulaminu  zwani są „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”.

2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie organów statutowych Organizatora, jego pracownicy  i współpracownicy (tj. osoby współpracujące z którymkolwiek z powyższych  podmiotów na innej podstawie niż umowa o pracę).

3. Warunkami niezbędnymi do wzięcia udziału w Konkursie przez Uczestnika są:

a) posiadanie funkcjonującego profilu otwartego w Serwisie Facebook, zgodnego z regulaminem i zasadami obowiązującymi w Serwisie Facebook (regulamin Serwisu Facebook dostępny jest na stronie: https://www.facebook.com/policies/?ref=pf);

b) akceptacja postanowień Regulaminu, poprzez akceptację Regulaminu Organizator rozumie wzięcie udziału w Konkursie poprzez wykonanie zadania konkursowego;

c) wykonanie zadania konkursowego na zasadach określonych w Regulaminie.

ZASADY KONKURSU

1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadania, o którym mowa w poście konkursowym:

„UWAGA KONKURS Wygraj perfumy DKNY Be Tempted!

Zapachy DKNY są stworzone dla wszystkich, którzy czerpią z życia pełnymi garściami, napisz w komentarzu jak ty spełniasz ten postulat i wygraj jeden z 3 flakonów.

Nagrodzimy kreatywne i oryginalne podejście!

Konkurs trwa od 27.09.2016 do 30.09.2016 do godziny 23:59, wyniki ogłosimy 02.10.2016″

2. Uczestnik może zamieścić tylko jeden komentarz. W przypadku większej liczby komentarzy podanych przez Uczestnika jego zgłoszenie nie zostanie uwzględnione w konkursie.

Nagroda:

Perfumy DKNY Be Tempted (50 ml)

 

3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygraniu Konkursu w dniu 2.10.2016. Na Stronie zostanie zamieszczony post informujący o wynikach Konkursu. Zwycięzcy zostaną poproszeni o podanie Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Stronie w ramach serwisu Facebook swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu korespondencyjnego, adresu email.

4. Niedopuszczalne jest:

a) naruszanie jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności wykorzystywanie w Konkursie profili osób trzecich oraz profili niezgodnych z regulaminem i zasadami Serwisu Facebook, także naruszanie praw autorskich osób trzecich;

b) naruszanie jakiegokolwiek spośród punktów regulaminu Serwisu Facebook lub niniejszego Regulaminu;

c) podejmowanie działań sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa osób trzecich, w tym w szczególności zamieszczanie w odpowiedziach konkursowych wulgaryzmów, treści obraźliwych itp.

5. W przypadku podejrzenia o działania niezgodne z regulaminem Serwisu Facebook lub niniejszym Regulaminem, Organizator ma prawo w każdym momencie do:

a) natychmiastowego wykluczenia Uczestnika Konkursu poprzez usunięcie jego odpowiedzi konkursowej;

b) pominięcia Uczestnika Konkursu w procesie rozdysponowania nagród;

8. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trybie określonym w § 6 Regulaminu.

 

NAGRODY

1. Organizator przewidział nagrodę dla 3 osób, które wykonają zadanie konkursowe zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu. Nagroda w postaci:

Perfumy DKNY Be Tempted (50 ml)

2. Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę

3. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD I SPOSÓB WYDAWANIA NAGRÓD

1. Nagrody zostaną przyznane przez Jury, w którego skład wchodzi 2 członków redakcji portalu fashionpost.pl.

2. Nagrodzone zostaną 3 najciekawsze komentarze.

3. Nagrody zostaną wysłane każdemu Zwycięzcy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania danych kontaktowych.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie nagrody uczestnikom konkursu,  którzy podali Organizatorowi nieprawidłowe lub niepełne dane, w sposób uniemożliwiający dostarczenie nagrody. W przypadku zmiany danych,  Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości stosownie do postanowień § 3 ust. 5 Regulaminu.

5. W przypadku niewysłania poprawnych danych przez Uczestników konkursu, tracą oni prawo  do nagrody. W takim wypadku nagroda pozostaje własnością Organizatora.

6. Niedozwolone jest przenoszenie praw do nagrody na jakąkolwiek osobę trzecią.

REKLAMACJE

1. Każdy Uczestnik Konkursu może złożyć u Organizatora reklamację w związku z Konkursem.

2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Organizatora: Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa z podaniem korespondencyjnego adresu zwrotnego, na który zostanie przesłana odpowiedź.

3. Reklamację rozpatruje Komisja Reklamacyjna w składzie trzech osób wskazanych przez Organizatora.

4. Reklamację należy składać przez cały czas trwania Konkursu oraz przez okres 3 dni od dnia zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego).

5. Komisja Reklamacyjna rozpatruje reklamację w ciągu 10 dni roboczych od daty jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika Konkursu, który złożył  reklamację, listem poleconym nadanym na adres zwrotny Uczestnika Konkursu  niezwłocznie po jej rozpatrzeniu. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna i wiążąca.

6. Reklamacje spóźnione lub niezgodne ze wskazaniami Regulaminu nie będą rozpatrywane.

 

KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Kontakt z Organizatorem możliwy jest w formie pisemnej: Fashion Post Sp. z o.o., ul. Rozbrat 44a, 00-419 Warszawa

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników w związku z udziałem w Konkursie jest Organizator – Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, KRS  0000522429.

2. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym wyłonienia zwycięzców, wydania nagród oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego, na co Uczestnik podając Organizatorowi dane osobowe wyraża zgodę.

3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika, w tym uzyskanie prawa do nagrody.

4. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych i ich poprawiania.

5. Uczestnik podając dane osobowe na potrzeby Konkursu oświadcza, iż dane te stanowią jego danego osobowe i  są zgodne ze stanem faktycznym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Od Organizatora nie są zależne: funkcjonowanie sieci internet, funkcjonowanie Serwisu Instagram, konfiguracja urządzeń przez Uczestnika Konkursu oraz ustawienia działania sieci internet wynikające z usług świadczonych przez dostawcę sieci internet.

3. Treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.fashionpost.pl, o której mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.

4. Konkurs nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), a dla jego organizacji nie jest konieczne uzyskanie jakiegokolwiek zezwolenia.

5. Uczestnikom nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu uczestnictwa w Konkursie.

6. Tytuły poszczególnych paragrafów Regulaminu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą wpływać na interpretację postanowień niniejszego Regulaminu.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.