Nowe perfumy od projektanta – Alaïa Blanche!

Jeśli uwielbiacie nieoczywiste, oryginalne zapachy, które nie idą z nurtem akordów rodem z perfumerii to jest to kompozycja dla was. Zobaczcie jaka historia kryje się za nowym zapachem, którego inspiracją był najpiękniejszy pałac orientu – Alhambra w Granadzie.

Projektant Azzedine Alaia to bardzo specyficzna postać, jak na ówczesny świat mody. Stroni od blichtru i migających fleszy czerwonego dywanu, za nic ma ikonę świata mody Karla Lagerfelda, o którym powiedział kiedyś, że „jego projekty są karykaturalne a on sam nie trzymał w dłoni nożyc do materiału”. W podobnym duchu wypowiada się również o Annie Wintoure, którą docenia za sposób  w jaki prowadzi Vogue’a, ale oskarża o całkowity brak gustu. Niepokorny, chociaż skromny człowiek, swoje suknie i perfumy tworzy z myślą dla kobiet, nie dla sławy.

Kompozycję Alaia Blanche stworzył ten sam zespół, który opracował czarną poprzedniczkę Alaii – Carla Sozzani, Marie Salamagne, Martin Szekely, Paolo Roversi.

Podobnie jak wcześniej, Azzedine Alaïa skrupulatnie i osobiście nadzorował każdy najdrobniejszy szczegół podczas twórczego procesu, przyjmując do wiadomości porady od zespołu ekspertów. Co dominuje w tej czystej chociaż bogatej kompozycji? Mleczno-białe kwiaty, akcenty pudrowe, wzbogacone wanilią  i zmysłowym piżmem.

Kreatorka perfum, Marie Salamagne, przedstawicielka nowego pokolenia twórców zapachów, twierdzi, że proces  powstawania wody perfumowanej Blanche nie był łatwy – projektantowi spodobała się tylko jedna z wielu przedstawionych propozycji, zupełnie inna niż modne perfumy z obecnych czasów.  „Akord zamówiony przez Monsieur Alaïa to prawdziwy oryginał” – przyznaje Marie Salamagne – „nie ma nic wspólnego z aktualną ofertą zapachową”.

Inspiracją to powstania Blanche był epizod z życia Azzedine Alaia – jego wizyta w pałacu Alhambra w Grenadzie. Alhambra, perła średniowiecznej architektury hiszpańskiej, oczarowała Azzedina Alaïę rzeźbionymi murami, które oddzielają wnętrze pałacu od świata zewnętrznego, ażurowymi ścianami z marmuru. Motywy roślinne, kaligraficzne i geometryczne w połączeniu ze światłem przypominają projektantowi delikatną, elastyczną tkaninę, a podobny wzór znalazł się właśnie na flakonie perfum Blanche.

Od siebie możemy dodać, że zapach, co nas mocno zdziwiło, jest wyjątkowo trwały. Ubrania nim spryskane pachną orientalnie i intensywnie przez wiele dni, a aromat kompozycji wprost rozgrzewa nas w zimowe dnie i noce.

 

Alaïa Blanche, woda perfumowana, 439 zł

ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o „nietypowym” kształcie podbija Internet!

Raz na jakiś czas, marki kosmetyczne wypuszczają produkty, które wzbudzają zainteresowanie samym opakowaniem. Tak jest właśnie w przypadku nowego rozświetlacza marki Clean Slate Cosmetics, który szybko przykuł uwagę makijażowych blogerek. Dlaczego? Ponieważ swoim kształtem przypomina… emotikonkę kupy.

Wielbicielki sztuki makijażu doskonale wiedzą, że piękne rozświetlenie jest kropką nad „i” każdego looku. Nic dziwnego więc, że z taką chęcią testują wszelakie nowości. Jedną z takich osób jest vlogerka Tati Westbrook, która niedawno postanowiła wypróbować dość nietypowy produkt jakim jest rozświetlacz w kształcie „kupy” marki Clean Slate Cosmetics specjalizującej się w kosmetykach wegańskich.

Pomimo tego, że kształt ani konsystencja kosmetyku zbytnio nie zachęcają to ku zaskoczeniu Tati sprawdza się on co najmniej obiecująco. Rozświetlacz występuje w siedmiu, różnych odcieniach od pięknego złota po lekki fiolet, a wklepywany lekko palcem daje niemal oślepiający efekt. Wszystko w cenie 16,50 $, czyli około 55 złotych. Jeśli chcecie go przetestować, to mamy dobrą i złą wiadomość, możecie zamówić go na stronie Clean Slate Cosmetics, ale na przesyłkę będzie trzeba czekać od 5 do 30 dni.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności