Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Trzeba przyznać, że na polskim rynku na brak nowych marek nie można narzekać. Mimo wszystko, Beetle Juice zdaje się wśród nich widocznie wyróżniać. Najwyższej jakości tkaniny w zestawieniu z kobiecymi sylwetkami, dodatkowo poparte przodującymi światowymi trendami– to po prostu musi się udać.

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Przyglądając się przodującym na polskim rynku markom bez wątpienia można zauważyć pewną tendencję do minimalistycznych form. Beetle Juice stara się zmienić kierunek w jakim podąża polska moda. Ania i Olga– założycielki marki otwarcie mówią o tym, że w rodzimych firmach od dawna poszukiwały jakości, świeżości, a przede wszystkim oryginalności. Zainspirowane poszukiwaniami odważyły się stworzyć własną markę w pełni odpowiadającą ich potrzebom, czyli potrzebom współczesnych Polek.

Pierwsza kolekcja marki składa się przede wszystkim z sukienek na każdą okazję, wykonanych ze zwiewnego, włoskiego jedwabiu, który wykorzystują domy mody takie jak na przykład Ungaro, Blumarine czy Saint Laurent. W linii nie brakuje także niebanalnych printów, metalicznych tkanin oraz zmysłowych przezroczystości, które sprawiają, że nawet  dżinsy o najprostszej formie nabierają niepowtarzalnego szyku. Perełką kolekcji bez wątpienia jest model „Keeper” wykonany z najwyższej jakości włoskiego, jedwabnego szyfonu, który przywodzi na myśl projekty Chloe. Kolejnym hitem jest mięsista, aksamitna sukienka „Fashion Killer”, przypominająca prace domu mody Attico.

Założycielki nie zapomniały także o klientkach, które na co dzień stawiają na bardziej casualowe stylizacje. W linii znajdziemy między innymi klasyczne, wygodne bluzy z haftowanymi metalicznymi żukami, które są znakiem rozpoznawczym marki. Dzięki tak neutralnym elementom, propozycje Beetle Juice dopasowane są do każdej okazji i każdych potrzeb.

Jak na razie marka nie prowadzi jeszcze swojego autorskiego butiku, ale wszystkie ubrania można już kupić online na stronie internetowej Beetle Juice.

P.S. #bejuicy

ZobaczSchowaj komentarze

Włoski temperament w polskim wydaniu: Dawid Woliński dla Martini

Luksus, elegancja, kunszt wykonania: te słowa najlepiej opisują projekty Dawida Wolińskiego, który wczoraj świętował jubileusz swojej pracy w branży mody. Wyjątkową rocznicę uświetnił pokaz najnowszej kolekcji, ale to nie jedyna atrakcja, która czekała na zaproszonych gości. Wśród zachwycających kreacji pojawiły się bowiem projekty dedykowane mecenasowi pokazu, czyli marce Martini. Uchylimy rąbka tajemnicy: było naprawdę ogniście.

Najnowsza kolekcja Dawida, o której możecie przeczytać tutaj, to jak zwykle kunszt form, tkaniny najlepszej jakości oraz zachwycające konstrukcje. Jednak tym razem znalazło się również miejsce dla włoskich akcentów w postaci trzech kreacji zrealizowanych specjalnie dla Martini. A co ich połączyło? Kolor czerwony, który najczęściej kojarzy nam się z wielkim temperamentem oraz zmysłowością. W tym przypadku to chyba kombinacja idealna.

Kreacje, które pojawiły się na wybiegu to modowa ilustracja tożsamości Martini jako marki z ponad 150-letnią tradycją. Czerwone suknie na wybiegu miały symbolizować pasję oraz radość życia, które są tak charakterystyczne dla śródziemnomorskiego stylu bycia, a z drugiej strony wciąż były utrzymane w charakterystycznym stylu Dawida. Na wybiegu mogliśmy więc zobaczyć klasykę w nieoczywistym wydaniu. Woliński postawił na połączenie prostej spódnicy z bardziej ekstrawagancką górą, w której zastosował także długie peleryny, szerokie ramiona z kwiecistą ornamentyką oraz intrygujące dekolty, dzięki którym goście, chociaż byli w Polsce, mogli poczuć powiew włoskiego „carpe diem”.

Współpraca zrealizowana pomiędzy Martini a polskim projektantem to pierwszy tego typu projekt, a więc niewątpliwie jest to wielkie wyróżnienie. Brawo Dawid!

Przeczytajcie także

Najlepiej i najgorzej ubrani na pokazie Dawida Wolińskiego

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.