Dunst: nowa marka na polskim rynku!

Uwaga miłośnicy świadomej mody: na rynek wkracza nowa polska marka i nie cofnie się przed niczym, żeby was w sobie rozkochać! Dunst, bo tak brzmi jej nazwa, pojawia się i zachwyca. Nie tylko swoimi projektami, ale i podejściem do naszego ukochanego tematu jakim jest moda.

Dunst: nowa marka na polskim rynku!

Dla Dunst myślą przewodnią jest prostota oraz jasne komunikaty. Swoją kolekcją na sezon jesień-zima 2017/18 pokazują nam zamiłowanie do klasyki, jednak w nowoczesnej wersji. Stawiają na modułowe wykorzystanie ubrań, dlatego kupując puchową kurtkę nie zyskujemy jednej rzeczy, ale trzy warianty jednego produktu. Równie ważnym, o ile nie ważniejszym aspektem jest dla twórców świadomość mody, produkcji oraz jej etyczny wydźwięk. Dunst jasno komunikuje, że ich kolekcje są produkowane w Polsce, we własnej szwalni znajdującej się na Mazurach. Nie wykorzystują swoich pracowników, dbają o jakość produktów i są świadomi procesu produkcyjnego.

Ubrania Dunst charakteryzuje swoboda. Zaopatrzycie się u nich w ciepłe bluzy, które kuszą niespotykaną formą – niektóre bazują na obniżonej linii ramion i podwójnych mankietach dających możliwość skorzystania z czterech rękawów, inne dają możliwość wyboru z krótszej lub dłuższej wersji. Nawet trencz tak mocno kojarzony z klasyczną modą, w ich wersji wygląda świeżo i nowocześnie. Dodatkiem do niego są nie tylko standardowe pasy w kolorze płaszcza, ale i ich silikonowe odpowiedniki, które można wymieniać, a dzięki ich niestandardowemu umieszczeniu, zmieniać cały kształt płaszcza.

Oprócz tego, w debiutanckiej kolekcji Dunst znajdziemy niezwykle modne dzwony, cygaretki czy kopertowe spódnice i szale. Wszystko  utrzymane jest w bieli, czerni lub szarościach, ale z oliwkowymi i pudrowymi akcentami.

Marka posługuje się w kolekcji dwoma hasłami. Jedno z nich to It Is True pojawiające się na bluzach czy na t-shirtach, drugie to What Matters Is Inside i zostało wyhaftowane wewnątrz rękawów bluz. Na ubraniach jeszcze jednym z pojawiających się motywów jest motyw zwierzęcy, a konkretnie mops i buldog francuski wyszyte na ubraniach czy w formie druku zdjęć.

Jedno jest pewne: Dunst dopiero wkracza na rynek, ale już ma duże szanse na zainteresowanie ze strony odbiorców. Niebanalne i etyczne podejście do mody jest czymś co nas zachwyciło, teraz czas na was!

ZobaczSchowaj komentarze

5 rzeczy, których nie wiedzieliście o marce CARPISA

CARPISA to kolejna włoska marka, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. W jej ofercie znajdziecie walizki, torebki i akcesoria cechujące się wysoką jakością wykonania, której towarzyszą przystępne ceny. Skąd wywodzi się brand, jak daleko sięga jego historia i która z hollywoodzkich aktorek od kilku lat pełni funkcję jego ambasadorki? Zobaczcie już teraz.

1. Historia CARPISY sięga 2001 roku, marka więc już od 16 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości torebek, walizek i akcesoriów. Działa głównie na zasadzie franczyzy, posiadając ponad 600 sklepów w samych Włoszech oraz za granicą i zatrudniając ponad 500 osób.

2. Od samego początku powstania marki, jej logo stanowi mały żółw, a osią wizualnej identyfikacji jest kolor zielony. Dlaczego akurat one? Otóż podobnie jak w naszej kulturze słoń, tak u Włochów symbolem szczęścia jest żółw. Zielony, jako kolor nadziei i stabilności stanowi uosobienie wartości, z jakimi marka utożsamia się najbardziej.

3. Siedziba marki znajduje się we włoskiej miejscowości Nola, w „CasaCarpisa”. Na stałe zatrudnionych jest tam 150 osób, do których dyspozycji jest między innymi siłownia, przestrzeń relaksacyjna i zaawansowane technologicznie sale konferencyjne. Wszystkie one mają realizować założenie marki, jakim jest stwarzanie pracownikom zdrowego i przede wszystkim przyjaznego środowiska, w którym będą mogli swobodnie wcielać w życie swoje pomysły i inspirować się nawzajem.

4. Funkcję ambasadorki marki od kilku lat pełni hollywoodzka aktorka Penelope Cruz, która wraz z młodszą siostrą Moniką nie tylko występuje w kampaniach, ale także tworzy sezonowe, kapsułowe kolekcje będące wypadkową hiszpańskiego temperamentu i włoskiego doświadczenia w produkowaniu wysokiej jakości skórzanych wyrobów.

 

 

5. CARPISA to nie tylko odpowiadające gustom różnych kobiet torebki, ale także zaangażowanie w ważne społeczne akcje oraz kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. W sezonie jesień-zima 2017, wizerunkowej kampanii marki towarzyszy projekt „Moje ciało, moje prawa”, który wspiera globalną akcję Amnesty International.

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

 

Partnerem publikacji jest marka CARPISA.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.