MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

06.09.2017 Michalina Murawska

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

Kolekcja „Material Girl” miała swoją premierę podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street, gdzie zamykała Galę Wieczoru. Linia składająca się z 16 sylwetek, sukienek i kombinezonów charakteryzuje się głównie niezwykłym doborem materiałów– dominuje w niej metaliczny jeans i mieniące się cekiny. Dopełnieniem całości są motywy gorsetowe z pastelowymi, satynowymi wstążkami, które przeplecione są przez oczka w kolorze starego złota czy czarnego niklu. Paleta kolorystyczna składa się głównie z odcieni złota, srebra, niebieskiego i różu. Forma przewodnia całej kolekcji to klepsydra dodatkowo podkreślona zapinanym w talii paskiem. Kolejnym charakterystycznym elementem „Material Girl” są bufiaste, sterczące rękawy.

Głównym źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji był nie kto inny jak sama ikona muzyki– Madonna, a linia nieprzypadkowo nazywa się „Material Girl”, tak jak niezapomniany hit artystki. Same ubrania nie są kopią stylu Królowej Popu, ale interpretacją tego okresu, czasu kiedy moda była wolna, a przepych, błysk, luksus i blichtr, były jak najbardziej pożądanym efektem w naszej garderobie. Co jeszcze było istną kopalnią natchnień dla projektantki? Nasze polskie lata 80′ i 90′, czyli coś zupełnie przeciwnego do świata Madonny. Polki, które w tamtym okresie stylizowały się w Modzie Polskiej, gdzie projektował Jerzy Antkowiak, prezentowały się szczególnie pięknie. Mimo czasów komunizmu, ulice rozświetlała ponadczasowa elegancja i dążenie do lepszego. Nie dziwi więc miejsce sesji zdjęciowej nawiązujące do dawnej Polski. Kolekcja została sfotografowana na tle betonu i starych budynków, co doskonale kontrastowało z jej błyskiem, przepychem i innowacją.

Warto wspomnieć, że najnowsza linia Walerii cieszy się niemałą popularnością. Złoty kombinezon z Material Girl miał już okazję znaleźć się na okładce najnowszej płyty Natalii Kukulskiej. Kolekcję z powodzeniem noszą także inne znakomite wokalistki takie jak Cleo, Sarsa, Bela Komoszyńska z zespołu Sorry Boys, czy Ania Karwan. Dodatkowo, w kampanii zdjęciowej wzięła udział uczestniczka ubiegłej edycji Top Model TVN – Natalia Karabasz. Jak się okazuje to nie koniec! Podobno Material Girl w tym roku jeszcze nie raz uda się zabłyszczeć…

O Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz przeczytacie TU.