Róża pustyni i Maroko w nowej kampanii Mohito

Zwiewne tkaniny i wyraziste printy to elementy dominujące w letniej kolekcji Mohito. Zachwycająco intensywne kolory i kobiece fasony ubrań uchwycił Mateusza Stankiewicza. A przed jego obiektywem stanęły wschodzące gwiazdy polskiego modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Tego lata marka postanowiła zabrać nas na pustynię i do pięknego Maroko. Zobaczcie efekty!

Róża pustyni i Maroko w nowej kampanii Mohito

Projektanci Mohito postawili w tym sezonie na ultrakobiecą estetykę utrzymaną w klimacie hippisowskich lat 70.. W letniej kolekcji przeważają więc zwiewne fasony, które nabierają charakteru dzięki tropikalnym nadrukom oraz soczystym odcieniom pomarańczu, fuksji i koloru żółtego. Znajdą w niej ubrania i dodatki zarówno dziewczyny odnajdujące się w hippisowskiej stylistyce jak i zwolenniczki klasyki, bo nie zabrakło w niej kobiecych koszul, kombinezonów czy sukienek maxi. Wspólnym mianownikiem są detale, które na myśl przywodzą upalne wakacje. Poza falbanami, dekoltami typu carmen i turbanami, wzrok przykuwają oryginalne klapki i pełna przepychu biżuteria, która najlepiej wygląda na tle niebanalnie wykorzystanych cekinów, szyfonu i satyny.

Tłem kampanii jest gorące Maroko ze wszystkimi energicznymi kolorami i niepowtarzalnymi krajobrazami, które  niezmiennie inspiruje, kolejne pokolenia artystów i projektantów. Na tło zdjęć składają się także niepowtarzalne wnętrza: słynne mozaiki, etniczne dywany i pustynny krajobraz. Roślinność i kolorystyka wnętrz świetnie podkreślają letni charakter ubrań i dodatków. Kampanię sfotografował Mateusz Stankiewicz, a przed jego obiektywem stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Ich naturalna uroda świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.

ZobaczSchowaj komentarze

COS zachwyca najnowszą kampanią

Na kolejne kampanie szwedzkiej marki czekamy zawsze z niecierpliwością. Są tak doskonałe w swojej czystej formie, że zdjęcia z niej oglądamy z taką samą przyjemnością jak obrazy w galerii. Cos słynie z minimalistycznych form i naturalnych materiałów, które tą surową prostotę, dodatkowo podkreślają. To minimalizm w najkrótszej postaci. W tym sezonie inspiracją dla projektantów Cos był papier. Jak zinterpretował go Cos? Zobaczcie poniżej.

COS zachwyca najnowszą kampanią

Kolekcja COS na wiosnę i lato 2018 to przede wszystkim organiczne formy i naturalne materiały. Znajdziemy tu współczesne klasyki, ale skomponowane modułowo, czyli tak by można było je wymieniać i ponownie kompletować nadając im tym samym, zupełnie nowy charakter.

Inspiracją dla projektantów Cos była faktura i właściwości papieru, który jest dostrzegalny na każdym poziomie projektu od wykroju, przez drapowanie, aż po wykorzystanie technologii 3D. W nowej kolekcji ubrania wykonane są z różnych form bawełny – teksturowanej, powlekanej, szeleszczącej, gniecionej. Dzianiny o różnej gęstości zostały zrobione ręcznie z niezwykle delikatnych: jedwabi, mięsistych przędz papierowych i krochmalonej letniej wełny. Techniczne innowacje, jak powlekany Tyvek są urozmaiceniem, które pozwala na nowo zinterpretować ponadczasowe ubrania. Całość uzupełnia naturalna paleta kolorów, od najczystszej bieli, przez organiczny papier, odcienie inspirowane drewnem, aż po brązy połączone z pudrowymi akcentami ochry, zielonych liści, miętą, granatami, petrolami i bogatymi czerwieniami.

W kolekcji dla kobiet znajdziemy przebudowane płaszcze ze złagodzoną linią ramion, transparentne kamizelki, dzianinowe sety z przeskalowanymi proporcjami, zapinane na innowacyjne potrójne zapięcie. Akcesoria także poddano modyfikacji. Torbę typu shopper zrobiono z lakierowanej skóry w kolorze kości słoniowej, kopertówka zyskała podłużną formę, dzięki matowej metalowej rączce, a prostokątna, skórzaną torebkę zwieńczoną techniczną rączką, zaopatrzono dodatkowo w funkcjonalne zapięcia na froncie i tyle. Trampki stworzono z wykorzystaniem technologii fly knitted, a srebrna biżuteria stała się płynna, organiczna o obłej formie.

Męska linia zasadza się na zabawie z objętościami i kontrastującymi proporcjami, szczególnie widocznymi w kompozycji pudełkowych kurtek zestawionych z dopasowanymi spodniami, w koszulach o kwadratowych cięciach, sztywności dwustronnych wełnianych spodni i w lekkich dwurzędowych płaszczach. Tradycyjny bucket hat, tzw. kapelusz rybaka, by wyglądał nowocześnie, został przedłużony w odpowiednich miejscach, a klasyczne tenisówki pojawiają się w nowej wersji z płótnem i sznurowaniem, w czarnym i białym kolorze.

I jak podoba wam się?

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.