Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Duet MMC co sezon zaskakuje nas swoimi pomysłami. Tym razem Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na wyrafinowaną prostotę, którą mieliśmy już okazję podziwiać na wybiegu. Teraz marka wprowadza nowe projekty do sprzedaży nie tylko stacjonarnej, ale także internetowej. To nie lada gratka dla wszystkich fanów marki.

 

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.

MMC Studio Design wiosna-lato 2017

Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.

Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.

Czego nie wiecie o marce MMC

Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!

ZobaczSchowaj komentarze

Ola Rudnicka gwiazdą nowej kampanii Zofii Chylak

Od czasu premiery słynnej oversize’owej torby „Shanghai” Ani Kuczyńskiej, nie było chyba na polskim rynku modelu, który w tak krótkim czasie zyskałby podobną rozpoznawalność, a w wielu kręgach nawet miano kultowego. Zofia Chylak, której marka powstała zaledwie 3 lata temu, dokonała więc rzeczy niemal niemożliwej, a dziś prezentuje nam nową kolekcję i zachwycającą kampanię z Olą Rudnicką w roli głównej.

Ola Rudnicka gwiazdą nowej kampanii Zofii Chylak

Najwyższa dbałość o szczegóły i wykończenia, skóry produkowane na zamówienie we Włoszech i limitowane serie, które jeszcze bardziej podkręcają pożądanie, jakie w niespełna trzy lata od debiutu wywołują torebki projektu Zofii Chylak. Charakterystyczne worki, które początkowo występowały jedynie w czarnej wersji, a od zeszłego roku są wykonywane także z wężowej skóry, stały się w tym czasie jednym z najbardziej rozpoznawalnych dzieł, które wyszły spod ręki polskiego projektanta w ostatnich kilku latach. Fanki pokochały je za minimalistyczny design, praktyczność (nawet mniejsza wersja kultowego modelu pomieści sporo kobiecych drobiazgów) oraz uniwersalność, dzięki której ulubiony worek z chropowatej bądź wężowej skórki mogą nosić praktycznie od rana do wieczora.

Sezon wiosna-lato 2017 przynosi sporo nowości, które promuje fenomenalna kampania z udziałem Oli Rudnickiej. Przepiękne, czarno białe fotografie autorstwa Magdaleny Łuniewskiej idealnie komponują się zarówno z nowymi wariacjami na temat kultowych „worków” Zofii Chylak, ale też zupełnie premierowymi modelami. Co zatem znajdziemy wśród nich? To przede wszystkim zastosowanie całkowicie gładkich skór oraz brązowej skóry tłoczonej we wzór łuski pytona, a także nowe formy: torebki z klapką o fasonie „messenger bag”, występujące w dwóch wariantach (na pasku i łańcuszku) fasony o kształcie siodła oraz nieco płaskie, prostokątne ze złotymi okuciami. Kolekcję worków rozszerzono z kolei o dwa nowe modele: Mini Worek, przeznaczony na wieczorne i bardziej eleganckie wyjścia, oraz Plecak, który docelowo ma łączyć ze sobą walory eleganckiej torebki i praktycznego towarzysza bliższych i dalszych podróży.

Część z modeli jest już dostępna do kupienia, pozostałe na dniach pojawią się w sprzedaży. Jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.