Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Duet MMC co sezon zaskakuje nas swoimi pomysłami. Tym razem Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na wyrafinowaną prostotę, którą mieliśmy już okazję podziwiać na wybiegu. Teraz marka wprowadza nowe projekty do sprzedaży nie tylko stacjonarnej, ale także internetowej. To nie lada gratka dla wszystkich fanów marki.

 

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.

MMC Studio Design wiosna-lato 2017

Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.

Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.

Czego nie wiecie o marce MMC

Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!

ZobaczSchowaj komentarze

Recenzja pokazu „Shadows” Tomasza Ossolińskiego

Młodsze pokolenie kojarzy go jako mentora uczestników programu „Project Runway”. Bardziej zainteresowani dobrze wiedzą, że Tomasz Ossoliński już jako nastolatek przejawiał zainteresowanie modą i tuż po maturze rozpoczął trwającą do dziś karierę projektanta. Wczoraj, 13 grudnia w warszawskiej Fortecy Kręglickich pokazał kolekcję „Shadows” przeznaczoną dla kobiet i mężczyzn. Oryginalna oprawa artystyczna i klimat, jaki stworzył zdecydowanie wyróżniają go na tle innych projektantów i zasługują na komentarz.

Recenzja pokazu „Shadows” Tomasza Ossolińskiego
scena z: Pokaz Tomasza Ossolińskiego, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.