Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Duet MMC co sezon zaskakuje nas swoimi pomysłami. Tym razem Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na wyrafinowaną prostotę, którą mieliśmy już okazję podziwiać na wybiegu. Teraz marka wprowadza nowe projekty do sprzedaży nie tylko stacjonarnej, ale także internetowej. To nie lada gratka dla wszystkich fanów marki.

 

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.

MMC Studio Design wiosna-lato 2017

Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.

Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.

Czego nie wiecie o marce MMC

Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne zakupy z polską metką

Już dawno na naszej liście życzeń nie było tak wielu produktów z polską metką. Polskie marki wykonały w tym sezonie naprawdę dobrą robotę proponując szereg świetnych ubrań i dodatków, które zachwycają designem i jakością. Które z nich szczególnie przypadły nam do gustu i (miejmy nadzieję) już niedługo znajdą się w naszych szafach? Zobaczcie już teraz.

Już teraz marzymy między innymi o lateksowym berecie z kolekcji Joanny Horodyńskiej dla SI-MI, fantastycznych botkach Baldowski oraz karmelowym płaszczu Sans. Na jesienne lenistwo wybieramy zmysłowe szlafroki od Moye, a z chłodami walczymy w fantastycznych kożuchach od Mally&Co. Naprawdę jest w czym wybierać, zobaczcie same!


Zakupy

BALDOWSKI

BUTY
495 ZŁ

BALDOWSKI

BUTY
565 ZŁ

MOYE

OPASKA
210 ZŁ

MOYE

SZLAFROK
360 ZŁ

SAINT BODY

BODY
250 ZŁ

MMC

ŻAKIET
1200 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
920 ZŁ

SAINT BODY

BODY
260 ZŁ

JOANNA HORODYŃSKA DLA SI-MI

BERET
290 ZŁ

JOANNA HORODYŃSKA DLA SI-MI

PASEK
250 ZŁ

SANS

BLUZKA
740 ZL

MALLY&CO.

KURTKA
5990 ZŁ

MALLY&CO.

KURTKA
6990 ZŁ

MALLY&CO.

ŻAKIET
1190 ZŁ

SANS

PŁASZCZ
1890 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.