Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Duet MMC co sezon zaskakuje nas swoimi pomysłami. Tym razem Ilona Majer i Rafał Michalak stawiają na wyrafinowaną prostotę, którą mieliśmy już okazję podziwiać na wybiegu. Teraz marka wprowadza nowe projekty do sprzedaży nie tylko stacjonarnej, ale także internetowej. To nie lada gratka dla wszystkich fanów marki.

 

Kampania MMC wiosna-lato 2017 w obiektywie Gosi Turczyńskiej

Projektanci tworzący markę MMC, już wypracowali sobie mocny i rozpoznawalny styl, który nie wymaga podpisywania ich nazwiskami i który bazuje głównie na geometrii oraz minimalizmie. Rafał Michalak i Ilona Majer czerpią ze stylu poprzednich dekad, które z powodzeniem łączą z nowoczesnością i współczesnymi trendami.

MMC Studio Design wiosna-lato 2017

Tym razem retro zestawili ze stylem ulicy. Skupili się na monochromatycznych kolorach, tkaninach Hi-Tech oraz połączeniu mody z lat 20. i 30. Kolorystyka tej kolekcji skupia się na odcieniach bieli, granatu oraz zgaszonej zieleni. Jest w niej sporo obszernych spodni, zdekonstruowanych marynarek, celowo podniszczonych tunik i sukienek, zwiewnych koszul oraz miękkich wełen.

Teksturę materiałów udało się uchwycić na fotografiach Gosi Turczyńskiej, która postanowiła zainspirować się holenderskim malarstwem „złotego wieku”. Duet modeli wystylizował Paweł Kędzierski, który na kilku ujęciach postanowił odkryć ich ciała. Za artystyczny nieład fryzur odpowiadał Emil Zed, a za rozświetlone makijaże Gosia Sulima.

Czego nie wiecie o marce MMC

Nowa kolekcja MMC to powiew świeżosci i nowoczesności. Sami najchętniej wykupilibyśmy ją w całości – od teraz także online!

ZobaczSchowaj komentarze

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016

Justyna Burzyńska i Maciek Lebiedowicz, czyli założyciele marki Pan tu nie stał, od samego początku jej istnienia inspirują się PRL-em. Swoje kolekcje opierają na luźnych ubraniach na co dzień, które ozdabiają zabawnymi grafikami, napisami oraz zabawnymi rysunkami. Kolekcja na jesień-zima 2016 to propozycja dla osób kochających aktywnie spędzać czas oraz mających konkretne hobby. Nowy sezon został uchwycony na zdjęciach Zuzy Krajewskiej, a wystąpiły w niej bardzo kreatywne postacie. Zobaczcie kto to i czym się zajmują!

 

 

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016

Bohaterowie kampanii Pan tu nie stał interesują się motoryzacją, majsterkowaniem oraz szkicowaniem. Nie są nimi profesjonalni modele, ale silne osobowości, które w czasie wolnym oddają się swoim pasjom. Są to: Zuzanna Rogatty (projektantka graficzna), Marta Wajda (trenerka kulinarna), Agnieszka Żulewska (aktorka), Paweł Adamski i Tomasz Mokrosiński (PEVT), Gregor Gonsiora (artysta wizualny) oraz Krystian Kujda i Grzegorz Fortuna (VHS Hell).

Ich zainteresowania odzwierciedlają stroje z kolekcji jesień-zima 2016 ozdobione grafikami nawiązującymi do kaset VHS oraz rozwiązywania krzyżówek lub z napisami takimi jak „cześć” i „miłość”. Ciepłą i miękką odzież uzupełniają czapki z pomponami, szale, leginsy oraz płaszcze. Wszyscy bohaterowie wypadli bardzo autentycznie w obiektywie Zuzy Krajewskiej, która jest specjalistą w sesjach wykonanych w formie reportażu.

Naszym zdaniem to bardzo dobry pomysł, na promocję nowej kolekcji. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.