Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Polska marka Rosa nie przestaje nas zachwycać. Najnowsza kolekcja to delikatne i minimalistyczne kolczyki, naszyjniki i pierścionki utrzymane w dekadenckiej estetyce lat 20-tych. Prawdziwe dzieła jubilerskiej sztuki. Podobnie jak wyjątkowa sesja. Zobaczcie w naszej galerii zmysłową sesję i piękną biżuterię.

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie. 

Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik. 

Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki. 

My jesteśmy zachwyceni a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.