Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

Działającej na rynku już od kilku dobrych lat polskiej marce akcesoryjnej MAKO już od początku udało wkupić się w łaski największych fanek butów i torebek. Nic dziwnego– bowiem jeśli w parze idzie wysoka jakość materiałów oraz ciekawa forma to nie pozostaje nam nic innego jak tylko uwielbiać. Tym razem MAKO prezentuje kampanię na nadchodzący sezon, a w niej ponadczasowa klasyka w połączeniu z powiewem świeżości.

Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

MAKO od lat zapisuje się w sercach zwolenniczek minimalizmu, wysokiej jakości i ponadczasowości. Mimo tego, że każda kolekcja zdaje się być kolejną porcją klasycznych, na pozór nie wyróżniających się akcesoriów to w każdą linię tchnięty jest duch drapieżności i oryginalności, tak aby całość skutecznie przełamać i wbić się w gust każdej, nawet najbardziej wymagającej klientki.


Tym razem marka prezentuje nam uniwersalne propozycje zarówno na codzień jak i na bardziej wymagającą okazję. W najnowszej linii znalazły się bowiem niezobowiązujące skórzane worki w różnych rozmiarach w odcieniu ponadczasowej czerni i szarości czy mniejsze kopertówki idealnie sprawdzające się na wieczorne wyjścia. Twórczynie kolekcji zadbały także o niepowtarzalne obuwie na zbliżający się sezon. Pojawią się między innymi niezwykle zmysłowe, a zarazem szykowne czarne botki na obcasie z wycięciem na palec oraz te dodatkowo dopełnione ćwiekami czy frędzlami.

Zaprezentowane torby są dostępne w sklepie internetowym marki na stronie www.mako-store.pl oraz w nowootwartym atelier MAKO w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 51/53 m.39. My już rozmyślamy nad tym, które modele trafią do naszej jesiennej garderoby!

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.