Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

Działającej na rynku już od kilku dobrych lat polskiej marce akcesoryjnej MAKO już od początku udało wkupić się w łaski największych fanek butów i torebek. Nic dziwnego– bowiem jeśli w parze idzie wysoka jakość materiałów oraz ciekawa forma to nie pozostaje nam nic innego jak tylko uwielbiać. Tym razem MAKO prezentuje kampanię na nadchodzący sezon, a w niej ponadczasowa klasyka w połączeniu z powiewem świeżości.

Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

MAKO od lat zapisuje się w sercach zwolenniczek minimalizmu, wysokiej jakości i ponadczasowości. Mimo tego, że każda kolekcja zdaje się być kolejną porcją klasycznych, na pozór nie wyróżniających się akcesoriów to w każdą linię tchnięty jest duch drapieżności i oryginalności, tak aby całość skutecznie przełamać i wbić się w gust każdej, nawet najbardziej wymagającej klientki.


Tym razem marka prezentuje nam uniwersalne propozycje zarówno na codzień jak i na bardziej wymagającą okazję. W najnowszej linii znalazły się bowiem niezobowiązujące skórzane worki w różnych rozmiarach w odcieniu ponadczasowej czerni i szarości czy mniejsze kopertówki idealnie sprawdzające się na wieczorne wyjścia. Twórczynie kolekcji zadbały także o niepowtarzalne obuwie na zbliżający się sezon. Pojawią się między innymi niezwykle zmysłowe, a zarazem szykowne czarne botki na obcasie z wycięciem na palec oraz te dodatkowo dopełnione ćwiekami czy frędzlami.

Zaprezentowane torby są dostępne w sklepie internetowym marki na stronie www.mako-store.pl oraz w nowootwartym atelier MAKO w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 51/53 m.39. My już rozmyślamy nad tym, które modele trafią do naszej jesiennej garderoby!

ZobaczSchowaj komentarze

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Będąc w pracy chcemy czuć się pewne siebie, ale nie mniejsze znaczenie ma wygoda oraz aspekty estetyczne! Wszystko to mają w sobie ubrania Lidii Kality z kolekcji biznesowej – Office Code-23. Projektantka po raz drugi wychodzi na przeciw kobietom pracującym i spełnia ich oczekiwania!

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Bez względu na wykonywany zawód i wiek ubrania z kolekcji polskiej projektantki wpisują się w najnowsze trendy i podkreślają charakter noszącej je kobiety – ambitnej, odnoszącej sukcesy oraz czerpiącej satysfakcję z pracy. W najnowszej kolekcji biznesowej znajdziemy inspirację damską jak i męską garderobą. Męskie marynarki w połączeniu z bluzkami z baskinką czy wstążkami wiązanymi zamiast krawata nadają całości lekkości jak i kobiecego charakteru. Lidia Kalita zamiast gładkich koszul proponuje te w geometryczne wzory jak grochy czy pasy, razem z nieszablonowym wykończeniem rękawów czy asymetrią. Oprócz tego w kolekcji znajdują się kraciaste garnitury, dwurzędowe marynarki, lekkie spódnice oraz spodnie cygaretki. Cała kolekcja zamyka się w czterech kolorach – bieli, czerni, delikatnej szarości oraz pudrowym różu.

Kolekcja jest już dostępna w butikach projektantki jak i w sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności