Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

Działającej na rynku już od kilku dobrych lat polskiej marce akcesoryjnej MAKO już od początku udało wkupić się w łaski największych fanek butów i torebek. Nic dziwnego– bowiem jeśli w parze idzie wysoka jakość materiałów oraz ciekawa forma to nie pozostaje nam nic innego jak tylko uwielbiać. Tym razem MAKO prezentuje kampanię na nadchodzący sezon, a w niej ponadczasowa klasyka w połączeniu z powiewem świeżości.

Klasyka z nutką świeżości w najnowszej kampanii MAKO

MAKO od lat zapisuje się w sercach zwolenniczek minimalizmu, wysokiej jakości i ponadczasowości. Mimo tego, że każda kolekcja zdaje się być kolejną porcją klasycznych, na pozór nie wyróżniających się akcesoriów to w każdą linię tchnięty jest duch drapieżności i oryginalności, tak aby całość skutecznie przełamać i wbić się w gust każdej, nawet najbardziej wymagającej klientki.


Tym razem marka prezentuje nam uniwersalne propozycje zarówno na codzień jak i na bardziej wymagającą okazję. W najnowszej linii znalazły się bowiem niezobowiązujące skórzane worki w różnych rozmiarach w odcieniu ponadczasowej czerni i szarości czy mniejsze kopertówki idealnie sprawdzające się na wieczorne wyjścia. Twórczynie kolekcji zadbały także o niepowtarzalne obuwie na zbliżający się sezon. Pojawią się między innymi niezwykle zmysłowe, a zarazem szykowne czarne botki na obcasie z wycięciem na palec oraz te dodatkowo dopełnione ćwiekami czy frędzlami.

Zaprezentowane torby są dostępne w sklepie internetowym marki na stronie www.mako-store.pl oraz w nowootwartym atelier MAKO w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 51/53 m.39. My już rozmyślamy nad tym, które modele trafią do naszej jesiennej garderoby!

ZobaczSchowaj komentarze

5 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Net-a-Porter

Tym razem gwiazdy kampanii Net-a-porter wybrały się w jesienną podróż do Paryża, gdzie fotografował je Gregory Harris, a stylizowała Morgana Pilcher. Najnowszy spot reklamowy giganta e-commerce’u prezentuje pięć najważniejszych trendów, jakie będziemy nosić  w nadchodzącym sezonie– ciemne kwiatowe printy, odważne kolory, garnitury, ubrania w stylu „cozy” oraz „disco glam”.

Modelki zaangażowane do kampanii, czyli Luna Bijl, Mayowa Nicholas, Jing Wen i Radhika Nair pozują na ulicach francuskiej stolicy ubrane w stylizacje kultowych marek takich jak Balenciaga, Gucci oraz Calvin Klein, ale nie tylko. Twarze najnowszego spotu pojawiają się także w ubraniach pochodzących od obiecujących, dość nowych na rynku marek– między innymi od polskiej projektantki Magdy Butrym czy Brytyjki, Emilii Wickstead.

Szefowa Net-a-Porter– Alison Loehnis wspólnie z detalistą męskiego odpowiednika platformy, Mr Porter twierdzą, że kampania wystylizowana jest tak, aby odzwierciedlała potrzeby klienta podążającego za modą i na własny sposób interpretującego trendy. Takiego, który pragnie wypróbować ubrania gotowe do noszenia od różnych projektantów, ale także dopełnić całą swoją stylizację za pomocą dodatków– butów, torebek i biżuterii.
Patrząc na spot i wykorzystane w nim stylizacje stwierdzamy jedno: jesień w modzie zapowiada się naprawdę ekscytująco!
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.