MODA

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

04.11.2016 Redakcja Fashion Magazine

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Dziewczyny z Local Heroes, czyli Areta Szpura i Karolina Słota, słyną z tego, że nie dbają o obecną w modzie sezonowość i nowe projekty wypuszczają, kiedy chcą. Ich najnowsza kolekcja została zainspirowana konkursami piękności, właśnie dlatego gwiazda kampanii Valentina Ruby (Next Models) ma na sobie plastikowe tiary ze sztucznymi, różowymi kryształkami. Kampania „Miss World” nawiązuje również do oldchoolowych Stanów Zjednoczonych i Honey Boo Boo (dziecięcej gwiazdy telewizyjnych konkursów piękności).

Za obiektywem sesji stanął Richie Davies, który swoimi zdjęciami przeniósł nas do Palm Springs w Kalifornii. Sesję stylizowała jedna z najlepszych polskich stylistek Ewelina Gralak. W kolekcji jak zwykle nie brakuje t-shirtów z tekstowymi nadrukami, ale tym razem pojawiły się również dżinsy z napisem „Really Great Personality”, krótkie bluzy „Carbs” czy puchowe kurtki, które idealnie sprawdzą się na chłodne, jesienne dni. Local Heroes to marka, która zawsze podkreśla, że dziewczyny są górą. Tak jest też tym razem, a jej głównym przesłaniem jest to, że nie ma znaczenia jak wyglądamy, bo zawsze możemy czuć się pięknie. Bardzo lubimy – i przesłanie i kolekcję!

Przeczytajcie także
Kampania Local Heroes „Pussy Power”
Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé