Nowa funkcja społeczna: Instagram Husband. Sprawdź, czy nim jesteś

Nowe technologie wymagają nowego nazewnictwa i nowych ról, które samoistnie zakorzeniają się w społeczeństwie XXI wieku. Jednym z nich jest Instagram Husband. Brzmi podejrzanie dziwnie, lecz każdy z nas zna takie osoby. Dla niektórych zaś są oni niezbędnym paliwem do rozpędzenia kariery.

Zwykle stoją w cieniu swoich drugich połówek. Mogą być zarówno mężczyznami, jak i kobietami. Bycie Instagram Husband to ciężka i wymagająca praca, lecz czasami warta wysiłku, który jest wynagradzany morzem serduszek w aplikacji. Pytanie brzmi: czy to serduszka dla magika / magiczki, którzy zrobili zdjęcie, a którzy czasami nawet nie zasługują na otagowanie?

Ostatnim najbardziej znanym Instagram Husband został Barack Obama. Były prezydent Stanów Zjednoczonych przebywa właśnie na wakacjach, gdzie paparazzo uchwycili go, gdy robi zdjęcia pozującej na łodzi żonie Michelle. Bo to jest właśnie ich rola – stanie za aparatem, pilnowanie idealnych kadrów, łapanie wyjątkowego światła. Instagram Husband to także Czarek z Abstrachuje dla Maffashion, wujaszek liestyle dla swojej żony, czasami siostry Kardashian dla siebie nawzajem.

Społeczność „mężów Instagrama” doczekała się już bloga, wielu artykułów w tak poważnych periodykach, jak „The Independent”, filmu krótkometrażowego opowiadającego o nich oraz – oczywiście – konta na Instagramie. Także, jak sami widzicie, istnieje życie poza byciem instagramową gwiazdą. Uff!

ZobaczSchowaj komentarze

Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!

Od czasu pojawienia się na paznokciach modelek na pokazie Balaciagi logo marki trend na taki manicure ogarnął cały świat. Na Instagramie codziennie pojawiają się nowe, „obrandowane” propozycje manikiurowe. Może któreś z nich was zainspirują?

Trend na logo na paznokciach możemy nazwać efektem Balenciagi. Dlaczego? Pamiętacie modelki, które przeszły po wybiegu we wrześniu  z „B” namalowanym na każdym paznokciu? Kolejnym manicure, z logo na płytce, (który bardzo nam się spodobał) był ten wykreowany przez stylistę Jin Soon Choi, który stworzył go na pokaz Marca Jacobs,  wpisując modelkom na każdy z 10 paznokci jedną z literek znaku firmowego Marca.

Logomania na paznokciach od tego czasu zaczęła rozprzestrzeniać się dosłownie jak wirus. Dbają o to artyści tacy jak japoński manicurzysta Mei Kawajiri, (autor czarnego manicure dla Balenciagii), który ciągle podkręca zainteresowanie, regularnie publikując swoje kolejneniezwykłe pomysły na Instagramie. W ślad za nim ruszyła cała rzesza instagramowiczek, które z każdym kolejnym opublikowanym postem udowadniają, że za pomocą odpowiednich narzędzi, można na paznokciach wykreować mini dzieła sztuki w postaci logo Hermès czy Louis Vuitton. 

Wolicie coś bardziej dyskretnego? Może zainspiruje was modelka i artystka Petra Collins, która w tym tygodniu zdecydowała się na bladoróżowy manicure, aby uczcić pojawienie się nowego zapachu Gucci. Manicure jest tak subtelny, a przy tym starannie i estetycznie wykonany, że mogłybyśmy na niego patrzeć godzinami. Tak zrobione paznokcie mogą być nie tylko piękną ozdobą dłoni, ale także przesłaniem lub manifestem, które chcecie zakomunikować światu, albo po prostu podkreśleniem jak dane wydarzenie jest dla nas ważne, czy to jak bardzo lubicie daną markę.

Pojawiające się codziennie w ogromnej ilości bardzo różne stylizacje paznokci, mniej lub bardziej dziwne, pokazują ewidentnie, że klasycznie pomalowane paznokcie robią się po prostu nudne. Nam wyjątkowo podoba się ten trend, może dlatego, że wylansowali go profesjonaliści. A co wy o tym myślicie?

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.